Marketing z raportami specjalnymi. Jest tani, skuteczny i łatwy

Tytuł:
Marketing z raportami specjalnymi. To tanie, skuteczne i łatwe!

Liczba słów:
871

Podsumowanie:
Publikowanie raportów specjalnych to świetny sposób na dzielenie się cenną wiedzą z potencjalnymi klientami. I może to być bardzo skuteczne i niedrogie narzędzie marketingowe. Dowiedz się, jak to zrobić i uzyskaj 10 pomysłów na zawartość raportu specjalnego z tego artykułu.

Słowa kluczowe:
marketing niskokosztowy, marketing małych firm, marketing internetowy

Treść artykułu:
Dostarczanie potencjalnym lub klientom produktów informacyjnych jest świetne sposób zapewnienia dodatkowej wartości lub zachęty do dokonania zakupu lub zarejestrowania się w Twoim ezinie lub biuletynie. A jeśli napiszesz raport lub artykuł i udostępnisz go do bezpłatnego pobrania ze swojej witryny internetowej, nie ponosisz kosztów drukowania ani dostawy i możesz kierować ruch do swojej witryny.

Jeśli nie lubisz przeceniać swoich produktów lub usług, ale szukasz innej zachęty, aby zachęcić klientów do zakupu lub zapisania się na Twoją listę mailingową, zaoferowanie bezpłatnych informacji jako specjalnego bonusu jest świetną alternatywą.

Czy masz nowy produkt lub usługę, specjalny pakiet lub cenę, które chcesz promować? Umieść link do bezpłatnego raportu na stronie witryny, która promuje dany produkt lub usługę. Możesz także sprzedawać w odwrotnej kolejności. Dołącz link do strony internetowej, którą chcesz promować, w podpisie w swoim bezpłatnym raporcie. Wyślij potencjalnych lub klientów do swojej witryny internetowej, aby uzyskać więcej informacji na temat raportu.

Lub umieść swój produkt lub usługę jako świetne rozwiązanie problemu z adresami raportu. Upewnij się tylko, że Twój raport zawiera dużo dobrej treści. Nie chcesz, aby Twoi potencjalni klienci lub klienci byli zdenerwowani, kiedy poświęcają czas na pobranie i przeczytanie Twojego raportu, a jedynie po to, aby dowiedzieć się, że jest to jedynie reklama Twoich usług. Podaj dobre informacje. Rozwiąż obawy swoich klientów. Podaj wskazówki lub rozwiązania, które pomogą im w prowadzeniu działalności, relacjach, zdrowiu i sprawności lub w jakimkolwiek aspekcie życia, do którego adresuje Twój produkt lub usługa.

Pomyśl o swojej wiedzy i doświadczeniu, z których Twoi klienci mogą się uczyć. Jaka wiedza o Twojej branży może być pomocna? Jakie rodzaje pytań najczęściej słyszysz od klientów i potencjalnych klientów? Odpowiedz na nie w darmowym raporcie. Z czym mają problem?

Pomóż im w tym, korzystając z artykułu z instrukcjami. Jeśli pracujesz w branży biznesowej, czy możesz podać listę kontrolną tego, na co zwrócić uwagę (lub na co zwrócić uwagę) podczas porównywania produktów lub usługodawców w Twojej kategorii?

Bądź kreatywny. Napisz o tym, co wiesz. A to, co wiesz, pomoże Twoim klientom.

10 pomysłów na stworzenie raportu specjalnego

Raporty specjalne mogą obejmować dowolną liczbę tematów. Poniżej znajduje się 10 pomysłów, które warto rozważyć.

1) Artykuły instruktażowe. Mogą to być instrukcje zakupu lub czynności związane z Twoim produktem lub usługą.

2) Raporty specjalne. Napisz artykuł na temat związany z Twoją firmą, o którym dużo wiesz.

3) Wyniki ankiety wśród klientów lub branży. Przeprowadź nieformalną ankietę wśród klientów i opublikuj wyniki lub zgłoś wyniki ankiety branżowej.

4) Raporty „Czego szukać”. Podaj swoim klientom lub potencjalnym klientom wskazówki, na co zwrócić uwagę przed dokonaniem zakupu w kategorii produktów.

5) Raporty „Na co zwrócić uwagę”. Podaj wskazówki dotyczące rzeczy, na które należy uważać podczas zakupów lub porównywania produktów lub usług w Twojej branży.

6) Listy kontrolne zakupów. Przygotuj listę kontrolną, której potencjalni klienci mogą używać podczas porównywania produktów lub usługodawców.

7) 10 najważniejszych problemów lub błędów. Podaj listę 10 największych problemów, z jakimi borykają się konsumenci w odniesieniu do kategorii produktów lub usług.

8) 10 najlepszych pomysłów lub rozwiązań. Przedstaw rozwiązania tych problemów!

9) Quizy i inwentarze. Utwórz quiz lub listę zasobów, z których mogą skorzystać konsumenci, aby ocenić swoją wiedzę lub dopasowanie do produktu lub usługi.

10) 10 najczęściej zadawanych pytań. Przedstaw listę pytań, które najczęściej słyszysz w swojej branży, i udziel odpowiedzi na te pytania.

Chcesz używać specjalnych raportów do promowania swojego produktu lub usługi, ale nie jesteś zbyt dobrym autorem?

Masz dwie możliwości.

1) Możesz zatrudnić kogoś innego do napisania za Ciebie.

2) Lub możesz nauczyć się pisać. Sugeruję, żebyś nauczył się pisać. Pisanie to umiejętność, której można się nauczyć. A jeśli piszesz o dziedzinie, w której masz doświadczenie, jesteś najlepszą osobą do dzielenia się tymi informacjami z potencjalnymi i klientami. Weź udział w zajęciach z pisania w lokalnym college’u lub szkole dla dorosłych. Naucz się podstaw dobrej gramatyki, a następnie pisz, pisz i pisz jeszcze więcej. Ćwiczyć

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *