Marketingowe dylematy

Tytuł:
Dylematy marketingowe

Liczba słów:
1505

Podsumowanie:
Rozstrzygnięcie utrudnia rozwój i marketing firmy. Jest wiele łatwych, prostych rzeczy, które możesz zacząć robić dzisiaj, aby wydostać się z tego miejsca, w którym utkniesz.

Słowa kluczowe:
marketing, biznes, klienci, doskonałość, doskonałość, postawa, cele

Treść artykułu:
Bycie w rozterce uniemożliwia poruszanie się naprzód w rozwoju i marketingu Twojej firmy. Kiedy mamy dylemat, jesteśmy w stanie zakłopotania i wątpliwości. Nie wiemy, jak iść naprzód, aby osiągnąć te rzeczy, które są kluczowe dla przyciągnięcia klientów i rozwoju naszej firmy. Jedną z pierwszych rzeczy, które musimy zrozumieć, jeśli chodzi o bycie w rozterce, jest to, że w rzeczywistości jesteśmy w jednym! Jest wiele łatwych, prostych rzeczy, które możesz zacząć robić dzisiaj, aby wydostać się z tego miejsca, w którym utkniesz.

1. Przygotuj biznesplan i przeglądaj go co kwartał. Biznesplan to strategia, która ma prowadzić firmę do zamierzonego sukcesu. To jest mapa drogowa. Będzie służyć jako przewodnik od miejsca, w którym jesteś dzisiaj, do miejsca, w którym chcesz być. Obejmuje ważne elementy, takie jak zdefiniowanie niszy biznesowej i rynku docelowego, plan marketingowy, prognozy finansowe, personel, inwestycje, a także korzyści i cechy produktów i usług. Jeśli nie masz planu do zrealizowania, Twoje szanse na osiągnięcie sukcesu są znacznie zmniejszone. Plany przypominają nam o tym, co robimy i dlaczego. Pomagają nam utrzymać się na dobrej drodze i stanowią punkt odniesienia, z którym możemy porównać nasze rzeczywiste postępy.

2. Zapisz tygodniowe cele i mierz swoje wyniki. Jednym z najlepszych sposobów, aby nie utknąć w miejscu, jest zapisanie tego, co chcemy osiągnąć. W rezultacie dzieje się kilka ważnych rzeczy. Po pierwsze, zapisanie czegoś czyni to bardziej realnym. Bierzesz pomysły, które krążą w twojej głowie, przekładasz ołówek na papier i zaczynasz je urzeczywistniać. Po drugie, zapisując swoje cele, pomaga ci lepiej zrozumieć, co chcesz osiągnąć. Rozmyte cele skutkują rozmytymi wynikami. Pisanie pomoże ci uzyskać większą przejrzystość. Wreszcie, prowadząc pisemny zapis tego, co zamierzasz zrobić, automatycznie zapewniasz sobie poręczną listę kontrolną, na podstawie której możesz zmierzyć swoje wyniki.

3. Wracaj do swojego planu marketingowego co miesiąc. Twój plan marketingowy, część ogólnego biznesplanu, ma fundamentalne znaczenie dla sukcesu Twojej firmy. Obejmuje strategie sprzedaży produktu lub usługi. Zwykle zawiera kalendarz marketingowy, który tydzień po tygodniu i miesiąc po miesiącu przedstawia Twoje plany dotyczące tego, co zamierzasz zrobić. Twoje działania mogą obejmować umieszczanie reklam, wystąpienia publiczne, publikowanie artykułów, seminaria lub warsztaty dydaktyczne, uczestnictwo w wydarzeniach networkingowych lub publikowanie cotygodniowych felietonów w gazecie. Każde z tych działań należy dokładnie zdefiniować, zaplanować w kalendarzu marketingowym, wykonać i zmierzyć pod kątem skuteczności. Ważne jest, aby śledzić, co robisz, aby promować swoją firmę, aby móc wprowadzać zmiany po drodze – robić więcej tego, co działa, a mniej tego, co nie działa. Co miesiąc przeglądaj i poprawiaj swój plan marketingowy.

4. Obserwuj trendy. Kiedy pracujesz dla siebie, wiele można powiedzieć o „nadążaniu za Jonesami”. Jako biznesmen ważne jest, aby być świadomym trendów, mody i aktualnego „myślenia grupowego”. Informacje te stanowią cenny wkład, który może pomóc w opracowaniu nowych produktów lub usług dla klientów lub w przepakowaniu, zmianie przeznaczenia lub zmianie położenia tych, które obecnie posiadasz. Chociaż możemy nie przejmować się obecnymi trendami, faktem jest, że mają one wpływ na nastroje klientów i to, co od Ciebie kupią. Musisz upewnić się, że konsumenci rozumieją Twój marketing i przemawiają do nich oraz aktualne problemy, z którymi mogą się zmierzyć.

5. Przeanalizuj swoich klientów. Jednym z szybkich sposobów wyjścia z marketingowego dylematu jest przeprowadzenie ankiety wśród klientów i ustalenie, co myślą, co lubią, czego nie lubią i czego najbardziej chcą. W razie wątpliwości po prostu zapytaj. Istnieje wiele sposobów przeprowadzania ankiet wśród klientów. Możesz zadzwonić do nich na nieformalny czat, możesz wysłać im ankietę pocztą lub, jeszcze lepiej, możesz wysłać im ankietę elektroniczną, którą możesz utworzyć bezpłatnie lub za niewielką opłatą na różne sposoby, w tym lt;a target=’_blank’ href=’http:// www.advancedsurvey.com lt;http://www.advancedsurvey.comgt; ‘gt; www.advancedsurvey.com lt;http://www.advancedsurvey.comgt; lt;/ agt;, lt;a target=’_blank’ href=’http:// www.surveymonkey.com’gt; www.surveymonkey.com lt;http://www.surveymonkey.comgt; lt;/agt; lub lt;a target = „_blank” href = ”http: // www.zoomerang.comgt; www.zoomerang.com lt;http://www.zoomerang.comgt; lt;/agt;. Jeśli potrzebujesz pomysłów lub opinii, nie ma lepszego sposobu, aby to osiągnąć, niż przez wykonanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *