Marketing sieciowy Genealogia MLM prowadzi, dlaczego i dlaczego nie

Tytuł:
Prowadzenie genealogii MLM w marketingu sieciowym; Dlaczego i dlaczego nie?

Liczba słów:
557

Podsumowanie:
Praca z leadami genealogicznymi MLM może być skuteczną metodą budowania biznesu marketingu sieciowego. Dzieje się tak, ponieważ jedna z największych przeszkód, jakie napotykasz podczas rekrutacji, została już przez Ciebie pokonana; zdobycie perspektywy kupna marketingu sieciowego jako legalnego modelu biznesowego. Wszystko z powodu twoich genealogii MLM.

Jednak powszechnie wiadomo, że genealogia MLM jest daleka od doskonałości. Osoba, do której dzwonisz z listy genealogicznej, może być bardzo zadowolona ze swoich …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Prowadzenie genealogii MLM może być skuteczną metodą budowania biznesu marketingu sieciowego. Dzieje się tak, ponieważ jedna z największych przeszkód, jakie napotykasz podczas rekrutacji, została już przez Ciebie pokonana; zdobycie perspektywy kupna w marketingu sieciowym jako legalnym modelu biznesowym. Wszystko z powodu twoich genealogii MLM.

Jednak powszechnie wiadomo, że genealogia MLM jest daleka od doskonałości. Osoba, do której dzwonisz z listy genealogicznej, może być bardzo zadowolona ze swojej obecnej okazji i nie być otwarta na nic.

Może to być klient hurtowy lub osoba nie prowadząca biznesu. Mogą być nieaktywni, a nawet całkowicie wypadać z branży.

Jednym z największych zagrożeń dla działających genealogii MLM jest Rejestr Do-Not-Call. W ostatnim czasie liczba numerów telefonów zarejestrowanych w Rejestrze Do-Not-Call przekroczyła 100 milionów. Liczba ta jest znacząca, ponieważ Rejestr działa dopiero od ponad dwóch lat.

Najwyraźniej ci ludzie coraz lepiej rozumieją rodzaj marketingu oferowanego każdego dnia. Niektóre opinie oparte na uogólnieniach i doświadczeniu mogą być.

Jedno badanie przeprowadziło ponad 100 000 genealogii MLM przez proces czyszczenia DNC. Okazało się, że około jedna trzecia osób na liście znajdowała się w Rejestrze Do-Not-Call.
W stanach północno-wschodnich liczba ta sięgała nawet ponad 50%.

Jeśli planujesz dzwonić do genealogicznych potencjalnych klientów MLM, chroń się, czyszcząc swoją listę w rejestrze Do-Not-Call. Wiele firm już świadczy tę usługę. Tylko upewnij się, że masz do czynienia z renomowaną firmą.

Mimo tych wad nadal istnieje wiele powodów, aby pracować z genealogicznymi leadami MLM. Są bardzo niedrogie w porównaniu z większością wiodących źródeł MLM. Jeśli zdarzy ci się zdobyć dużego gracza, może to być najlepsza rzecz, jaka może się przydarzyć Twojej firmie.

Można zauważyć, że leady MLM są siłą napędową wielu marketerów sieciowych.

Przez lata leady MLM stały się kluczowym elementem budowania downline. Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na leady MLM jakość leadów MLM ucierpiała.

Wiele stron z przechwytywaniem potencjalnych klientów ma na celu skłonienie każdego do wypełnienia formularza. Niektórzy brokerzy sprzedali swoje leady MLM kilka razy, przez co ludzie, którzy wypełnili formularz z zapytaniem o okazję biznesową, zostali bombardowani telefonicznymi prośbami.

Niektóre z tych osób, które są na leadach MLM, podają fałszywe informacje, rejestrują się w katalogu Do Not Call Directory i powiedzą, że nigdy nie wypełniły formularza. Robi się to tylko po to, aby zostali sami. Ale w rzeczywistości nadal są zainteresowani możliwością biznesową. Po prostu chcą tego w swoim czasie i wtedy, gdy są na to gotowi.

Istnieje wiele sposobów na rozwój firmy. Praca w genealogii MLM jest jedną z głównych metod. Istnieje również wiele rodzajów leadów, a także mnóstwo firm, które prowadzą.

Żadna lista potencjalnych klientów nie jest idealna. Każdy ma wady i zalety. Postaw się na czele swoich potencjalnych klientów. Wiedz, od kogo je kupujesz; sprawdzić, czy są to rzeczywiście leady genealogiczne MLM, współczynnik konwersji i czy są one wyczyszczone w DNC. To z pewnością zminimalizuje wszelkie przyszłe bóle głowy.

Sprytne podejście do potencjalnych klientów genealogicznych. To dobry ruch biznesowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *