Marketing przy skromnym budżecie

Tytuł:
Marketing przy skromnym budżecie

Liczba słów:
944

Podsumowanie:
Jeśli prowadzisz firmę z niewielkim budżetem marketingowym, musisz zbadaj taktyki marketingowe, które kosztują niewiele lub nie kosztują wcale, ale dają obietnicę generowania dużych zwrotów.

Słowa kluczowe:
marketing, programy partnerskie, budowanie linków

Treść artykułu:
W ciągle zmieniającym się świecie marketingu jedno pozostaje niezmienne, wysoki koszt tradycyjnego marketingu. Jeśli prowadzisz małą firmę lub nawet średnią lub dużą firmę z małym budżetem marketingowym, musisz zbadać taktyki marketingowe, które kosztują niewiele lub wcale, ale dają obietnicę generowania dużych zwrotów.

Możliwe jest tworzenie skutecznych kampanii marketingowych przy niewielkim budżecie. Najbardziej opłacalne techniki można znaleźć w druku i Internecie. W szczególności programy partnerskie, kampanie budowania linków i kampanie kart pocztowych / stron docelowych mogą generować znaczne zwroty przy niewielkich lub żadnych kosztach. W zależności od Twojej listy i oferty takie kampanie mogą generować lepszy zwrot niż niektóre tradycyjne formy przekazu.

1. Programy partnerskie

Uznane programy partnerskie, takie jak Commission Junction (CJ), pobierają od wydawców setki, a nawet tysiące dolarów za dołączenie do ich sieci wydawców. Jednak nie musisz dołączać do ustalonego programu partnerskiego, aby rozpocząć marketing afiliacyjny.

Chociaż witryny takie jak CJ zapewniają wiele korzyści, takich jak duża pula potencjalnych witryn, które mogą wyświetlać Twoje reklamy i zarządzać płatnościami prowizji, wydatek może być zbyt duży dla osób z ograniczonym budżetem. Prostą alternatywą jest uruchomienie własnego programu partnerskiego i promowanie programu za pośrednictwem własnej strony internetowej, wizytówek i poczty elektronicznej.

Rozpoczęcie własnego programu partnerskiego jest łatwiejsze niż myślisz. Chociaż wymaga to pewnej wiedzy programistycznej, istnieje wiele przykładów, które możesz naśladować. Ponadto szybkie wyszukiwanie w Google programów partnerskich może dostarczyć informacji o dostawcach oprogramowania partnerskiego, które mogą pomóc w rozpoczęciu pracy w ciągu zaledwie 2–3 dni za kilkaset dolarów.

Gdy program już działa, możesz go łatwo reklamować na swojej stronie internetowej. Ponadto powinieneś pomyśleć o innych punktach kontaktu (podpisach e-mailowych, pokwitowaniach itp.), W których możesz zakomunikować swój program partnerski i korzyści innym, którzy chcą sprzedawać Twoje produkty lub usługi.

2. Kampanie budowania linków

Zwiększenie liczby bezpłatnych wyników wyszukiwania to pewny sposób na zwiększenie ruchu w sieci. Im bardziej ukierunkowany ruch otrzymasz, tym więcej transakcji możesz potencjalnie utworzyć w swojej witrynie. Jednym z najskuteczniejszych sposobów poprawy wyników wyszukiwania w Twojej witrynie jest zwiększenie liczby linków przychodzących. Aby to zrobić, rozpocznij kampanię budowania linków.

Po prostu rozpocznij kampanię budowania linków, odwiedzając Google i wpisując słowo kluczowe lub frazę kluczową, dla której zoptymalizowałeś swoją witrynę. Zapisz 10 pierwszych adresów URL, które pojawiają się na liście wyników. Teraz przejdź do pola wyszukiwania Google i wpisz nazwę pierwszego adresu URL na liście poprzedzoną przedrostkiem „link:” Na przykład „link: www.marketingscoop.com”, to pokaże, ile witryn prowadzi do tego adresu URL ( witryna Twojego największego konkurenta) i kim oni są. Wykonaj tę samą procedurę dla pozostałych dziewięciu witryn internetowych i wprowadź informacje do arkusza kalkulacyjnego.

Po zidentyfikowaniu najbardziej konkurencyjnych witryn i witryn, które do nich prowadzą, możesz skorzystać z różnych metod, aby otrzymać łącze z tych witryn. Najprostszym sposobem jest odwiedzenie witryn i skontaktowanie się z administratorem witryny z prośbą o łącze. Twoja wiadomość może po prostu zawierać informację, że chciałbyś otrzymać link do swojej witryny, zapewniający dostęp do bezpłatnych treści lub informacji. Możesz również proaktywnie umieścić link do witryny, z którą się kontaktujesz, na stronie partnerskiej swojej witryny (lub utworzonej przez siebie stronie) i zauważyć, że masz już do nich łącze i powiedzieć, że byłbyś wdzięczny za wzajemne łącze.

Drugim sposobem otrzymania linku jest faktyczne zadzwonienie na stronę internetową, jeśli podany jest numer 800, lub wysłanie listu z prośbą o łącze. Chociaż jest to czasochłonne, może to spowodować wygenerowanie ważnych linków do Twojej witryny.

3. Pocztówka / strona wprowadzająca

Eksperci ds. Marketingu bezpośredniego twierdzą, że wyniki w 40% zależą od listy marketingowej, 40% od oferty i 20% od kreacji. Jest to dobra zasada, której należy przestrzegać, myśląc o bezpośredniej kampanii pocztowej. Kartki pocztowe zapewniają dobry sposób dotarcia do określonej grupy odbiorców przy niewielkich kosztach. Nawet jeśli nie jesteś projektantem, utworzenie pocztówki jest stosunkowo proste. Wyszukaj w Internecie dostawcę, który może zaprojektować dla Ciebie pocztówkę. Pamiętaj jednak, aby rozejrzeć się, ceny różnią się znacznie między projektantami online i drukarkami.

Skutecznym sposobem wykorzystania kampanii pocztówkowej jest przedstawienie oferty online. Jeśli ta

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *