Marketing s Magic Bullet

Tytuł:
Magiczna kula marketingu

Liczba słów:
289

Podsumowanie:
Setki “ konsultantów ” każdego roku zarabiają miliony dolarów na seminariach i obozach szkoleniowych oraz sprzedaż biuletynów o magicznej kuli marketingu – ta jedna prosta rzecz, którą możesz zrobić, aby wypełnić swój rejestr praktycznie bez wysiłku z Twojej strony.
Ludzie kupują te flaki, ponieważ chcą „prostych” i „niewymagających wysiłku” sposobów, aby rozwijać swój biznes.

Słowa kluczowe:
public relations, PR, marketing, komunikacja, reklama, e-mail, biuletyny, pozycjonowanie

Treść artykułu:
Setki „konsultantów” zarabiaj miliony dolarów każdego roku, prowadząc seminaria i obozy treningowe oraz sprzedając biuletyny o magicznej kuli marketingu – to jedna prosta rzecz, którą możesz zrobić, aby wypełnić swój rejestr praktycznie bez wysiłku z Twojej strony.

Ludzie kupują te flaki, ponieważ chcą „prostych” i „niewymagających wysiłku” sposobów na rozwój swojej firmy.

Wszyscy ci konsultanci od magicznych pocisków się mylą. Mam sekret i podzielę się nim, ale nie będziesz z tego zadowolony. Moja marketingowa magia: skupienie, dyscyplina i konsekwencja. Tak, moja magiczna kula wymaga trochę pracy z twojej strony.
Focus wymaga zdefiniowania odbiorców, poznania ich zachowania, a następnie dostarczenia istotnych i wiarygodnych informacji, przekazanych w oryginalny, wpływowy sposób.

Dyscyplina wymaga opracowania planu marketingowego i agresywnej jego realizacji. Twój plan musi również zawierać element sprzedażowy. Znam firmy, które działają na rynku i oczekuję, że klienci będą do nich napływać z portfelami w ręku. Niestety dla tych firm wymaga to pewnego wysiłku z ich strony. Przepraszamy, brak pasywnego dochodu.

Wreszcie dochodzimy do spójności. Oznacza to wdrażanie programu, nawet jeśli jesteś nim zmęczony. I nie zmieniaj swojego przekazu ani taktyk marketingowych dla kaprysu. W wyścigu bierze udział maratończyk, a nie sprinter.

Niektórzy inni mądrzy ludzie się ze mną zgadzają. Trener biznesu Brent Dees mówi: „Możesz zrobić wszystko, ale nie możesz zrobić wszystkiego. Jeśli się skupisz, możesz osiągnąć swoje cele ”. Przyjaciel Bill Loeffler mawiał klientom: „Nie możemy zrobić wszystkiego. Wybierzmy trzy taktyki marketingowe i zróbmy je dobrze ”.

Pamiętaj: skupienie, dyscyplina i konsekwencja. W przeciwieństwie do innych konsultantów, nie wystawię ci rachunku za tę magiczną kulę. Zablokuj i załaduj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *