Marketing z dźwiękiem w witrynie internetowej

Tytuł:
Marketing z dźwiękiem w witrynie internetowej

Liczba słów:
479

Podsumowanie:
Około 80% wszystkich odwiedzających Twoją witrynę korzysta z komputerów, które obsługują prezentacje audio i wideo.
Możesz wykorzystać dźwięk w marketingu, dodając przycisk, który pozwoli odwiedzającym stronę usłyszeć Twój prawdziwy głos wraz ze zdjęciem.
Swoim głosem możesz zademonstrować swoją pasję do produktu, usługi lub gwarancji zwrotu pieniędzy.
Potencjalni klienci poczują, że ich doświadczenie było bardziej atrakcyjne. Dzięki temu czują się z Tobą bardziej komfortowo

Słowa kluczowe:
marketing, marketing audio, audio w witrynie, marketing internetowy

Treść artykułu:
W dzisiejszym świat marketingu, wydaje się, że prawie każdy temat jest otwarty do dyskusji. Kiedy zbierałem fakty do tego artykułu, byłem dość zaskoczony, że niektóre z problemów, które moim zdaniem zostały wycięte i wysuszone, są nadal otwarcie dyskutowane, jeśli chodzi o marketing audio i internetowy.

Około 80% wszystkich odwiedzających Twoją witrynę korzysta z komputerów obsługujących zarówno prezentacje audio, jak i wideo.
Możesz wykorzystać dźwięk w marketingu, dodając przycisk, który pozwoli odwiedzającym stronę usłyszeć Twój prawdziwy głos wraz ze zdjęciem.
Swoim głosem możesz zademonstrować swoją pasję do produktu, usługi lub gwarancji zwrotu pieniędzy.
Potencjalni klienci poczują, że ich doświadczenie było bardziej atrakcyjne. Dzięki temu mogą czuć się bardziej komfortowo w Twojej firmie, usługach i produktach.
Efektem tego poczucia bezpieczeństwa jest zwiększona sprzedaż klientów!
Marketing z dźwiękiem w witrynie internetowej

W jaki sposób można ograniczyć dodatkowe informacje? Następna sekcja może zawierać tę odrobinę mądrości, która zmienia wszystko.

Wykorzystuj dźwięk w promocjach marketingowych, seminariach i telekonferencjach. Krótkie fragmenty dotyczące nadchodzących wydarzeń lub wyprzedaży mogą sprawić, że Twoje wydarzenie lub wyprzedaż będą jeszcze bardziej atrakcyjne. Fragmenty z poprzednich seminariów mogą zaostrzyć apetyt gości na więcej.

Zwiększ zainteresowanie swoją witryną, dodając wskazówki audio lub sztuczki, których używasz własnymi słowami. Spróbuj także zaoferować dostęp do wcześniejszych wskazówek i sztuczek, których sam używasz.

Możesz używać pocztówek audio. Możesz dołączyć zaproszenia audio i referencje jako łącza w wiadomościach e-mail wysyłanych do klientów i potencjalnych klientów.
Postaraj się zaaranżować referencje dźwiękowe, zaproś swoich klientów do wyrażenia zadowolenia z zakupów u Ciebie.
Pocztówki audio to świetny sposób na pozostanie w kontakcie z klientami i potencjalnymi klientami dzięki zapowiedziom o nadchodzącym produkcie lub usłudze.

Używaj także dźwięku z witryny, aby umożliwić odwiedzającym odtwarzanie długich wydarzeń, takich jak seminaria lub telekonferencje.

Dodając dźwięk do swojej witryny, pozwól odwiedzającym mieć kontrolę. Nie rozpoczynaj odtwarzania swojej wiadomości po załadowaniu strony internetowej. Zaproś gości do kliknięcia tutaj, aby usłyszeć twój głos. Twoje wiadomości powinny być jak najkrótsze i zwięzłe.
I staraj się unikać skryptów wprowadzających i gwarancji. Przedstaw je własnymi słowami w możliwie najbardziej rozmownej formie.
Internetowy dźwięk nie jest już przyszłością, jest tu teraz. Jest to przystępna cenowo i łatwa funkcja, która może odróżnić Ciebie i Twoją firmę od konkurencji i pomóc w przekazaniu wiadomości z dodatkowym oddziaływaniem.

Wiedza na temat marketingu wystarczająca do dokonywania solidnych, świadomych wyborów ogranicza czynnik strachu. Jeśli zastosujesz to, czego właśnie dowiedziałeś się o marketingu z dźwiękiem w witrynie, nie powinieneś się martwić.

Możesz uzyskać bezpłatny dostęp do ponad 3 godzin tajnych i wcześniej niepublikowanych materiałów audio i transkrypcji marketingowych tutaj: http: //www.livelynetsolutions.com/free-audio.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *