Marketing wirusowy – studium udanych witryn

Tytuł:
Marketing wirusowy – studium udanych witryn

Liczba słów:
577

Podsumowanie:
Marketing wirusowy to koncepcja, która umożliwia rozprzestrzenianie się reklam szeptanych Twój przekaz daleko i szeroko bez ciągłej konserwacji i promocji ze strony autora.

Hotmail to najsłynniejszy przykład, jaki przychodzi mi do głowy, pokazujący siłę marketingu wirusowego.

Każdy, kto korzystał z bezpłatnej usługi e-mail, reklamował usługę u dołu każdego wysłanego e-maila.

Najszybciej rozwijającymi się typami przekazów reklamowych są usługi, które je reklamują …

Słowa kluczowe:
marketing wirusowy, promocja strony internetowej, marketing internetowy, porady marketingowe, wzrost ruch

Treść artykułu:
Marketing wirusowy to koncepcja, która pozwala reklamom szeptanym na szerokie rozpowszechnianie wiadomości bez ciągłej konserwacji i promocji ze strony pomysłodawcy.

Hotmail to najsłynniejszy przykład, jaki przychodzi mi do głowy, pokazujący siłę marketingu wirusowego.

Każdy, kto korzystał z bezpłatnej usługi e-mail, reklamował usługę u dołu każdego wysłanego e-maila.

Typy wiadomości reklamowych, które rozwijają się najszybciej, to usługi, które reklamują się, gdy są używane… na przykład Hotmail.

Innym dobrym przykładem jest usługa taka jak http://Plaxo.com

To jest internetowa książka adresowa. Gdy użytkownik się zarejestruje, usługa skanuje jego książkę adresową w kliencie poczty e-mail użytkownika i wysyła do wszystkich tych użytkowników e-mail z zaproszeniem do dołączenia do Plaxo. Odbywa się to oczywiście za zgodą członka.

Inne usługi wykorzystujące tę technikę marketingu wirusowego to portale społecznościowe, takie jak http://Myspace.com

Gdy użytkownicy rejestrują się w celu założenia bezpłatnego konta, pierwszą rzeczą, którą widzą, jest formularz, aby zaprosić swoich znajomych do serwisu.

Odliczyłem kilka wskazówek na podstawie wielu typów kampanii marketingowych wirusowych o wysokim i niskim profilu.

Po pierwsze, możesz zachęcić kogoś do rozpowszechniania Twojej reklamy, na przykład dać mu pieniądze, ale sama zachęta pieniężna nie sprawi, że stanie się coś naprawdę wirusowego. Często niektóre z najlepszych wirusowych kampanii marketingowych są czysto przypadkowe, o czym przekonasz się w późniejszym przykładzie.

Nie wiem, czy kiedykolwiek widziałeś przykład witryny o nazwie „Wywiad z Jezusem”.

Oto adres URL: http://www.interviewwithgod.com

Wydaje mi się, że historia tej witryny jest taka, że właściciel wziął wiersz domeny publicznej i utworzył witrynę internetową do hostowania wiersza . Rozeszła się wieść i sprawa po prostu eksplodowała ruchem od znajomych wysyłających do znajomych.

Więc coś, co jest naprawdę wirusowe, rozprzestrzeni się samoistnie, nawet bez dołączonej do tego zachęty.

Innym prawdziwie wirusowym przykładem jest historia nastolatka z New Jersey, który stworzył wideo online za pomocą swojej kamery internetowej. W teledysku warg synchronizuje się z popularną rumuńską piosenką popową „Dragostea Din Tei”, która jest tłumaczeniem „Love Among the Linden Trees”.

Wysłał wideo do swoich przyjaciół i stało się tak wirusowe, że dostał trochę czasu w telewizji i swoje 15 minut sławy.

Stworzenie prawdziwie wirusowej kampanii, takiej jak dwa powyższe przykłady, nie jest łatwe, ale istnieją sposoby na zwiększenie wysiłków marketingu wirusowego dzięki przestudiowaniu tych przykładów.

Po pierwsze, musi mieć odwołanie masowe. Im szersza publiczność, tym lepiej. Po drugie, musi się reklamować. Spójrz na przykłady Plaxo i Hotmail.

Jeśli przestudiujesz podane przeze mnie przykłady marketingu wirusowego, zauważysz, że niektóre z nich wymagają dużej wiedzy programistycznej, a inne wymagają jedynie idei, którą wiele osób lubi i lubi przekazywać.

Jeśli chcesz zarabiać na skutecznej wirusowej kampanii marketingowej, masz wiele możliwości.

1.) Przechwytywanie adresów e-mail i tworzenie docelowej bazy danych potencjalnych klientów.
2.) Umieść reklamy Adsense w swojej witrynie i korzystaj z ogromnego natężenia ruchu w witrynie.
3.) Promuj produkty partnerskie.
4.) Sprzedawaj reklamy w swojej witrynie.
5.) Utwórz własny produkt.
6.) Przyjmuj darowizny.

Nawet jeśli Twoja witryna jest czysto altruistyczna, będziesz potrzebować dodatkowych pieniędzy, aby zapłacić za przepustowość, więc powyższe formy zarabiania będą przydatne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *