Marketing reaktywny

Tytuł:
Marketing reaktywny

Liczba słów:
214

Podsumowanie:
Udowodniono, że nasze metody personalizacji zwiększają wskaźnik odpowiedzi nawet o 33%

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Jeśli jeszcze się nie zebrałeś, w tym miesiącu odbywa się małe wydarzenie, które ma coś wspólnego z piłką nożną mmmm…

Marketing reaktywny

Musisz szybko zareagować na wydarzenie… .Tak jak Anglia oczywiście wygrywając mistrzostwa świata!
Nie ma problemu, korzystając z naszej technologii druku cyfrowego, możemy umożliwić Ci maksymalne wykorzystanie dobrego samopoczucia i generowanie jeszcze lepszych wyników z Twoich wysyłek.

Udowodniono, że nasze metody personalizacji zwiększają odsetek odpowiedzi nawet o 33%*. Połącz to z ważnym wydarzeniem lub promocją, a te wskaźniki mogą być jeszcze wyższe. Takie kampanie mogą obejmować;

Wydarzenie sportowe

Urodziny

Zakup

Narodziny dziecka

Wycofanie produktu

Wysyłając właściwą wiadomość we właściwym czasie, jesteś w stanie wywrzeć dodatkowy wpływ i wpływy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy pomóc, skontaktuj się z Jonem Tolleyem lub zadzwoń do Prime Litho pod numer 0115 9244344. http://www.primelitho.co.uk/

* Badania zlecone przez jeden z wiodących brytyjskich firm zajmujących się przesyłkami bezpośrednimi w listopadzie 2004 r. Wykazały, że starsi specjaliści od marketingu oczekują, że spersonalizowana kampania przyniesie średnio 33% wzrost wskaźnika odpowiedzi w porównaniu do kampanii niespersonalizowanej. ponadto 32% reklam typu direct mail wykorzystuje drukowanie w różnych kolorach, a do 2007 r. ma osiągnąć 48%.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *