Marketing w wieku mobilnym Ciężarówki dodają paliwa do reklamy

Tytuł:
Marketing w erze mobilnej: ciężarówki dodają paliwa do reklamy

Liczba słów:
573

Podsumowanie:
Podsumowując, czy firmy są duże czy małe, na poziomie lokalnym lub krajowym łączy je jedno: potrzeba promowania produktu lub usługi wśród konsumentów. Reklamy po stronie ciężarówek są przystępną cenowo i skuteczną alternatywą. „Dzisiejszy marketing musi angażować konsumenta”, mówi Sage, „Ponieważ przeciętny Amerykanin jest narażony na ponad 600 000 przekazów medialnych rocznie, każde medium, które przepycha się przez bałagan, robi wrażenie. co to robi. ”

Słowa kluczowe:
Promocja biznesu, reklama, marketing.

Treść artykułu:
LAS VEGAS, NV –- 1 czerwca 2006 (SEND2PRESS NEWSWIRE) – Mobile Ad Marketing Inc, nowa firma z Las Vegas, oferuje największy asortyment mobilnych nośników reklamowych w Ameryce i prosty plan zwiększenia skuteczności i przystępności reklam.

Mobile Ad Marketing (MAM) uważa, że jeśli chodzi o reklamę, większe oznacza lepsze. A w branży reklamowej naczepa jest mniej więcej tak duża, jak to tylko możliwe.

„Z ponad 300 000 ciężarówek, autobusów i przyczep reklamowych na 300 rynkach i 48 stanach, możemy dotrzeć do i nasycić rynek USA dowolnej wielkości” – mówi Daniel Sage, prezes MAM. „Mamy floty ciężarówek i przyczep, które podróżować setki mil dziennie lub wokół bloków miejskich. Wśród naszych partnerów flotowych są jedne z największych marek w branży transportowej: Roadway, Swift, Yellow, Supervalue, Trailways i Greyhound ”.

„Prawie 150 milionów Amerykanów dojeżdża do pracy każdego dnia” – wyjaśnia Sage – „a ta forma mediów zewnętrznych szybko staje się jednym z najlepszych narzędzi dla reklamodawców do przekazywania swoich wiadomości. Wyobraź sobie, że docierasz do 50% populacji USA w dowolnym dniu roboczym i zauważasz tę reklamę w 90% przypadków? ”

Jeśli dobra reklama sprowadza się do ekspozycji, reklama po stronie ciężarówek jest klasą samą w sobie. Badania pokazują, że oceny wpływu mobilnych nośników danych wypadły wyżej niż wszystkich innych mediów zewnętrznych łącznie.

W ciągu ostatnich pięciu lat badania wykazały, że reklamy po stronie ciężarówki zapewniają od 30 000 do 70 000 wyświetleń dziennie, w zależności od tego, czy jest to operator regionalny czy krajowy. W Las Vegas niektóre kampanie generowały ponad 150 000 wyświetleń na godzinę.
To „rzucające się w oczy”, cykliczne narzędzie promocyjne, które zapewnia znaczący efekt brandingowy.

Wszechstronność i sam wpływ reklam po stronie ciężarówek pozwala reklamodawcom przyciągać uwagę decydentów biznesowych i konsumentów podczas ich codziennych zajęć. System Mobile Ad Marketing działa na wielu poziomach ”. Przeprowadzimy analizę kodu pocztowego, gdy ciężarówka przejeżdża przez określoną okolicę, i pobieramy dane ze spisu powszechnego powiązane z tymi kodami pocztowymi, takie jak wiek osób w tej okolicy, ich dochody i struktura rodziny ”- wyjaśnia Sage.

Wiele czołowych amerykańskich marek i firm z listy Fortune 500 korzysta obecnie z tego typu reklamy mobilnej. McDonald’s, Procter and Gamble, NBC, American Express, ATT i Toyota, żeby wymienić tylko kilka, wdrożyły kampanie reklamowe po stronie ciężarówek i mobilne billboardy, aby dotrzeć do docelowych odbiorców w miejscach, w których pracują, bawią się i mieszkają.

„Stacjonarne billboardy działają dobrze, jeśli można zapewnić sobie świetną lokalizację”, podkreśla Sage, „ale listy oczekujących są długie, a tani billboard nie będzie widoczny dla większości populacji. Reklamy po stronie ciężarówek rutynowo obejmują obszar wypełniony setkami billboardów w ciągu jednego dnia ”.

Zaskakująca statystyka pokazuje, że podczas gdy media zewnętrzne docierają do ponad 96 procent wszystkich konsumentów w USA, większość budżetów na media reklamowe przeznacza je tylko na jeden-trzy procent. W którym wszystkie media reklamowe są mierzone kosztem tysiąca (CPM); reklamy po stronie ciężarówki kosztują około 1,50 dolara – najniższy poziom w branży.

Podsumowując, niezależnie od tego, czy firmy są duże czy małe, lokalne czy krajowe, łączy je jedno: potrzeba promowania produktu lub usługi wśród konsumentów. Reklamy po stronie ciężarówek to niedroga i skuteczna alternatywa.

„Dzisiejszy marketing musi angażować konsumenta”, mówi Sage, „Ponieważ przeciętny Amerykanin jest narażony na ponad 600 000 przekazów medialnych rocznie, każde medium, które przebija się przez bałagan, jest imponujące i właśnie to robi. ”

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź: www.MobileAdMarketing.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *