Marketing z niestandardową pocztówką

Tytuł:
Marketing przy użyciu niestandardowej kartki pocztowej

Liczba słów:
288

Podsumowanie:
Niestandardowe kartki pocztowe są często używane w bezpośrednich kampaniach pocztowych. Zalet jest wiele. Niestandardowe pocztówki są tańsze w wykonaniu i wysyłce niż tradycyjne broszury lub listy wysyłane na rynek bezpośredni. Niestandardowe kartki pocztowe uzyskują wyższy wskaźnik odpowiedzi niż większość innych metod marketingowych. Potencjalni klienci częściej patrzą na niestandardową pocztówkę niż list. W rzeczywistości nie ma dobrego powodu, aby nie wypróbować niestandardowej kampanii pocztówkowej do następnej bezpośredniej wysyłki.

Słowa kluczowe:
drukowanie, drukowanie w kolorze, marketing na pocztówkach

Treść artykułu:
Niestandardowe pocztówki są często używane w bezpośrednich kampaniach pocztowych. Zalet jest wiele. Niestandardowe pocztówki są tańsze w wykonaniu i wysyłce niż tradycyjne broszury lub listy wysyłane na rynek bezpośredni. Niestandardowe kartki pocztowe uzyskują wyższy wskaźnik odpowiedzi niż większość innych metod marketingowych. Potencjalni klienci częściej patrzą na niestandardową pocztówkę niż list. W rzeczywistości nie ma dobrego powodu, aby nie wypróbować niestandardowej kampanii pocztówkowej do następnej bezpośredniej wysyłki.

Bądź kreatywny. Wyróżnij swoją niestandardową pocztówkę. Jeśli nie masz narzędzi lub kreatywności, aby stworzyć własną, niestandardową pocztówkę, zwróć się o pomoc do ekspertów. Tymi ekspertami są lokalne drukarnie lub drukarnie internetowe z doświadczeniem w tworzeniu niestandardowych pocztówek.

Szukając eksperta do wydrukowania Twoich kart, nie pozwól, aby cena była ostatecznym czynnikiem. Przede wszystkim upewnij się, że wybrana drukarka może udzielić Ci potrzebnej pomocy. Jeśli nic nie wiesz o niestandardowej kampanii pocztówkowej, potrzebujesz drukarki, która jest ekspertem w zakresie wywarcia wrażenia na mailingu. Niestandardowe pocztówki w pełnym kolorze uzyskują lepszy wskaźnik odpowiedzi. Każda drukarka z doświadczeniem powinna to wiedzieć. Powinni również być w stanie udzielić porady na temat rozmiaru kartki pocztowej i najlepszej czcionki.

Twoja drukarka powinna być w stanie omówić Twoje pomysły i opracować projekt, który będzie odpowiedni dla wysyłanej wiadomości. Poszukaj drukarki, która może wyróżnić Twoją niestandardową pocztówkę na tle innych. Nie chcesz pocztówki podobnej do tych, których używają inni.

Twoja niestandardowa pocztówka powinna być na tyle kreatywna i atrakcyjna, aby wzbudzić zainteresowanie klienta. Jeśli zrobisz to dobrze, niestandardowa pocztówka może być świetnym dodatkiem do narzędzi marketingowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *