Marketing witryny internetowej – Część 4 – Korzystanie z wyszukiwarek biuletynów i żółtych stron

Tytuł:
Marketing Twojej witryny internetowej – Część 4 – Korzystanie z biuletynów, wyszukiwarek i żółtych stron

Liczba słów:
1747

Podsumowanie:
To jest wersja ostateczna część 4-częściowej serii dotyczącej marketingu Twojej witryny internetowej. Podobnie jak w przypadku innych artykułów, szukamy sposobów niedrogiego promowania Twojej witryny internetowej. W tej części przyjrzymy się używaniu biuletynów, wyszukiwarek i żółtych stron jako sposobów promocji Twojej witryny internetowej.

Słowa kluczowe:
marketing w witrynie internetowej, biuletyny, wyszukiwarki, żółte strony, książka telefoniczna

Treść artykułu:
Wykorzystanie biuletynów do promocji swojej witryny internetowej

Jak już wspomniałem, może minąć kilka razy, zanim potencjalny klient zacznie Ci ufać. Chcesz także zatrzymać klientów, których masz. Częścią Twojego planu marketingowego będzie pozostanie w kontakcie z klientami. Informowanie ich o tym, co się dzieje, o wszelkich transakcjach sprzedaży, które możesz mieć, lub o nowych produktach / usługach, które możesz mieć. Newsletter to świetny sposób na utrzymywanie kontaktu.

Co to jest biuletyn? Mówiąc najprościej, jest to komunikacja między Tobą a Twoimi subskrybentami. Oferując informacje, które klient może uznać za pomocne, oferujesz mu wartościową usługę. W rzeczywistości ogromna wartość. Twoje informacje mogą zaoszczędzić im czas i pieniądze. Budowanie zaufania między Tobą a klientem. To zaufanie z czasem zamieni się w sprzedaż.

Więc co trzeba zrobić, aby biuletyn został uruchomiony? Dwie rzeczy: po pierwsze, aby klienci / klienci zapisali się do newslettera. Może to być zwykły e-mail lub program pocztowy. Usługa hostingu usług pulpitu zdalnego w sieci Web obejmuje pakiet listy adresowej będący częścią planu hostingu. Jest prosty, ale skuteczny. Kliknij tutaj, aby zobaczyć, jak to działa. Druga sprawa to newsletter. Można to napisać w dowolnym edytorze tekstu lub w oprogramowaniu pocztowym. Nie musi to być długie i skomplikowane.

Załóżmy na przykład, że znalazłeś nowy przepis. Coś, co Twoim zdaniem mogłoby zainteresować Twoich subskrybentów. Wpisujesz przepis wraz ze wstępem i wklejasz go do swojego programu pocztowego lub oprogramowania do obsługi list mailingowych. Stamtąd wysyłasz go do każdego ze swoich subskrybentów. Koszt? Kilka minut. Nie są wymagane opłaty za drukowanie ani wysyłkę. Och, tak przy okazji, w tym małym liście, który wysłałeś do każdego abonenta, umieszczasz małą reklamę swojej witryny internetowej lub sklepu. A może „sprzedałeś” jakąś przestrzeń znajomemu lub wspólnikowi biznesowemu, który może zainteresować również Twoich abonentów.

Biuletyny to świetne i niedrogie medium reklamowe. Pamiętaj tylko, aby w newsletterze umieszczać interesujące artykuły, a nie wszystkie reklamy. Nie ma nic gorszego niż otrzymywanie poczty zawierającej reklamy. Z czasem ludzie przestaną czytać, jeśli nie uznają informacji za przydatne.

Korzystanie z wyszukiwarek i marketing witryny internetowej

Wyszukiwarki (SE) to tajemnica Internetu. Tak wiele różnych typów, nawet z punktu widzenia użytkowników. W Internecie istnieje ponad 225 000 wyszukiwarek i katalogów. Jak działają i dlaczego powinno Cię to obchodzić?

Zasadniczo wyszukiwarka to baza danych stron internetowych, która zawiera informacje o tej stronie, takie jak: gdzie można ją znaleźć (URL); co na niej jest (słowa kluczowe); kiedy był ostatnio indeksowany; oraz opis (tytuł) strony internetowej. Kiedy przechodzisz do wyszukiwarki i wpisujesz swoje zapytanie (zapytanie), silnik bazy danych pobiera dane, które pasują do Twojego żądania. Tak więc wyszukiwarka jest tak dobra, jak zawarte w niej dane. Jak otrzymujemy te dane? Większość wyszukiwarek to kopie głównych baz danych. Istnieje tylko kilka prawdziwych baz danych. Porozmawiajmy więc o ogólnych terminach. Dane może wprowadzić właściciel serwisu. Te informacje są następnie indeksowane, a Twoja witryna znajduje się na liście. W przeszłości tak to działało. Wkrótce jednak odkryliśmy, że ludzie zrobią wszystko, aby ich witryna była wyświetlana u góry strony, gdzie będzie bardziej prawdopodobne, że użytkownicy klikną ich witrynę. Właściciel bazy danych potrzebował lepszego sposobu. Tak więc programy, które zostały napisane, nazywały się pająkami, aby wyjść do sieci i znaleźć strony internetowe. Następnie skataloguj każdą stronę serwisu i wprowadź te informacje do bazy danych. Dziś ten proces nadal trwa. Jednak ponownie właściciele bazy danych próbowali upewnić się, że informacje o witrynie są poprawne i stale zmieniają formułę używaną do określania, w jaki sposób witryna powinna być wyświetlana na podstawie słów kluczowych, nagłówków, tytułów, treści, tagów alt itp. Niektórzy właściciele baz danych nawet odwiedzają witrynę internetową i podejmują decyzję. Wszystko po to, aby zapewnić, że wpisując wyszukiwaną frazę do wyszukiwarki, otrzymasz informacje, których potrzebujesz. Jeśli jesteś zadowolony z wyszukiwarki, będziesz z niej dalej korzystać, a reklamy umieszczone w wyszukiwarce pomogą opłacić stronę.

Technologia wyszukiwarek zmienia się codziennie. Próba pokrycia tego tutaj byłaby marnotrawstwem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *