Marketing wielopoziomowy

Tytuł:
Marketing wielopoziomowy

Liczba słów:
443

Podsumowanie:
Idea marketingu wielopoziomowego jest prosta. Wyobraź sobie, że masz produkt do sprzedania. Popularnym produktem MLM jest jakieś uniwersalne rozwiązanie, takie jak pigułka witaminowa. Możesz zrobić jedną z dwóch rzeczy: sprzedać go bezpośrednio konsumentom lub znaleźć innych, którzy kupią od Ciebie produkt i sprzedadzą go innym osobom.

Systemy MLM wymagają, abyś rekrutował ludzi nie tylko do kupna i sprzedaży Twojego produktu, ale także do rekrutacji innych osób do kupna i sprzedaży Twojego produktu …

Słowa kluczowe:
marketing wielopoziomowy, MLM

Treść artykułu:
Idea marketingu wielopoziomowego jest prosta. Wyobraź sobie, że masz produkt do sprzedania. Popularnym produktem MLM jest jakieś uniwersalne rozwiązanie, takie jak pigułka witaminowa. Możesz zrobić jedną z dwóch rzeczy: sprzedać go bezpośrednio konsumentom lub znaleźć innych, którzy kupią od Ciebie produkt i sprzedadzą go innym osobom.

Systemy MLM wymagają, abyś rekrutował ludzi nie tylko do kupowania i sprzedawania Twojego produktu, ale także do rekrutacji innych ludzi do kupna i sprzedaży Twojego produktu… a następnie rekrutacji jeszcze większej liczby osób. Może się to wydawać niezwykłe, ponieważ rekrutujesz ludzi do konkurowania z Tobą, ale MLM przekona Cię, że rozsądne jest rekrutowanie konkurentów, ponieważ uzyskasz część ich zysków. To odwróci Twoją uwagę od faktu, że bez względu na to, jak duże jest Twoje miasto lub rynek, jest on ograniczony. W systemach MLM zawsze będzie kilka osób, które będą zarabiać, ale większość zawodzi, tylko ze względu na charakter systemu.

Marketing wielopoziomowy to system marketingu, który kładzie większy nacisk na rekrutację ludzi niż na sprzedaż produktów, co jest wadliwym systemem. MLM jest jednak bardzo atrakcyjny dla wielu ludzi, ponieważ daje nadzieję i wydaje się być poza typowym rodzajem biznesu. Obiecuje bogactwo i niezależność, ale niestety MLM jest dużo bardziej prawdopodobne, że zakończy się niepowodzeniem niż sukcesem. Najbardziej udanym programem MLM jest Amway, który ma miliony dystrybutorów na całym świecie, a sprzedaż osiąga miliardy. W 2000 roku przeciętny dystrybutor Amwaya zarabiał około 700 dolarów na sprzedaży, ale wydawał około 1000 dolarów rocznie na produkty. Pamiętaj, że sprzedawcy mają również inne wydatki, takie jak transport, komunikacja itp.

Ten typ systemu jest bardzo korzystny dla tych, którzy są właścicielami firmy lub dostarczają produkty, ale dla tych, którzy znajdują się niżej w piramidzie, to to nic innego jak program zjadania pieniędzy.

Jest jednak kilka korzyści z bycia członkiem MLM, takich jak uzyskanie pewnych odpisów podatkowych, dostęp do specjalnych produktów, szansa na poznanie nowych przyjaciół, a może nawet kilka dolarów. Ale chociaż wszystkie te rzeczy mogą być dobre, żadna z nich nie przyniesie korzyści twojej prawdziwej sytuacji finansowej. Innymi wadami bycia członkiem MLM jest to, że nigdy nie możesz przyznać się innym, jeśli źle sobie radzisz. Aby sprzedawać produkty, zawsze musisz mieć uśmiechniętą twarz wobec klientów, do których często należą rodzina i przyjaciele. Więc jeśli nie brzmi to jak dobry ruch w karierze, większość ludzi sugerowałaby, abyś omijał tę okazję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *