Marketing wydarzenia jest łatwy … Dobrze

Tytuł:
Marketing Wydarzenie jest łatwe … prawda?

Liczba słów:
782

Podsumowanie:
„Jaką masz radę na temat promowania wydarzenia w celu osiągnięcia pomyślnego wyniku?” Maggie była weteranem organizacji imprez. Andy był nowicjuszem i podszedł do niej, aby spróbować uniknąć tego, co uważał za czekające na niego słonie.

„Jeśli prowadzisz wydarzenie w ramach działalności zarobkowej”, zaczęła Maggie, „to niezwykle ważne jest, aby zmaksymalizować frekwencję. Tam, gdzie wydarzenie ma charakter edukacyjny lub promocyjny, należy uważać na pokrycie kosztów …

Słowa kluczowe:
rezerwacja online, zarządzanie wydarzeniem, menedżer rezerwacji, rezerwacja, rejestracja

Treść artykułu:
„Jakie masz rady na temat marketingu wydarzenia, aby osiągnąć pomyślny wynik?” Maggie była weteranem organizacji imprez. Andy był nowicjuszem i podszedł do niej, aby spróbować uniknąć czegoś, co uważał za czekające na niego słonie.

„Jeśli prowadzisz wydarzenie w ramach działalności zarobkowej”, zaczęła Maggie, „to niezwykle ważne jest, aby zmaksymalizować frekwencję. Jeśli wydarzenie ma charakter edukacyjny lub promocyjny, powinieneś uważnie pokrywać koszty, co ogólnie oznacza, że przy określonej cenie biletu będzie minimalna liczba widzów. Aby upewnić się, że wydarzenie dotarło do świadomości docelowej publiczności, musisz wiedzieć, kim oni są i dowiedzieć się czegoś o ich zwyczajach czytania, oglądania i słuchania. Brzmi to bardzo technicznie, ale to głównie zdrowy rozsądek.

Marketing i promocja wydarzenia rzadko obejmują tylko jedno działanie. Często wymaga kombinacji kreatywnych, organizacyjnych i perswazyjnych umiejętności, na które nakłada się wytrwała passa.
Zaproszenia

Po pierwsze, istnieje długa lista osób, które prawdopodobnie już znasz. Mogą to być byli lub obecni klienci, dostawcy lub partnerzy biznesowi, którzy Twoim zdaniem będą do pewnego stopnia zainteresowani tym, co oferujesz. Powinni otrzymać spersonalizowane zaproszenie z opisem korzyści, jakie przyniosą im cechy wydarzenia.

Chociaż możesz nie znać ich wszystkich indywidualnie, w organizacji może być ktoś, kto może ci pomóc, a jeśli masz Bazę danych relacji z klientami, mogą być dostępne dane, które usprawnią ćwiczenie.

Zaproszenia e-mail z pewnością są łatwiejsze do zorganizowania, ale niestety można je również łatwo usunąć bez czytania. Wysyłanie zaproszeń może przynieść niewielką wartość dodaną dzięki użyciu wysokiej jakości karty do wydrukowania spersonalizowanego biletu, a szczegóły wydarzenia można dołączyć jako potrójną broszurę. Są one trudniejsze do przeoczenia i mogą przez chwilę siedzieć na biurku odbiorcy, powodując, że obraz na ekranie może nie.
Reklama

Jeśli nie masz danych kontaktowych dla części grupy docelowej i wiesz, że prawdopodobnie będą to czytelnicy określonych czasopism branżowych, magazynów lub gazet, zajmij trochę miejsca reklamowego, aby sprzedać swoje wydarzenie miałoby sens.

Profesjonalny design w reklamie zawsze zachwyca. Odzwierciedla profesjonalizm, z jakim produkt jest postrzegany, i stwarza oczekiwania. Jeśli Twój budżet na to pozwoli, oddaj reklamę w ręce dobrego grafika lub agencji reklamowej, a oni zapewnią Ci szereg alternatyw, które pozwolą sprzedać wydarzenie na różne sposoby.

Osoby z ograniczonym budżetem mogą wymagać samodzielnego zaprojektowania reklamy. Jeśli nie masz doświadczenia w sztuce pisania tekstów reklamowych, oto kilka wskazówek.

• Tekst powinien być bezpośredni i rzeczowy

• Używaj języka technicznego tylko wtedy, gdy jest to niezbędne

• Odpowiedz komu, co, gdzie, kiedy, dlaczego i jak pytania

• Kto powinien uczestniczyć? Kto prowadzi wydarzenie? Z kim rozmawiam?

• Co ma przynieść wydarzenie?

• Gdzie to się odbędzie?

• Kiedy odbędzie się?

• Dlaczego powinienem być zainteresowany?

• Jak mogę potwierdzić rezerwację?

• Użyj swojego brandingu w reklamie

• Użyj spacji lub uderzającego obrazu, aby zwrócić uwagę na swoją reklamę

Sprawdź kopię trzy razy, aby się upewnić nie ma błędów, zwłaszcza w numerach telefonów, nazwach domen internetowych i adresach e-mail

Twoje ogłoszenie powinno zwracać się bezpośrednio do osób potrzebujących Twojej usługi, gdy je czytają. Aby to zrobić, najbardziej widoczne słowa muszą jasno przedstawiać korzyści, jakie ma dla nich twoje wydarzenie. Dla większości ludzi w biznesie korzyści zazwyczaj obejmują:

• dużą ilość cennych informacji

• dogodne miejsce

• krótki okres czasu

Przydatne jest również posiadanie linii „haczyka”, która wymaga odpowiedzi „tak”, przyciągając czytelnika do szczegółów reklamy z ciekawości. Na przykład

„Szukasz najlepszego seminarium z marketingu internetowego?”

Wreszcie, nie zapomnij o plakatach jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *