Marketing samochodowy … 3 błędy, które każdy popełnia w marketingu samochodowym

Tytuł:
Marketing motoryzacyjny … 3 błędy, które każdy popełnia w celach marketingowych dealerów samochodowych

Liczba słów:
356

Podsumowanie:
Podczas marketingu kierowanego do dealerów samochodowych upewnij się Twoje kampanie zawierają te 3 główne punkty, aby uzyskać maksymalne wyniki

Słowa kluczowe:
marketing motoryzacyjny, dealerzy motoryzacyjni, gus skarlis, poczta bezpośrednia

Treść artykułu:
Gdy próbujesz sprzedać dealer samochodowy, większość sprzedaży tracisz z powodu tych 3 powodów.

Głównym powodem, dla którego sprzedaż nie jest tam, gdzie powinna, jest to, że większość dealerów nigdy nie otrzymuje Twojej wiadomości. Chyba że jesteś wielką firmą z budżetem reklamowym w milionach właścicieli, większość dealerów i dyrektorzy generalni nigdy nie zobaczą Twojej wiadomości. Dealerzy samochodowi są nieustannie bombardowani wszystkim, od naklejek na szybach po systemy filtracji wody, a średnie stwierdzają, że potencjalny klient będzie musiał zobaczyć Twoją wiadomość co najmniej 7 razy, zanim będzie miał pozytywną opinię o Twoich produktach i usługach. Ile razy Twoi dealerzy widzą Twoją wiadomość?

Kolejną ważną kwestią, która ma miejsce w większości kampanii, jest zbyt długi przekaz. Musisz mieć kopię, która trafia w sedno. Jeśli Twoja wiadomość ma 7 stron i wymaga od potencjalnego klienta spędzenia 15 minut na przeczytaniu, prawdopodobnie nie. Spójrz na długość i zobacz, jakie punkty naprawdę potrzebujesz. Większość agentów marketingu i sprzedaży popełnia błąd polegający na wiązaniu sprzedaży potencjalnemu klientowi wraz z jego kopią i dodawaniu wszelkich drobnych funkcji i korzyści związanych z ich produktem. Zamiast tego zaproponuj teaserowe podejście i poproś ich o skontaktowanie się z Tobą w celu uzyskania dodatkowych informacji. Pozwoli Ci to skupić się na potencjalnych klientach podczas testowania przekazu marketingowego.

Ostatnim powodem niepowodzenia większości kampanii jest niewystarczająca liczba mediów marketingowych, aby skontaktować się z potencjalnym klientem. Wszyscy wiemy, że spotkanie z decydentem jest najlepszą okazją do sprzedaży produktu lub usługi, ale w świecie marketingu motoryzacyjnego wszyscy wiemy, że jest to prawie niemożliwe. Telefon jest kolejnym w kolejności, a zaraz po nim bezpośrednia poczta i marketing internetowy. Musisz dołożyć wszelkich starań, aby użyć każdego formularza, aby dotrzeć do dealerów. Ilu obecnie używasz?

Jeśli włączysz te pomysły do swoich obecnych kampanii sprzedażowych i marketingowych, sprzedaż i zyski eksplodują, a jeśli potrzebujesz najbardziej ekskluzywnej bezpośredniej poczty samochodowej i listy marketingowej z pełnymi danymi kontaktowymi 21,545 dealerów samochodowych za jedyne 297 USD wizyty: http://www.AutoDealerList.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *