Marketing witryny internetowej z kupowaniem ruchu w witrynie

Tytuł:
Marketing witryny z kupowaniem ruchu w witrynie

Liczba słów:
660

Podsumowanie:
Większość z nas wie, że kierowanie ukierunkowanego ruchu na witrynę ma kluczowe znaczenie dla sukces w biznesie online. Ale większość z nas nie wie, jak przyciągnąć docelowych klientów do swojej witryny. Jak się masz? Czy kupujesz ruch w witrynie? A może po prostu wymieniasz linki, aby uzyskać bezpłatny ruch?

Słowa kluczowe:
Kup ruch, ruch w witrynie, ruch docelowy

Treść artykułu:
Kupiłeś nazwę domeny, a także stworzyłeś ładną i nowa, błyszcząca strona internetowa do zaprezentowania Twojej firmy. Zawiera mnóstwo informacji na temat tego, jak wspaniały jesteś, może nawet sklep internetowy ze wszystkimi Twoimi produktami. Ale jak połączyć ten dziwny nowy świat e-commerce ze swoimi tradycyjnymi metodami? Jak wykorzystać „marketing online”, kiedy nie masz pewności, co to jest?
Opowiedz ludziom o swojej witrynie

Prawdopodobnie masz listę mailingową istniejących klientów; co jakiś czas drukujesz kilka tysięcy ulotek lub kartek świątecznych i wysyłasz je z przypomnieniami i ofertami specjalnymi. Za taką samą cenę możesz powiedzieć tym samym osobom o swojej witrynie. Wydrukuj adres internetowy i przekaż mu wiadomość; uwzględnij zachęty tak jak zwykle, na przykład kod promocyjny.

Zmierz zwroty z marketingu offline

Masz w swoim sklepie zupełnie nową kolekcję odzieży sportowej? Utwórz niestandardową stronę zawierającą wszystko na ten temat i wydrukuj adres URL na swojej ulotce. Jeśli ludzie są pod wrażeniem Twojej korespondencji, odwiedzą tę stronę. Co najważniejsze, możesz śledzić liczby, instalując pakiet analityczny w swojej witrynie (np. Google Analytics). Za każdym razem, gdy ktoś odwiedza tę konkretną stronę, wiesz, że przyszedł z powodu twojej ulotki.

Upewnij się, że strona, którą tworzysz, odzwierciedla Twoją pocztę; doświadczenie klienta jest kluczowe, a podkreślając związek między tym, co dostają w poście, a tym, co widzą na ekranie, sprawisz, że odwiedzający będą czuli się dobrze z Twoją marką.

Śledź zachowanie odwiedzających

Wykorzystaj pliki cookie, aby śledzić, co robią użytkownicy Twojej witryny (zrobi to Twój pakiet analityczny). Może trafiają na Twoją specjalną stronę, ale nie przechodzą do żadnego innego miejsca. Może przechodzą w połowie procesu płatności, a potem rezygnują. Dzięki tym informacjom możesz zidentyfikować obszary problemowe i je naprawić. To jest coś, czego sam marketing offline nie mógłby Ci powiedzieć.

Zbuduj swoją obecność w Internecie

Posiadanie strony internetowej i informowanie o niej klientów może nie wystarczyć, aby była opłacalna. Pomyśl, ile nowych osób wchodzi do Twojego sklepu każdego dnia; czy ta sama liczba odwiedza Twoją witrynę? Może być konieczna strategia marketingowa online, aby zaistnieć w internecie i zapewnić, że zostaniesz znaleziony przez potencjalnych klientów. Obejmuje to zdobywanie zaufania wyszukiwarek, aby pojawiać się w wynikach, lub reklamowanie się na innych stronach internetowych, które odwiedzasz na rynku docelowym.

Kampanie typu pay per click i strategie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek mogą być zarządzane samodzielnie lub przez wyspecjalizowane firmy zajmujące się marketingiem online. Pay per click to reklama w wyszukiwarkach (lub innych witrynach) – płacenie za wejście na pierwszą stronę wyników. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek identyfikuje słowa kluczowe, które mają zostać znalezione, i optymalizuje witrynę tak, aby pojawiała się wysoko w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Jeśli ktoś wyszukuje hasło „odzież sportowa”, a Ty wpadniesz, masz nowego gościa.

To wszystko może wydawać się trochę skomplikowane, ale pomyśl tylko, ile osób codziennie szuka hasła „odzież sportowa”. Setki? Tysiące? To wszyscy potencjalni użytkownicy Twojej witryny, więc inwestowanie w Twoją obecność w Internecie naprawdę może się opłacić.

Zbierz dane odwiedzających i wykorzystaj je mądrze

Zatoczyliśmy pełne koło w marketingu naszej witryny; posiadanie pola rejestracyjnego w witrynie, w którym można gromadzić adresy e-mail lub inne dane, umożliwia utworzenie listy mailingowej. Podobnie jak wysyłanie ulotek, możesz wysyłać e-maile (lub więcej ulotek, jeśli chcesz) ze specjalnymi ofertami i kodami promocyjnymi. Przypomnij ludziom o swojej witrynie i wzmocnij świadomość swojej marki.

Jeśli ludzie mają u Ciebie konto, śledź, co kupują i odpowiednio kieruj marketing. Promocje dostosowane do potrzeb są znacznie bardziej skuteczne; pomyśl o funkcji „rekomendacji” Amazon.com. Korzystanie z metod offline w świecie online może być najskuteczniejszym sposobem zapewnienia powtarzalności transakcji, zwłaszcza gdy wykorzystujesz wszystkie dodatkowe informacje, które daje ci strategia online.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *