Marketingowa czapka dla grafików lub Wannabe s

Tytuł:
Marketingowa czapka dla grafików lub Wannabe’s

Liczba słów:
1478

Podsumowanie:
Naucz się samodzielnie projektować pocztówki, na których zarabiasz

Słowa kluczowe:
poczta bezpośrednia, poczta bezpośrednia, marketing pocztowy, marketing, pocztówki, marketing biznesowy, joy gendusa

Treść artykułu:
Wiele osób myśli że jakość każdego projektu graficznego zależy od tego, jak jest on estetyczny: Chociaż nadanie karcie dobrego wyglądu jest ważne, nie może to być dalsze od prawdy. Jedyną prawdziwą miarą każdego projektu, przynajmniej komercyjnego, jest „Jak dobrze to ciągnie?”. Przez ciągnięcie rozumiemy, jaki rodzaj odpowiedzi wywołuje? Czy przyciąga telefony, czy przyciąga ludzi do sklepu? W gruncie rzeczy, czy projekt spełnia to, co zamierzał?

Z tego faktu nie można wysnuć wniosku, że zasługa grafika polega na wykonaniu jego projektów. Być może uda Ci się stworzyć najpiękniejszą reklamę, jaką świat kiedykolwiek widział, ale jeśli nie powoduje ona dzwonienia telefonu, nie jest warta papieru, na którym została wydrukowana.

Dając klientom projekty, które są nie tylko atrakcyjne, ale, co ważniejsze, dają im odpowiedź potrzebną do osiągnięcia zysku, znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo, że będą chcieli i mogli wrócić za przyszłe usługi. Krótko mówiąc, jeśli reklama nie przyniesie Twojemu klientowi żadnych pieniędzy, nie zarobisz żadnych pieniędzy w przyszłości.

Poniższy tekst zawiera zestawienie różnych działań, które należy podjąć, oraz sposobów, aby upewnić się, że piękny projekt przyniesie duże zyski zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego klienta.

lt;igt; Rozdział 1 lt;/igt;
lt;bgt; „BYĆ” rynkiem docelowym lt;/bgt;

W twoim biurze jest małpa i nie możesz wydaje się, że wykonuje jakąkolwiek pracę. Jedynym wyjściem jest złapanie drobnej rozrywki i FedEx z powrotem do dżungli, z której przybył. Pytanie: Jak
łapiesz małpę? Musisz wejść do jego głowy, myśleć jak on. Musisz „BYĆ” małpą, aby dowiedzieć się, co zbliży go na tyle blisko, abyś mógł go złapać.

Co irytująca małpa ma wspólnego z projektowaniem marketingowym? Czytaj dalej.

Każdy potencjalny klient jest jak małpa. Zrobią, co zechcą, chyba że uda ci się ich przekonać, żeby cię wysłuchali. Musisz wejść do ich głowy, pomyśleć jak oni, „BYĆ” nimi. Małpa to proste zwierzę, więc prawdopodobnie możesz zwrócić jego uwagę stereotypowym bananem.

Z drugiej strony istoty ludzkie są niezwykle złożone. Następnie dodajesz, że lista mailingowa jest ukierunkowana i może to być dość trudne. Oto kilka przykładów:

1) Produkt = Krem pod oczy redukujący zmarszczki.

Kogo potrzebujesz, aby „BYĆ”? Prawdopodobnie kobieta w wieku powyżej 40 lat. Spróbuj. Udawaj, że jesteś kobietą po czterdziestce i masz kurze łapki (zmarszczki wokół oczu, dla wszystkich) i każdego dnia stają się coraz gorsze. Czy ty to zrobiłeś? Czy jesteś nią? Dobrze.

Teraz, jak bombardowana reklamami jest ta kobieta po czterdziestce, którą ty jesteś? Po prostu o tym pomyśl. DUŻO! Jak więc zamierzasz się z nią komunikować w reklamie, aby skłonić ją do odpowiedzi?

Możesz mieć nagłówek, który podkreśla, jak bardzo jest zdenerwowana tymi wronami, na przykład: „Wronie łapki stają się coraz gorsze z wiekiem?” Możesz pokazać zdjęcie przed i po.

2) Produkt = Nowa piłka golfowa, która idzie dalej i prościej niż konkurencja.

Twoim rynkiem docelowym są miłośnicy golfa Senior Citizen w stanie Floryda. Jaka jest więc najważniejsza korzyść tego konkretnego produktu dla tego rynku docelowego? Aby odpowiedzieć na to pytanie, powinieneś użyć trzech rzeczy:

• Rozumowanie
• Doświadczenie
• Badania

W szczególności w tym przypadku golfa mogę opowiedzieć Ci z historii innych że im starszy facet, tym prostsza idzie piłka. Praktyka czyni mistrza, a osoby starsze mają na ogół dużo więcej praktyki. Ponadto, gdy ludzie się starzeją, zaczynają tracić siły. Oznacza to, że po oddaniu strzału zaczną tracić dystans. Dość łatwo jest stwierdzić, że współczynnik odległości będzie największą korzyścią i dlatego powinien być głównym tematem reklamy.

Czasami jest to naprawdę łatwe, w większości przypadków nie.

3) Produkt (usługa) = refinansowanie.

W tym przykładzie próbujesz określić największą korzyść z refinansowania kredytu hipotecznego dla rodzin o dochodzie gospodarstwa domowego w wysokości 75 000 USD, długu odnawialnego 15 000 USD i 2+ dzieci. Brzmi skomplikowanie? To może być. Może korzyścią jest uzyskanie gotówki na spłatę długu; może płaci za studia, a nawet obniża ich miesięczne raty. Nie ma prawdziwego sposobu, aby to stwierdzić, patrząc tylko na sytuację. Teraz będziesz musiał przeprowadzić pewne badania.

lt;igt; Rozdział 2 lt;/igt;
lt;bgt; Badanie rynku docelowego lt;/bgt;

Badania mogą być tak szczegółowe, jak faktyczne dzwonienie do niektórych osób w t

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *