Marketingowa apatia

Tytuł:
Apatia marketingowa

Liczba słów:
1234

Podsumowanie:
Czy cierpisz na obojętność lub brak troski, jeśli chodzi o marketing Twojej firmy ? Marketingowa apatia jest powszechna wśród dzisiejszych firm. Oto 10 sposobów na przezwyciężenie apatii, z których możesz zacząć korzystać już dziś.

Słowa kluczowe:
apatia, marketing, wsparcie, sojusze, nowe środowiska, nowe kontakty, energia, klienci, biznes

Treść artykułu:
Czy jesteś cierpisz z powodu uczucia obojętności lub braku troski o marketing Twojej firmy? Brakuje Ci pasji, która jest niezbędna do przyciągania klientów do Twojej firmy?

Marketingowa apatia, charakteryzująca się poczuciem bierności, lekceważenia i braku zainteresowania, jest powszechna wśród dzisiejszych firm. Taka postawa jest jak stawianie przeszkody między tobą a twoim sukcesem. Na szczęście istnieje wiele rozwiązań na przezwyciężenie apatii, które możesz zacząć wdrażać już dziś. Wypróbuj co najmniej jeden z nich.

1. Zrób coś. Najlepszym sposobem na przyjęcie postawy bla i odwrócenie tego jest zrobienie czegoś. Być może słyszałeś zdanie: „bezczynny umysł to warsztat diabła”. To samo dotyczy Twojej firmy. Apatia często podszywa się pod kunktatorstwo – brak działania. W przypadku Twojej firmy bezczynność może oznaczać katastrofę finansową. Kiedy stwierdzisz, że nie chcesz nic robić, zrób coś. Weź książkę i poczytaj przez chwilę, zadzwoń do jednego lub dwóch klientów i zapytaj ich, jak się sprawy mają, lub skontaktuj się ze swoim trenerem, aby się poruszać. Jeśli musisz, wstań i wykonaj pajacyki lub przejdź się po bloku. Kiedy angażujesz swoje fizyczne ciało, zwykle łatwiej jest zaangażować resztę siebie. Kiedy energia płynie na twoim końcu, będziesz w stanie ją wykorzystać i skierować na wiele ścieżek, które mogą prowadzić do sukcesu biznesowego.

2. Zbierz swój zespół wsparcia. Zespół wsparcia ma kluczowe znaczenie dla naszego osobistego i zawodowego samopoczucia. Zespół wsparcia może składać się z naszych przyjaciół, współpracowników, członków rodziny, kochającego partnera lub współmałżonka, a nawet z grup, do których należymy – np. Biznesowych lub obywatelskich. Kiedy doświadczamy trudnych dni w naszej firmie, możemy poprosić tych ludzi o podnoszącą na duchu rozmowę, burzę mózgów lub po prostu, aby podzielić się przyjaznym „cześć”. Nasz zespół wsparcia może oznaczać różnicę w podejściu, jakie mamy w naszej działalności. Nie tylko skorzystasz z wymiany, ale także dasz członkom wsparcia możliwość podzielenia się z Tobą swoimi prezentami. Każdy wygrywa.

3. Zdobądź więcej edukacji. Często obojętność na nasz biznes ma swoje korzenie w niewiedzy. Prawdopodobnie słyszałeś zwrot „Wiedza to potęga”. Poszukiwanie nowej wiedzy, czy to czytając książkę, biorąc lekcje telewizyjne, czy zapisując się na warsztaty, może być wspaniałym sposobem na wyleczenie apatii. Poszukiwanie większej edukacji może wprowadzić nas do nowych ludzi i pomysłów, które często będą właśnie tym, czego potrzebujemy, aby popłynąć w naszą kreatywność.

4. Stwórz jasną wizję. Posiadanie jasnej wizji celu i misji biznesowej może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Wizja, zaprojektowana wyłącznie przez Ciebie, zapewnia mapę drogową, która pomoże Ci przejść z miejsca, w którym jesteś dzisiaj, do miejsca, w którym chcesz być jutro. Jeśli nie masz jasnej wizji tego, dlaczego prowadzisz działalność i czemu służysz, łatwo jest pójść w złym kierunku. Stwórz pisemną wizję swojej firmy. Pomoże Ci to pozostać skupionym i na dobrej drodze.

5. Przeczytaj różne periodyki. Prawdopodobnie jednym z najlepszych sposobów na marketingową apatię jest czytanie – a jedną z sugestii jest czytanie różnych czasopism. Wybierz się na wycieczkę do lokalnej księgarni. Odwiedź obszary, które lubisz najbardziej. Przeglądaj książki kucharskie, książki biznesowe lub książki duchowe – wszystko, co Cię zainteresuje. Nie zapomnij odwiedzić półek z czasopismami, które zawierają setki publikacji na prawie każdy możliwy temat. Nie musisz koniecznie czytać książek i czasopism o marketingu, aby mieć pomysły na nowe rzeczy do zrobienia w Twojej firmie. Zobacz, co robią inne firmy, aby informować o swoich produktach i usługach. Możesz znaleźć kreatywny sposób na dostosowanie czegoś do swojej firmy. Jedną z moich ulubionych rzeczy jest wzięcie czasopisma na temat, o którym nic nie wiem, i powrót do ostatniej strony, na której znajdują się mniejsze ogłoszenia drobne. To niesamowite, ile pomysłów udało mi się zaadaptować z branży zupełnie niezwiązanej z moją.

6. Spotykaj się z nowymi ludźmi. Spójrz na swój Rolodex lub bazę danych. Czy utrzymujesz kontakty towarzyskie przez cały czas z tymi samymi ludźmi? Co powiesz na dołączenie do nowej grupy – może takiej, która nie jest związana z Twoim biznesem – i zacząć poznawać nowych ludzi? Możesz być zaskoczony, gdy coś powiedziane otworzy ci oczy na nowy pomysł, który możesz wdrożyć w swoim biznesie. Jeszcze lepiej, będziesz rozbudowywać swoją sieć i zwiększać

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *