Marketingowa magia małych firm

Tytuł:
Magia marketingu w małych firmach

Liczba słów:
687

Podsumowanie:
Poznaj umiejętności i narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu w małej firmie.

Słowa kluczowe:
mała firma, rynek, promocja, reklama, marketing, promocja, reklama, oszustwa, spam, przedsiębiorca, internet, reklama w sieci

Artykuł Body:
Pewnego razu, w 1969 roku, była młoda kobieta, która marzyła o założeniu własnej firmy. Miała do stracenia pomysły, talent i etykę pracy, ale nie miała gotówki. Po dokładnych badaniach odkryła, że marketing będzie kosztował więcej niż wszystkie inne aspekty jej działalności razem wzięte. Wyszły karty kredytowe, pożyczki rodzinne i oszczędności. Po kilku miesiącach kobieta zdała sobie sprawę, że zastawiła swoją przyszłość do końca i nadal nie może zarobić wystarczająco dużo pieniędzy, aby wykupić sobie wyjście z długów. Niestety, zamknęła sklep i wróciła do pracy, której nienawidziła w obojętnej korporacji. lt;brgt; lt;brgt;

Przenieśmy się o trzydzieści lat do przodu i poznaj młodego mężczyznę pracującego w firmie ubezpieczeniowej, który marzył o założeniu własnej małej firmy jako planista finansowy. Miał wykształcenie i doświadczenie, ale nie miał pieniędzy. Jest rok 1999 i po kilku tygodniach badań młody człowiek zdał sobie sprawę, że marketing i promocja są kluczowe dla sukcesu jego firmy. Jednak młody człowiek wiedział o magicznej metodzie promocji, która nie była dostępna dla młodej kobiety w 1969 roku. Jaką magiczną metodą wykorzystał, aby rozpocząć swoją działalność w niepełnym wymiarze godzin i przekształcić ją w kwitnącą praktykę w pełnym wymiarze godzin po szóstej miesięcy? Odpowiedzią jest oczywiście internet! lt;brgt; lt;brgt;

To prawda, że Internet wydaje się kapryśnym magiem, który wybiórczo macha różdżką nad niektórymi małymi firmami. Jednak przyczyny takiego stanu rzeczy stały się dla młodego człowieka rażąco jasne po zakończeniu swoich badań. Odkrył, że sukces można osiągnąć, unikając oszustw, takich jak „okazje biznesowe”, które wydają się zbyt piękne, aby mogły być prawdziwe. Oprócz ciężkiej pracy i cierpliwości trzymał się z daleka od spamu, bezpłatnych linków (FFA), piramid, marketingu sieciowego, loterii i oszustw inwestycyjnych. Użył http://www.scambusters.org, aby uniknąć wszystkiego, co zdalnie przypominało oszustwo. lt;brgt; lt;brgt;

Młody człowiek opracował plan marketingowy koncentrujący się na Internecie i po sześciu miesiącach stwierdził, że następujące strategie bezpłatne lub prawie bezpłatne działają najlepiej: lt;brgt; lt;brgt;

Komunikaty prasowe – szczególnie przydatne, jeśli publikacja jest związana z nadchodzącym świętem lub niedawnym wydarzeniem. lt;brgt; lt;brgt;

Tworzenie treści – publikowanie artykułów i studiów przypadku jest zdecydowanie najbardziej niezawodnym sposobem na znalezienie klientów i oznacz się jako ekspert w swojej dziedzinie. lt;brgt; lt;brgt;

Recenzje książek – Niektóre sklepy internetowe, takie jak Amazon.com, umożliwiają publikowanie recenzji przeczytanych książek. Recenzje te będą powiązane ze stroną „O mnie”, która może zawierać informacje o Tobie i Twojej firmie oraz adres URL. lt;brgt; lt;brgt;

Fora – Dołączanie do forów, które obejmują Twój obszar specjalizacji, jest dobrym pomysłem ruszaj się. Pomóż ludziom, odpowiadając na pytania na swój temat i dołączając swój adres URL do podpisu. lt;brgt; lt;brgt;

Referencje – Mądrzy marketerzy proszą każdego istniejącego klienta o referencje do wykorzystania w ich witrynie i / lub drukowanych materiałach marketingowych . lt;brgt; lt;brgt;

Biuletyny – Utrzymywanie kontaktu z klientami i potencjalnymi klientami dzięki e-zinowi on-line to dobry sposób na budowanie stałego strumienia lojalnych klientów. lt;brgt; lt;brgt;

Teleseminars – niewielka inwestycja w pomost umożliwia grupie osób zapisanie się na bezpłatne lub płatne seminarium na temat Twojej specjalizacji. lt;brgt; lt;brgt;

Polecenia – proaktywnie proszenie klientów o polecenia działa lepiej, jeśli w zamian otrzymują zniżki na produkty lub usługi. lt;brgt; lt;brgt;

Solo E-zine Ads – Reklamy solo to reklama lub artykuł wysyłany samodzielnie do listy czytelników newslettera. Wiele reklam solo ma konkurencyjne ceny i oferuje dużo miejsca na przesłanie wiadomości. lt;brgt; lt;brgt;

Młody człowiek nauczył się lekcji, którą wszyscy możemy docenić. Nie ma programów „szybkiego wzbogacenia się”, które działają w trybie on-line lub off-line. Jedyny sposób na prosperowanie nie zmienił się z biegiem czasu … buduj relacje z klientami dzięki ciężkiej pracy i doskonałej obsłudze klienta. Pielęgnuj cierpliwość i znajdź własną magię Internetu, podążając śladami młodego człowieka. lt;brgt; lt;brgt;

(c) 2005, Wirtualna pomoc Davisa. Wszelkie prawa we wszystkich mediach zastrzeżone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *