Marketing z ograniczonym budżetem

Tytuł:
Marketing z ograniczonym budżetem

Liczba słów:
816

Podsumowanie:
Wielu właścicieli firm odkłada rozpoczęcie sprzedaży swojej firmy do czasu wzrostu sprzedaży. Chociaż może to mieć sens dla księgowego, najczęściej jest to zły wybór dla właściciela firmy, ponieważ dopóki nie zostanie zrobione coś w celu zwiększenia sprzedaży, zwykle pozostaną tam, gdzie są lub spadną.

Słowa kluczowe:
marketing z ograniczonym budżetem

Treść artykułu:
Wielu właścicieli firm odkłada rozpoczęcie sprzedaży swojej firmy, aż sprzedaż wzrośnie. Chociaż może to mieć sens dla księgowego, najczęściej jest to zły wybór dla właściciela firmy, ponieważ dopóki nie zostanie zrobione coś w celu zwiększenia sprzedaży, zwykle pozostaną tam, gdzie są lub spadną.

Często firmom o ugruntowanej pozycji może być trudno poświęcić czas i środki finansowe niezbędne do skutecznego wprowadzenia ich na rynek, aw przypadku całkiem nowej firmy może się to wydawać niemożliwe. Połowę tego równania można rozwiązać niemal natychmiast, zatrudniając profesjonalną firmę marketingową. Teraz musisz tylko dowiedzieć się, gdzie znaleźć środki finansowe na wykonanie drugiej połowy równania. Można to osiągnąć przy odrobinie badań. Istnieje wiele renomowanych firm marketingowych, które będą chciały współpracować z firmą, która może dysponować ograniczonymi środkami finansowymi, ale w takich okolicznościach musisz realistycznie podchodzić do swoich oczekiwań.

Większość firm marketingowych prawdopodobnie nie będzie skłonna zaoferować Ci przedłużonych warunków rozliczeniowych. Muszą się finansowo zabezpieczyć, a jeśli nie jesteś teraz w stanie zainwestować, mogą poczuć, że nie będziesz w stanie im zapłacić w przyszłości. Być może będziesz musiał z nimi trochę popracować, zanim będą chcieli zaoferować ci jakiekolwiek przedłużone warunki rozliczeniowe. Nie bierz tego do siebie – nie spodziewasz się, że wyjdziesz ze sklepu spożywczego z wózkiem pełnym artykułów spożywczych, a potem zapłacisz w przyszłym tygodniu. Dopóki Twoja firma marketingowa nie zaakceptuje sytuacji, nie powinieneś oczekiwać niczego innego. Jeśli nie masz dostępnych środków do zainwestowania w marketing, możesz rozważyć zaciągnięcie pożyczki osobistej w banku lub skorzystanie z kart kredytowych.

Niektóre firmy marketingowe, z którymi się kontaktujesz, mogą chcieć obniżyć ceny swoich usług, aby pomóc Ci zacząć. Jeśli ta opcja jest dostępna, może mieć znaczący wpływ na to, co możesz osiągnąć za określoną sumę pieniędzy. W tym scenariuszu należy wziąć pod uwagę kilka kwestii. Jeśli płacisz obniżone stawki, możesz spodziewać się, że firma marketingowa może nie być w stanie lub nie chce się z tobą spotkać i odbierać telefony w dogodnych dla ciebie godzinach. Oferując niższe stawki, mogą potrzebować dopasować Cię, gdy będą w stanie. Większość nie będzie również oferować wydłużonych terminów rozliczeniowych klientom, którzy już otrzymują obniżone stawki.

Jeśli przeszedłeś przez wszystkie firmy marketingowe, ale nie byłeś w stanie znaleźć takiej, z którą czułbyś się komfortowo i mógłbyś poradzić sobie z twoją sytuacją, możesz być zmuszony (przynajmniej tymczasowo) do samodzielnego poradzenia sobie z tym . Jest to nadal możliwa do wykonania sytuacja – wystarczy wykazać się kreatywnością i poświęcić na to trochę więcej czasu. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, jak zwiększyć swoje wydatki marketingowe.

1. Stwórz broszurę kooperacyjną lub przesyłkę bezpośrednią. Możesz współpracować z innymi firmami związanymi z Twoim biznesem, ale w niekonkurencyjnych niszach. Na przykład, jeśli jesteś właścicielem restauracji, która specjalizuje się w autentycznej kuchni meksykańskiej, możesz znaleźć sklep spożywczy, który specjalizuje się w meksykańskiej żywności i przygotować z nim broszurę lub przesyłkę pocztową. Obniżyłoby to koszty o połowę i pozwoliłoby na zwiększenie ekspozycji, oboje moglibyście skorzystać na podobnej klienteli i moglibyście oboje od razu skorzystać z dotychczasowych klientów.

2. Zaoferuj wolontariat w zamian za uznanie. Jeśli jesteś właścicielem firmy cateringowej, możesz zaoferować zorganizowanie spotkania networkingowego w zamian za wspomnienie Twojej firmy w ulotkach. Masz teraz możliwość zaprezentowania swojej firmy wszystkim uczestnikom wydarzenia.

3. Zaproponuj publiczności sesję pytań i odpowiedzi na lokalnym kanale radiowym. Zwykle rozmawiają na różne tematy w trakcie swojego programu radiowego i wiele firm wykorzystało to na swoją korzyść. Pośrednik kredytów hipotecznych korzystający z tej metody marketingu szybko stałby się lokalnym ekspertem i pozostałby w ich oczach, ponieważ będą ich słuchać co najmniej raz w tygodniu.

4. Zaproponuj konkurs, aby wzbudzić zainteresowanie Twojej firmy. Świetnym konkursem dla dealera samochodowego byłoby zaoferowanie zawodnikom rywalizacji o wygranie samochodu poprzez po prostu umieszczenie ręki na części samochodu i uniemożliwienie mu ruszenia. Gdy zawodnicy odczuwają zmęczenie, odsuwają rękę od samochodu i zostają zdyskwalifikowani. Ostatnia osoba, która pozostała, wygrywa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *