Marketing w SOHO Dlaczego marketing w małym biurze może być przygodą za milion dolarów

Tytuł:
Marketing w SOHO: Dlaczego marketing w małym biurze może być przygodą za milion dolarów

Liczba słów:
601

Podsumowanie:
Czym jest marketing SOHO i czym różni się od innych rodzajów marketingu?

Słowa kluczowe:
Marketing SOHO

Treść artykułu:
Copyright 2006 Vision Business Concepts Inc

Co to jest marketing SOHO i jak działa różni się od innych rodzajów marketingu?

Marketing SOHO różni się tym, że obejmuje szeroką gamę firm z różnych branż – i może obejmować szeroki zakres struktur biznesowych. Zwykle struktura małego biura / biura domowego może obejmować zarówno pojedyncze osoby, jak i firmy zatrudniające 20 lub mniej pracowników.

Jednak większość pracowników małych biur / biur domowych ma jedną wspólną cechę: wszyscy próbują odnieść sukces, pracując poza biurem, zwykle z biura domowego. Stworzenie skutecznej strategii marketingowej podczas pracy w pojedynkę może czasami być wyzwaniem.

Firmy opracowujące silne strategie marketingowe dla SOHO powinny skoncentrować się na trzech obszarach marketingu.

Po pierwsze, zbuduj silną markę, która definiuje docelowego klienta i dostarcza mocnego przekazu, aby połączyć Twój biznes z jego pragnieniami.

Znane marki mają dużą przewagę nad markami tworzonymi przez małe firmy. Poza oczywistą przewagą „pieniędzy”, znane marki są rozwijane z silnym naciskiem i pozostają wierne temu celowi przez długi czas.

Małe firmy mogą odnieść sukces, tworząc silny komunikat określający ich wyjątkową pozycję sprzedażową i komunikując ją w sposób odpowiadający potencjalnym i klientom. Kluczem jest całkowite rozwinięcie wiadomości i ciągłe przekazywanie jej klientom. Większość małych firm zmienia strategie i opracowuje nowe komunikaty na długo przed tym, zanim ich klienci nauczyli się i połączyli z pierwszą wiadomością. Długowieczność to sukces, jeśli chodzi o przesyłanie wiadomości.

Po drugie, stwórz swoją strategię marketingową dla SOHO, obejmującą wiele różnych narzędzi marketingowych. Ludzie dokonują zakupów na różne sposoby. Opierają się na różnych narzędziach marketingowych, które pomagają im w podejmowaniu decyzji. Żadne narzędzie marketingowe nie jest lepsze ani bardziej skuteczne – wszystko zależy od wyczucia czasu i emocji kupującego.

Dlatego powtarzanie jest tak ważne. Jeśli klient wejdzie w kontakt z Twoją firmą na kilka różnych sposobów w krótkim czasie, nie tylko rozpozna Twoje nazwisko, ale także zacznie myśleć o Twojej firmie jako o wiarygodnym źródle informacji.

Jeśli jesteś na rynku, aby pomalować swój dom, możesz otworzyć książkę telefoniczną i wybrać nazwę, lub możesz wybrać firmę, od której otrzymałeś broszurę, znalazłeś referencje online, sprawdziłeś ich i obejrzał tabliczkę w Twojej okolicy.

Po trzecie, postępuj zgodnie ze swoją strategią marketingową SOHO raz po raz. Posiadanie strategii oznacza, że masz plan, który ma określone cele do osiągnięcia. Chociaż zadania mogą się zmieniać, cele powinny zawsze pozostać widoczne.

Jeśli określone zadanie nie działa, nie jest to odzwierciedlenie Twojej strategii. Oznacza to po prostu, że musisz stworzyć nowe zadanie, aby osiągnąć swoje cele. Chociaż istnieje wiele sposobów na osiągnięcie ostatecznego wyniku, umiejętności pochodzą z próbowania nowych rzeczy i dostosowywania planów na podstawie wyników.

Jeśli jednym z Twoich celów jest zdobycie trzech nowych klientów miesięcznie, monitorowanie wyników przez cały miesiąc jest konieczne. Jeśli nie łączysz się z ludźmi w jednej formie reklamy, powinieneś dodać inną.

Podobnie, gdy zdobędziesz trzech nowych klientów, rozpoczęcie procesu od nowa w następnym miesiącu jest obowiązkowe. Kontynuuj z metodami, które działają, i usuń techniki, które nie działają.

Ponieważ pracownicy SOHO mają możliwość szybkiego reagowania na zmiany, utrzymywanie świeżego i aktualnego planu marketingowego jest łatwym procesem. I to może prowadzić do sukcesu w biznesie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *