Marketing relacji – zasady sukcesu Część 1

Tytuł:
Marketing relacji – zasady sukcesu, część 1

Liczba słów:
384

Podsumowanie:
Marketing relacji może być naprawdę potężnym sposobem na rozwój Twojej firmy. Proces ten wymaga czasu i cierpliwości, ale jeśli zaangażujesz się w marketing relacji, możesz czerpać wspaniałe korzyści.

Słowa kluczowe:
Marketing relacji, Marketing relacji

Treść artykułu:
Marketing relacji może być naprawdę potężnym sposobem na rozwój Twojej firmy. To naprawdę świetny sposób na poznanie kluczowych właścicieli firm i liderów w Twojej społeczności poprzez aktywizację w tych organizacjach. Ale nie dostaniesz się do marketingu relacji, jeśli spłacisz swoje długi i pojawisz się raz lub dwa razy.

Oto pierwsze siedem z czternastu zasad skutecznego marketingu relacji:

Pamiętaj, że nie ma natychmiastowego zwrotu. Aby uzyskać maksymalne korzyści z marketingu relacji, musisz być zaangażowany w organizację biznesową i sieciową. Zbudowanie zaufania, wiarygodności i udowodnienie, że jesteś kompetentny, wymaga czasu.

Nie każ im zgadywać, co robisz. Upewnij się, że zaraz po dołączeniu do organizacji przedstawisz się kierownictwu. Zacznij marketing relacji od góry. Wiadomość spłynie w dół.

Bądź przyjazny dla pracowników biura. Upewnij się, że nigdy nie patrzysz na nich z góry. To ludzie, którzy odbierają telefony od innych członków, witają uliczne korki, odpowiadają na e-maile, kontaktują się z innymi członkami – ci ludzie, na których chcesz najbardziej zaimponować, to właśnie ci ludzie.

Śledź swój czas i zainwestowane pieniądze. Miej oko na potencjalnych i pozyskanych klientów od organizacji. Marketing relacji wymaga czasu, więc musisz wiedzieć, czy Twoja inwestycja się zwraca.

Będziesz regularnie odwiedzał i spotykał się. To nie jest opcja w marketingu relacji. Aby nawiązać najważniejsze kontakty, musisz wychodzić na spotkania, imprezy i spotykać się na spotkaniach.

Wolontariusz. Jeśli chcesz poznać wszystkich lub udowodnić swoją wiedzę, zgłoś się na stanowisko, które Ci na to pozwoli. Marketing relacji to zaufanie i kontakt – wolontariat realizuje oba cele.

Przedkładaj jakość relacji nad ilość. Marketing relacji nie polega na zbieraniu jak największej liczby wizytówek. Chodzi o poświęcenie czasu na nawiązanie prawdziwej relacji w ciągu kilku minut, a następnie kilkukrotne skontaktowanie się z tą osobą w całym cyklu sprzedaży.

Podsumowanie marketingu relacji

Marketing relacji jest potężny, ale wymaga czasu i cierpliwości. Jeśli jednak zaangażujesz się w ten proces, Twoje nagrody będą głębokie i obfite.

Copyright MMI-MMVI, Blog o doradztwie komputerowym 101. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *