Marketing z uczciwością

Tytuł:
Marketing z uczciwością

Liczba słów:
1280

Podsumowanie:
Granie w gry w biznesie może być świetną zabawą, ale może okazać się brzydkie, jeśli będziemy nie uważaj. Gry, w które grasz w biznesie, często odzwierciedlają Twoją uczciwość w biznesie. Tworząc sytuacje, w których zarówno Ty, jak i Twój klient wygracie, zwiększysz swoją uczciwość i sprawisz, że wrócą po więcej.

Słowa kluczowe:
Marketing, Klient, Biznes, Uczciwość, Kreatywność, Sytuacje, Win-win, Prawdy, Gry

Treść artykułu:
Granie w gry może być świetną zabawą, ale w biznesie mogą przybrać brzydki obrót, gdy zamieniają się w grę głowy. Sposób, w jaki gramy w gry lub gramy w gry, często odzwierciedla naszą prawdziwą naturę w prowadzeniu działalności.

Zawsze mamy wybór. Możemy sprawić, że będzie to opcja wygrana-przegrana lub wygrana-wygrana. Granie w głowę w biznesie wiąże się z kłamstwem, oszustwami, ukrytymi planami, samotną przewagą, wyzyskiem klientów lub pracowników i tym podobne. Często te zachowania odnajdują swoją istotę w potrzebie posiadania racji, sprawowania kontroli lub przedstawiania określonego obrazu.

Z drugiej strony, uczciwe granie wiąże się z tworzeniem sytuacji, w których zarówno Ty, jak i klient wygrywają. Każdy ma zaspokojone potrzeby i cieszy się sukcesem. Obejmuje to współpracę, życzliwość, podejście do służby i inne wspierające zachowania. Jest wiele prawdy w tym frazie: „nie chodzi o to, czy wygrasz, czy przegrasz, to jak grasz w tę grę”.

Jak zamierzasz grać w tę grę, jeśli chodzi o marketing i obsługę klientów? Oto kilka sugestii dotyczących tworzenia gier korzystnych dla wszystkich.

1. Nie komplikuj. Przyciągniesz więcej potencjalnych klientów, czyniąc swoje komunikaty marketingowe łatwymi do zrozumienia. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, ludzie są zasypywani przekazami marketingowymi i reklamowymi. Dzieje się tak wiele, że w końcu przyznają bardzo mało z tego. Skupienie uwagi na czymkolwiek wymaga dużo energii psychicznej, ponieważ oznacza to zdejmowanie tego z czegoś innego. Jeśli Twoja wiadomość jest długa lub trudna do zrozumienia, potencjalny klient nie przejdzie przez kilka pierwszych słów, niezależnie od tego, czy ją czyta, czy słucha. Zamiast tego użyj prostego sformułowania, stwórz prosty proces do naśladowania (nie więcej niż 3 kroki) i jak najbardziej ułatw im kontakt z Tobą, podając wszelkie możliwe informacje kontaktowe. Utrzymując jasną, prostą i łatwą do zrozumienia komunikację, przyciągniesz ludzi do swojej firmy.

2. Spraw, by było to korzystne dla wszystkich. Upewnij się, że wszystko, co robisz, zapewnia wygraną dla Ciebie i klienta. Twoje „wygrane” mogą obejmować produkt lub usługę, dobrą wolę, polecenia lub rozgłos. Dla klienta oczywistym „wygraną” będzie cieszenie się produktem lub usługą, którą im zapewniasz. Jeśli chcesz przenieść swoją firmę na wyższy poziom, zapewnij swoim klientom lub klientom dodatkowe „korzyści”. Daj im specjalne zniżki za ich wieloletni patronat. Zaoferuj im bezpłatne próbki lub przedstaw specjalne raporty lub inne informacje, które uznają za przydatne i które rozważą przekazanie innym.

3. Baw się dobrze. Marketing powinien być zabawny. Nie tylko sprawi, że prowadzenie firmy będzie o wiele przyjemniejsze, ale ludzie, którzy będą wchodzić w interakcję z Twoimi komunikatami marketingowymi, wyczują tę zabawę i uznają ją za atrakcyjną. Nasze codzienne życie jest często tak poważne i poddane reżimowi. Rozjaśnij swój biznes, używając technik, które są optymistyczne, zabawne i wywołują uśmiech na czyjejś twarzy. To z pewnością jeden ze sposobów, aby zostać zauważonym i usłyszanym wśród tysięcy wiadomości marketingowych, które codziennie nas zalewają.

4. Bądź szczery wobec siebie. Twój marketing musi współgrać z tym, kim jesteś. Powinien być zsynchronizowany z Twoim nastawieniem, przekonaniami i standardami prowadzenia biznesu. Tak jak istnieją zasady dotyczące gry, istnieją pewne zasady, według których należy prowadzić działalność. Są to osobiste i unikalne dla Ciebie. Cokolwiek by to nie było, ludzie wyczują, kiedy jesteś nietykalny z tym, za kogo się podajesz. Bycie wiernym sobie polega na tym, by czuć się komfortowo i bezpiecznie w tym, kim się jest, i mieć pewność, że wszystko, co produkujesz w celach marketingowych, jest dla Ciebie „właściwe” w danym momencie. Zaufaj temu, kim jesteś i co robisz – inni też będą.

5. Ciesz się kreatywnością. Zabawa zwykle kojarzy nam się z oderwaniem się od rzeczywistości. Czas się zrelaksować i nie przejmować się światem. Często właśnie w takich chwilach jesteśmy najbardziej kreatywni. Korporacje lub organizacje, które w dużym stopniu opierają się na kreatywności (firmy reklamowe, public relations, produkty konsumenckie) często używają gier, aby utrzymać kreatywność swoich pracowników. Jeśli podchodzisz do biznesu jak do gry, myśląc o marketingu z zabawnej i zabawnej perspektywy, zauważysz, że Twój poziom kreatywności automatycznie wzrośnie.

6. Twórz gry, które wspierają Twój biznes. Czy ty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *