Marketing pocztówkowy wykonany prawidłowo

Tytuł:
Marketing pocztówkowy wykonany prawidłowo

Liczba słów:
380

Podsumowanie:
Potężna biznesowa strategia marketingowa

Słowa kluczowe:
direct mail pocztówki, direct mail, pocztówki, direct mail marketing, marketing, biznes marketing, joy gendusa

Treść artykułu:
Powiedz to za pomocą kartki pocztowej. Dobrze zaprojektowana, kolorowa, efektowna kartka pocztowa w skrzynce pocztowej potencjalnego klienta to najlepszy bilet do nowego klienta. Dla Twojego dotychczasowego klienta kampania marketingowa obejmująca częste kartki pocztowe to idealny początek nowej sprzedaży – to jedna z kluczowych strategii marketingowych małych firm.

Dla odbiorcy:

• Nie musisz otwierać kartki pocztowej!
• Widzisz to od razu, jasny obraz nie jest zasłonięty przez kopertę.
• Wiadomość wyskakuje od razu i nie można jej zignorować ani wyrzucić nieotwarta do kosza (los wielu przesyłek zbiorczych).

Dla marketera:

• Oszczędzaj pieniądze. Możesz wysłać pocztą pierwszą klasę za mniej niż najtańszą stawkę za listy.
• Nie jest wymagane nadzienie.

lt;bgt; Pocztówki wygrywają pod każdym względem. lt;/bgt;

Zapoznaj się z następującym studium przypadku.

Oto, co miał do powiedzenia pewien odnoszący sukcesy sprzedawca pocztówek:

„Natychmiastowy wynik był wielokrotnie większy niż oczekiwaliśmy, a nawet musieliśmy zmniejszyć liczbę pocztówek wysyłanych każdego tygodnia, ponieważ mieliśmy więcej telefonów, niż mogliśmy obsłużyć. Zawsze słyszeliśmy, że odpowiedź 1-2% jest uważana za bardzo dobrą dla mailingu, ale otrzymujemy co najmniej trzykrotność tej kwoty!

Aby dać ci jakieś wyobrażenie, w pierwszym tygodniu poczta była wysyłana na nasze najstarsze konto klienta, z którego większość nie współpracowała z nami od ponad roku. W pierwszym tygodniu po wysłaniu kartek pocztowych otrzymaliśmy 3% odpowiedzi na te konta. A 6 tygodni później nadal otrzymujemy telefony z tych kont. „Wiem również, że uzyskanie odpowiedzi wymaga czasu i tylko w zeszłym tygodniu, w szóstym lub siódmym tygodniu od rozpoczęcia wysyłania pocztówek, zwiększyliśmy z 23 połączeń na godzinę, które widzieliśmy na początku tego miesiąca, do 45 połączeń na godzinę pod koniec miesiąca.

„To prawie 900 połączeń tygodniowo więcej niż zaledwie 4 tygodnie temu”.

„Już planujemy kolejną wysyłkę pocztową i jesteśmy całkiem pewni, że była to jedna z najlepszych inwestycji w promocję dla naszych obecnych klientów, jaką kiedykolwiek poczyniliśmy”. Ron Nedd z Kevis Rejuvenation Programs, Inc., Beverly Hills, Kalifornia

Marketing pocztówkowy wykonany prawidłowo!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *