Marketingowe tajemnice dla właścicieli małych firm

Tytuł:
Sekrety marketingowe dla właścicieli małych firm

Liczba słów:
610

Podsumowanie:
Jeśli jesteś właścicielem małej firmy i kiedykolwiek chciałeś się dowiedzieć, czego działa w reklamie, to ten artykuł jest dla Ciebie. Dowiedz się, jak sprawić, by pieniądze marketingowe wpłynęły na wyniki Twojej firmy.

Słowa kluczowe:
marketing, marketing małych firm, marketing internetowy

Treść artykułu:
Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, prawdopodobnie zastanawiasz się, gdzie możesz uzyskać największy zwrot z grosza za swoje marketingowe pieniądze. Jako weteran marketingu i właściciel małej firmy, rozumiem, jak ważne jest maksymalne wykorzystanie ograniczonego budżetu marketingowego.

Dobra wiadomość dla dzisiejszego właściciela małej firmy jest taka, że reklama internetowa i lokalna mogą zapewnić ukierunkowany zasięg za rozsądną cenę. W szczególności poczta e-mail, marketing internetowy i ogłoszenia drobne mogą generować ogromne zyski dla Twojej firmy.

• Marketing e-mailowy. Każdego roku prawie 20 miliardów e-maili jest wysyłanych do konsumentów i firm. Aż 60 procent tych e-maili jest uznawanych za SPAM, a około 20% jest automatycznie oznaczanych jako takie – trafiają one do skrzynki pocztowej SPAM w Twoim codziennym kliencie pocztowym.

Jednak większość sprzedawców poczty e-mail nie mówi Ci, że najbardziej produktywne oferty e-mailowe nie pochodzą od firm, ale pochodzą z marketingu szeptanego lub wirusowego. Marketing wirusowy to praktyka mówienia innym o pozytywnych doświadczeniach z marką, produktem lub usługą.

Jako właściciel małej firmy możesz skorzystać z marketingu e-mailowego, po prostu zachęcając tych, którzy otrzymują Twoje e-maile, do przekazywania ich znajomym. Oznacz również swoje strony internetowe przyciskiem „powiedz znajomemu”, który umożliwia łatwe wysłanie strony internetowej, adresu URL, pliku PDF lub powiązanego dokumentu w wiadomości e-mail. Te funkcje kosztują niewiele lub nic do wdrożenia i mogą generować imponujące wyniki.

• Marketing internetowy. Często temat marketingu internetowego odstrasza właścicieli małych firm. Jednak sam marketing internetowy może być skutecznym narzędziem, jeśli jest odpowiednio wykorzystany. Istnieje wiele różnych mediów marketingu internetowego. Te opcje obejmują „płatne” opcje marketingu internetowego, takie jak Google AdSense, Yahoo! Katalog itp., A także opcje bezpłatne lub neutralne pod względem kosztów.

W marketingu internetowym istnieje kilka technik, które są bardzo skuteczne, a ich wdrożenie kosztuje niewiele lub nic. Pierwszym i najbardziej popularnym jest marketing artykułów. Czy jesteś ekspertem merytorycznym? Jeśli tak, prześlij artykuły do innych znanych witryn internetowych, które mogą zawierać nazwę Twojej firmy i adres URL. Można to zrobić za darmo i zapewnia dodatkową korzyść w postaci umieszczania linków z innych witryn do Twojej witryny, co zwiększa wyniki popularności linków w Twojej witrynie.

Drugą strategią marketingu internetowego, która może napędzać Twój biznes, jest program partnerski. Na najbardziej podstawowym poziomie program partnerski umożliwia innym witrynom internetowym lub firmom sprzedaż Twoich produktów i otrzymywanie prowizji. Poznaj programy partnerskie, które mogą pomóc w dystrybucji Twoich produktów lub usług.

• Ogłoszenia drobne. Wciąż jeden z najlepszych i najtańszych sposobów sprzedaży produktu, ogłoszenia drobne mogą być skuteczne, jeśli są wyświetlane przez wiele tygodni. Za jedyne 30 USD tygodniowo lub mniej możesz wyświetlić nazwę swojej firmy, produkt, witrynę internetową lub inny unikalny identyfikator przed lokalnymi odbiorcami.

Cotygodniowe gazety są szczególnie dobre, jeśli celujesz w mały obszar. Te lokalne gazety są również dobrze czytane – często od deski do deski. Jeśli więc chcesz się reklamować, zapomnij o dużych reklamach graficznych, reklamach w czasopismach lub o wszystkim, co kosztuje ponad 100 USD. Wydaj pieniądze na ogłoszenia drobne i zmierz odpowiedź.

Marketing nie musi rozbijać banku dla właściciela małej firmy. W rzeczywistości należy to postrzegać jako ważny sposób zwiększania przychodów Twojej firmy. Jeśli masz mało pieniędzy lub nie masz ich wcale na marketing, skorzystaj z marketingu e-mailowego, marketingu internetowego i ogłoszeń drobnych, aby zwiększyć sukces swojej firmy. Upewnij się również, że wszystko, co rozpowszechniasz (listy, faktury, wizytówki, a nawet poczta głosowa), zawiera nazwę firmy i witrynę internetową.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *