Marketing sieciowy Model biznesowy

Tytuł:
Marketing sieciowy, model biznesowy

Liczba słów:
853

Podsumowanie:
Dla osób zainteresowanych rozpoczęciem działalności w domu, uzupełnienie ich dochód i zapewnienie większego bezpieczeństwa na emeryturze oraz dzieciom i wnukom, marketing sieciowy jest oczywistym wyborem.

Słowa kluczowe:
biznes w domu, praca z domu, start up, mlm, marketing sieciowy, kiyosaki, zarabianie pieniędzy w internecie, zarabianie pieniędzy, bogaci, gotówka, biznes

Treść artykułu:
Marketing sieciowy to biznes wart wiele miliardów dolarów. Jako model biznesowy jest nauczany na głównych uniwersytetach na całym świecie. The Wall Street Journal stwierdził: „… od 50% do 65% wszystkich towarów i usług sprzedawanych w tym tysiącleciu będzie pochodziło z marketingu sieciowego”. To model biznesowy doskonale dopasowany do „epoki informacji”.

Co to jest „Model biznesowy”?
Marketing sieciowy to sposób prowadzenia działalności, który różni się od „tradycyjnego” modelu stosowanego przez większość firm zajmujących się produktami konsumenckimi, produktami spożywczymi i lekami. Jest to obecnie jedna z najbardziej obiecujących możliwości zarobkowania w Ameryce. Jest to pomysł, w którym wiele osób wykonuje niewielką pracę, w przeciwieństwie do kilku osób wykonujących dużo pracy. Cytując J. Paula Getty’ego, pierwszego miliardera na świecie: „Wolałbym mieć 1% wysiłków 100 osób niż 100% własnych”.

Zamiast korzystać ze zwykłego procesu dystrybucji polegającego na przenoszeniu produktów od producenta do hurtownika do sprzedawcy detalicznego do konsumenta, firmy zajmujące się marketingiem sieciowym korzystają z sieci niezależnych sprzedawców, aby przesyłać produkty bezpośrednio od producenta do konsumenta. Ponadto struktura kosztów organizacji marketingu sieciowego różni się od tradycyjnego sprzedawcy towarów pakowanych.

W tradycyjnej firmie miliony dolarów wydaje się na reklamy, aby zachęcić konsumentów do kupowania produktów tej firmy zamiast praktycznie identycznego produktu innej firmy. W przypadku firmy należącej do sieci wydatki na reklamę są kierowane na prowizje od sprzedaży dla dystrybutorów, którzy promują produkt poprzez reklamę szeptaną, tj. Poprzez informowanie innych osób o produkcie. W tradycyjnym modelu biznesowym pieniądze są wydawane PRZED sprzedażą w formie reklamy; w modelu marketingu sieciowego pieniądze wypłacane są PO sprzedaży w formie prowizji. Który model wydaje się najbardziej sensowny z biznesowego punktu widzenia?

Dzięki marketingowi sieciowemu masz dwa źródła dochodu: (1) bezpośrednie prowizje ze sprzedaży, którą sam wykonujesz, oraz (2) prowizje ze sprzedaży dokonanej przez osoby, które wprowadzasz do biznesu, zwane dochodem rezydualnym. Możesz zainwestować swój czas i pieniądze raz i wielokrotnie zarabiać na tym wysiłku. Oznacza to otrzymywanie wynagrodzenia za pracę innych. W sprzedaży tradycyjnej możesz być świetnym sprzedawcą, mieć kilkudziesięciu dobrych klientów i zarabiać na wszystkich ich zakupach. Jednak prawdopodobnie musisz pielęgnować tych klientów i spędzać większość czasu pracy, upewniając się, że kupują od Ciebie, a nie od kogoś innego.

W marketingu sieciowym możesz zbudować downline składającą się ze 100, 1000, a nawet 10 000 osób, z których większość nie poznasz ani nie będziesz mieć z nimi kontaktu. Dzieje się tak, ponieważ większość osób w Twojej strukturze to ludzie, którzy znają kogoś, znają kogoś, znają kogoś, kto zna Ciebie. Mając downline, która współpracuje z Tobą i dla Ciebie, możesz wielokrotnie zwielokrotniać swoje wysiłki. Potencjał zarobkowy 1000 osób w strukturze, z których każda pracuje tylko jedną godzinę dziennie przez pięć dni w tygodniu, oznacza 20 000 godzin pracy w miesiącu. Wykonanie takiej samej ilości pracy zajęłoby jednej osobie 10 lat. Na tym polega siła sieci.

Być może Robert T. Kiyosaki, autor serii Rich Dad, Poor Dad, powiedział to najlepiej. „Najbogatsi ludzie na świecie szukają sieci. Wszyscy inni szukają pracy ”.

Szacuje się, że co tydzień w Stanach Zjednoczonych ponad 50 000 osób rozpoczyna działalność gospodarczą w domu. Przeciętny właściciel firmy domowej zarabia ponad 50 000 USD rocznie (często pracuje w niepełnym wymiarze godzin), podczas gdy średni krajowy dochód gospodarstwa domowego wynosi mniej niż 45 000 USD (a większość z tych osób pracuje co najmniej 40 godzin tygodniowo). Ponadto właściciel firmy prowadzącej działalność w domu może kwalifikować się do wielu legalnych ulg podatkowych, a eksperci podatkowi sugerują, że przeciętny człowiek może zaoszczędzić od 2000 do 10000 USD na podatkach każdego roku, zakładając własną działalność gospodarczą.

Jak to jest możliwe? Rozważmy te dwie struktury podatkowe: osoba otrzymująca wynagrodzenie najpierw uzyskuje dochód, następnie płaci podatek od tego dochodu, a następnie płaci za wydatki dochodem po opodatkowaniu. Właściciel firmy najpierw uzyskuje dochód, następnie płaci za wydatki, a następnie płaci podatek od dochodu netto po wydatkach. Innymi słowy, właściciel firmy może zgodnie z prawem obniżyć kwotę podatku, który musi zapłacić, ponieważ wydatki biznesowe są opłacane z dochodu przed opodatkowaniem, a nie z dochodu po opodatkowaniu.

Marketing sieciowy kosztuje 36 dolarów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *