Marketing prawniczy zwiększający przychody bez dodatkowych kosztów

Tytuł:
Marketing prawniczy – zwiększanie przychodów bez dodatkowych kosztów

Liczba słów:
814

Podsumowanie:
Marketing prawniczy może obejmować wiele obszarów. Możesz mieć kampanię medialną; poczta bezpośrednia, marketing edukacyjny, PR, Internet lub możesz skupić swój marketing prawniczy na budowaniu sieci poleceń. Niezależnie od podejścia marketingowego twojego prawnika, możesz skupić się, zapewnić i wzmocnić swoje pozytywne wyniki dzięki efektywnemu cotygodniowemu spotkaniu planującemu i odpowiedniej delegacji.

Jeśli zaczynasz adwokacki marketing bez żadnego kierunku lub planu, prawdopodobnie …

Słowa kluczowe:
marketing prawniczy, marketing kancelarii, marketing prawniczy, zarządzanie praktyką prawniczą, marketing prawniczy

Treść artykułu:
Marketing prawniczy może obejmować wiele dziedzin. Możesz mieć kampanię medialną; poczta bezpośrednia, marketing edukacyjny, PR, Internet lub możesz skupić swój marketing prawniczy na budowaniu sieci poleceń. Niezależnie od podejścia marketingowego twojego prawnika, możesz skupić się, zapewnić i wzmocnić swoje pozytywne wyniki dzięki efektywnemu cotygodniowemu spotkaniu planującemu i odpowiedniej delegacji.

Jeśli zaczniesz zajmować się marketingiem prawniczym bez żadnych wskazówek ani planu, prawdopodobnie będziesz marnować pieniądze, prawda? W strzelectwie sportowym jest to „gotowe, wyceluj, a następnie wystrzel – tak samo jest z marketingiem prawniczym. Cóż, cała sztuka polega na kontynuowaniu tego myślenia przez całe życie marketingowe firmy. Potrzeba ukierunkowanego marketingu prawniczego nie kończy się niczym gwarancja. Rynek, mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia związane z twoją sytuacją zmieniają się w czasie, podobnie jak twoje prawne stanowisko marketingowe.

Jak przeprowadzić efektywne cotygodniowe spotkanie dotyczące planowania:

Każdego tygodnia konieczne jest, abyś usiadł z sobą i trochę papieru i skupił się na marketingu prawniczym. To jest twój czas, aby pomyśleć o praktyce i dokąd zmierza, rozważyć swoją misję i cele oraz to, co możesz zrobić, aby je urzeczywistnić, a także dobrze przyjrzeć się statusowi marketingu prawnika.

Samo spotkanie powinno być zaplanowane w Twoim kalendarzu jako co najmniej trzydziestominutowy blok czasu. Nie powinieneś mieć przerw i być w stanie prowadzić spotkanie w każdy piątek pod koniec dnia lub być może wczesnym rankiem w poniedziałek. W wyniku tego spotkania otrzymasz w pełni uporządkowaną listę zadań do wykonania, a także jaśniejszy obraz tego, gdzie stoi praktyka i co musisz zrobić, aby osiągnąć długoterminowe cele firmy, w swoim życiu osobistym i adwokacki marketing.

Jak stworzyć / ustalić priorytety swojej listy umacniających:

W pierwszej części spotkania przedstaw swoją mocną misję i cele na 1, 5, 10 lat (jeśli je masz – jeśli nie zrób je) i przejrzyj je. Następnie umieść na swojej „cotygodniowej liście rzeczy do zrobienia” co najmniej jeden z rocznych celów Twojej firmy (możesz oczywiście umieścić więcej). Następnie odłóż elementy wszystkich typów, które muszą (lub najlepiej byłoby zakończyć) w ciągu nadchodzącego tygodnia. Teraz dla każdego zadania musisz uszeregować je za pomocą liter A, B i C. W tym celu klasyfikacja A = ważne i musi być wykonane przez prawnika; B = mniej ważne i nie wymaga prawnika (chociaż możesz to zrobić osobiście); C = niezbyt ważne i nie wymaga prawnika (chociaż osobiście możesz to zrobić).

Następnie, pośród A, umieść każdy element w rankingu 1, 2 lub 3. Pozycje oznaczone 1 należy wykonać w ciągu dwóch dni. Pozycje oznaczone 2 należy wykonać w ciągu trzech do pięciu dni, a pozycje oznaczone 3 można w razie potrzeby poczekać do następnego tygodnia. Zrób to samo z Bs i Cs.

Na przykład, jeśli masz jakieś zadanie marketingowe prawnika, które musisz wykonać do poniedziałku, oznacz je jako A1. Jeśli masz klienta, który potrzebuje konkretnych informacji ze swojego pliku do piątku, prawdopodobnie oznaczysz go jako B2 i delegujesz do asystenta prawnego. Jeśli masz wizytę u lekarza w piątek, będzie to również C2, ponieważ nie wymaga to prawnika, ale musisz to zrobić, chociaż w razie potrzeby możesz zmienić termin.

Delegowanie zadań:

Deleguj zadania, które mają poziom ważności B lub C, jeśli to możliwe. Jeśli nie możesz tego przekazać, zadaj sobie pytanie, dlaczego? Brak personelu? Za mało personelu? Nie przeszkoliłeś personelu? Personel nie jest skuteczny? Rozwiąż te problemy, aby móc delegować. Utwórz formularz do użycia, który możesz przekazać każdemu członkowi zespołu. Uwzględnij następujące informacje dla każdego zadania:

· Dzisiejsza data
· Termin wykonania zadania
· Co należy zrobić
· Kto jest odpowiedzialny za to zadanie
· Dlaczego zadanie jest ważne
· Jak często raportować postęp lub status
· Dalsze instrukcje

Celem jest zaprzestanie wykonywania tak wielu zadań B i C, jak to tylko możliwe. Zarabiasz pieniądze, robiąc rzeczy, które robią prawnicy (współpracownicy, wspólnicy i prawnicy zarządzający), a nie inne rzeczy. Dzięki temu będziesz mieć więcej czasu na wykonanie większej liczby zadań typu A i będziesz mógł się nimi zająć

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *