Archiwum kategorii: Bez kategorii

Twoja tajna broń marketingowa

Tytuł: Twoja tajna broń marketingowa Liczba słów: 1310 Podsumowanie: Jako profesjonalny usługodawca otrzymujesz zapłatę za to, co wiesz. Ludzie przychodzą do Twojej firmy przede wszystkim ze względu na wiedzę, którą oferujesz. Czy zdałeś sobie również sprawę, że jest to również twoja tajna broń marketingowa? Dzieląc się tym, co wiesz, w rzeczywistości przyciągasz do siebie ludzi… Czytaj dalej »

Sukces Twojej witryny internetowej Czy jesteś postrzeganym ekspertem

Tytuł: Sukces Twojej witryny internetowej Czy jesteś postrzeganym ekspertem Liczba słów: 512 Podsumowanie: Czy chcesz wiedzieć, jak skutecznie sprzedawać stronę internetową i generować powtarzalną sprzedaż? To naprawdę proste. Musisz pozycjonować się jako postrzegany ekspert. Nie ma znaczenia, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta sama przesłanka będzie prawdziwa. Pytasz, kim jest postrzegany ekspert? Dobre pytanie. Dawno… Czytaj dalej »

Możesz zbić fortunę w serwisie eBay … ale tylko wtedy, gdy zaczniesz

Tytuł: Możesz zbić fortunę w serwisie eBay … ale tylko wtedy, gdy zaczniesz! Liczba słów: 619 Podsumowanie: Czy byłbyś zaskoczony, gdybym powiedział, że miesięcznie Ebay odwiedza ponad 12 milionów ludzi. Nie sprawdziłem wszystkich witryn w Internecie, ale wątpię, czy jest wiele witryn generujących taki ruch. Słowa kluczowe: Ebay, hurtownie, sprzedaż, marketing Treść artykułu: Jest kilka… Czytaj dalej »

Możesz też pisać reklamy

Tytuł: Też potrafisz pisać reklamy Liczba słów: 354 Podsumowanie: Większość ludzi uważa, że sztuka pisania reklam nie jest jej posiadaczem. Słyszę, jak wiele osób mówi, że nie ma możliwości tworzenia reklam, które przynoszą rezultaty. Przysłowie, że pisarze się rodzą, a nie stworzeni, przejmuje wzorzec myślowy. Mówię ci, żebyś odłożył te myśli na bok i otworzył… Czytaj dalej »

Nigdy nie masz drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia

Tytuł: Nigdy nie masz drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia Liczba słów: 653 Podsumowanie: Twoja strona internetowa to pierwsza rzecz, którą Twoi nowi potencjalni klienci zobaczą, kiedy cię spotkają. Czy robisz dobre pierwsze wrażenie? Spotkanie z kimś w Internecie niewiele różni się od spotkania osobistego; niestety masz mniej niż minutę, aby zwrócić ich uwagę i… Czytaj dalej »

Nie masz nic do stracenia w biznesie MLM w domu

Tytuł: Nie masz nic do stracenia w biznesie MLM w domu! Liczba słów: 570 Podsumowanie: Domowy biznes MLM nigdy nie był łatwiejszy w dzisiejszych czasach. Wraz z pojawieniem się narzędzi elektronicznych i innych gadżetów w połączeniu z Internetem, Twoje zadanie zostało ograniczone o połowę. Nic nie jest w stanie przebić biznesu ani możliwości, jakie daje… Czytaj dalej »

Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł dostosować swoje prowadzenie MLM w dowolny sposób

Tytuł: Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł dostosować swoje prowadzenie MLM w dowolny sposób? Liczba słów: 558 Podsumowanie: Aby odnieść sukces w MLM, będziesz potrzebować stałej dostawy świeżo ukierunkowanych potencjalnych klientów MLM, które chcą zdobyć rozpoczęła się w tej okazji biznesowej. Wiodący sprzedawcy MLM również wiedzą ten mały fakt i mogą zobaczyć, jak zbliżasz się… Czytaj dalej »

Pisanie komunikatów prasowych

Tytuł: Pisanie komunikatów prasowych Liczba słów: 494 Podsumowanie: Teraz, gdy masz już zupełnie nową i świeżą witrynę internetową, którą będziesz w obiegu w niedalekiej przyszłości następnym krokiem, jaki należy podjąć, jest reklama tej witryny, aby wywrzeć ogromne wrażenie na rynku. Jak napisać mocną informację prasową o zbliżającym się wprowadzeniu witryny? Nie jesteś sam, jeśli nie… Czytaj dalej »

Twoi konsumenci mogą wiedzieć więcej o konkurencji niż Ty

Tytuł: Twoi konsumenci mogą wiedzieć więcej o konkurencji niż Ty! Liczba słów: 369 Podsumowanie: Jeszcze nie tak dawno konsumenci mieli ograniczony wybór firm, z którymi mogli sobie radzić. Było to często podyktowane granicami geograficznymi, ilością lub rodzajem reklamy oraz konkretnymi potrzebami. Tak już nie jest. Dzięki internetowi i malejącym kosztom reklamy za pośrednictwem coraz większej… Czytaj dalej »

Twoje największe zasoby marketingowe

Tytuł: Twoje największe zasoby marketingowe Liczba słów: 291 Podsumowanie: Czy wiesz, jakie są Twoje największe zasoby marketingowe? Oto wskazówka: nie ma to nic wspólnego z zabójczym logo lub świetną witryną internetową. Dwa z największych zasobów marketingowych, jakie posiadasz, mogą mieć wpływ na Twoje wyniki. Słowa kluczowe: marketing dla małych firm, porady marketingowe, pomysły marketingowe, strategia… Czytaj dalej »