Marketing sieciowy zarówno dla wierzących, jak i niewierzących

Tytuł:
Marketing sieciowy zarówno dla wierzących, jak i niewierzących

Liczba słów:
1510

Podsumowanie:
Są tysiące ekspertów, którzy powiedzą Ci, jak odnieść sukces z marketingiem sieciowym. Niektórzy z nich naprawdę wiedzą, o czym mówią, nawet jeśli ich wiadomość jest często przekazywana w sposób raczej „rozmowny konsultanta”, który sprawia, że tak wielu z nas wzdryga się i boi.

Słowa kluczowe:
marketing sieciowy, programy partnerskie, marketing online, MLM, możliwości biznesowe, praca z domu

Treść artykułu:
Istnieją tysiące ekspertów, którzy powiedzą Ci, jak odnieść sukces w marketingu sieciowym. Niektórzy z nich naprawdę wiedzą, o czym mówią, nawet jeśli ich przesłanie jest często przekazywane w sposób raczej „rozmowny konsultanta”, który sprawia, że tak wielu z nas wzdryga się i boi.

Po wielu latach obserwowania wzlotów i upadków „kolejnej wielkiej rzeczy”, oto kilka uwag, o których każdy mógłby pomyśleć marketer internetowy – więcej o tym, jak nie zajmować się rzeczami, które: miejmy nadzieję, że zaoszczędzi to niektórym z nas wiele bólu.

1) Bardzo mało dostajesz w tym życiu za darmo – gdyby tylko wszyscy zaakceptowali tę prostą prawdę, arena marketingu sieciowego byłaby szczęśliwszym miejscem. Za darmo nie mówię też tylko w kategoriach finansowych. Nie ma wątpliwości, że Internet jest nadal miejscem, w którym można odnieść sukces przy minimalnych początkowych nakładach, ale w większości przypadków ludzie, którzy odnieśli największy sukces, to ci, którzy włożyli dużo myśli i / lub wysiłku w biznes wraz z pewnymi inwestycjami. Musisz też dodać do tego po prostu nieuczciwych ludzi, którzy są gotowi zarabiać czyimkolwiek kosztem i mają niewielkie lub żadne sumienie na temat tego, co robią – zaufaj mi, jest ich też wielu!

2) Biznes to produkt lub usługa – nie można sprzedawać ludziom nic poza tymi, którzy są po prostu głupi. Kiedy kolejna witryna flashowa przyciąga twoją uwagę i obiecuje bogactwo, jakiego pragnie twoje małe serce, pamiętaj, że wiedzą, jakie przyciski wcisnąć, aby wzbudzić zainteresowanie i rozmowę, zawsze było tanie. Jeśli nikt nie będzie niczego sprzedawał, nie będzie pieniędzy, czy nie? A więc do następnego kroku…

3) To zdumiewające, co niektórzy ludzie mogą być przekonani, że przyniosą im pieniądze. Wspomnieliśmy o produktach i usługach i jeśli przyjmiemy, że stanowią one podstawę każdego biznesu, to musimy zaakceptować znacznie więcej. Zanim rzucisz się w wir przedsięwzięcia online tylko dlatego, że na ekranie jest napisane, że miliony ludzi chcą kupić to, o co Cię proszą, zastanów się nad tym dokładnie. Czy chciałbyś kupić to, co sprzedają, po cenie, za jaką to sprzedają? To znaczy, daj spokój, musiałeś znać ludzi, którzy zaangażowali się w firmę marketingu sieciowego i próbowali cię również sprzedać; odkurzacze, środki czystości, kosmetyki, cudowne mikstury, timeshare, suszona wołowina, centra handlowe online – lista jest nieskończona. Nie mówię, że te produkty są nieważne (no cóż, może cuda trochę to popychają), ale prawdopodobieństwo, że uczynią Cię bogatym, jest, bądźmy szczerzy – szczuplejsze niż bardzo szczupłe! A więc przejdźmy do tego, co otrzymasz za darmo, prawda?

4) Własna strona internetowa promująca Twój biznes! W teorii brzmi świetnie dla ludzi, którzy nie wiedzą zbyt wiele o witrynach internetowych lub marketingu i po prostu nie mają ich dość. Wiem, że wszyscy musimy się uczyć i gdzieś zacząć, ale mówię to, ponieważ gdyby to nie była prawda, nie widzielibyśmy tych okropnych stron z ziarnistym zdjęciem w niskiej rozdzielczości przedstawiającym “ marketera ” siedzącego w ich obskurnej małej przestrzeni życiowej wpatrując się z nadzieją bezmyślnie w monitory lub, co gorsza, w migawkę z telefonu komórkowego „właściciela” strony ze swoim małym szczurzym psem. Pamiętasz stare powiedzenie: „Czy kupiłbyś używany samochód od TEGO mężczyzny?” Ma to zastosowanie w pikach. Czy ci się to podoba, czy nie, na tym świecie wizerunek jest wszystkim, więc pomyśl o swoim i biznesie, który próbujesz promować. Pokazanie mi filmu o jakimś zadowolonym z siebie głupcu w wypożyczonym samochodzie sportowym nie sprawia, że chcę być taki jak on, ani nie inspiruje do wiary w to, co może robić. Pamiętaj, że w reklamowaniu siebie i swojej firmy Twoi odbiorcy mają ogromne zróżnicowanie aspiracji i szukają kogoś, kto zapewni im to, czego potrzebują – bezwstydne chwalenie się własnym sukcesem sprawia, że wiele osób chce uderzyć Cię w głowę, zamiast aspirować do tego, że nie tak wzniosłe ideały. Jeśli chcesz, aby ludzie ufali Tobie i Twojej firmie, zdobądź nazwę domeny, dowiedz się, jak zbudować własną stronę internetową, a już jesteś o wiele kroków przed tysiącami podmiotów stowarzyszonych i będziesz marketerami. Aha, a kiedy piszesz kopię reklamy, proszę, proszę … sprawdź wszystko, przeczytaj. Źle napisana i błędnie napisana kopia sprawia, że klikam gdzie indziej szybciej niż cokolwiek innego, a jeśli ludzie próbują powiedzieć ci inaczej, nie wierz im – Twój profesjonalny wizerunek zajmuje ogromny nietoperz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *