Marketing partyzancki dla małego budżetu marketingowego

Tytuł:
Marketing partyzancki dla małego budżetu marketingowego

Liczba słów:
857

Podsumowanie:
Każda mała firma potrzebuje marketingu, pokażemy Ci, jak sprzedawać przy małym budżecie i rozciągnij.

Słowa kluczowe:
marketing, mała firma, marketing partyzancki, marketing tanich, mały biznes, biznes, mały budżet, przedsiębiorca, rozpoczęcie działalności

Treść artykułu:
Mały budżet i potrzeba mądrego wydawania – częsty krzyk małych firm. Ale mały budżet nie oznacza nieefektywności – wystarczy być konkretnym, zapadającym w pamięć, nietuzinkowym i mieć dużo energii.

Być specyficznym. Myślę, że najważniejszą rzeczą do zrobienia jest upewnienie się, że celujesz w rzeczywistych potencjalnych klientów. Jeśli zajmujesz się naprawą samochodów – masz przewagę, ponieważ większość ludzi ma obecnie samochody, więc myślisz, że to łatwe. Ale upewnij się, że celujesz w ludzi, którzy są właścicielami samochodów, które naprawiasz – czy to marka samochodu, wiek samochodu i / lub poziom dochodów. Jeśli sprzedajesz przedmioty lub usługi skierowane do mam z małymi dziećmi, reklamuj się tam. Podobnie, jeśli celujesz w zakupy od zamożnej młodzieży lub wyżu demograficznego – reklamuj się tam, gdzie to zobaczy.

Daj się zapamiętać: Drugą kwestią jest to, co chcesz wprowadzić na rynek – posiadaj usługę lub produkt – lub wymyśl jeden – co możesz wyjaśnić w kilku słowach. Spróbuj na przykład „Makijaż dla nowożeńców”, „First Car Service” lub „Baby Blues Cure”. Zwróć uwagę, jak nazwa wszystko wyjaśnia. Spróbuj zaoferować coś, co będzie atrakcyjne i czego nie oferuje nikt inny. Dużo łatwiej jest sprzedać określoną usługę przy niewielkim budżecie marketingowym niż sprzedać wszystko, co robisz! Zidentyfikuj swoją firmę dzięki dobrej marce – takiej, która zapada w pamięć – np. „The Spanner Man”, „Jim I’ll Fix It”, „The service you can trust”, „Blushing Brides”, „The Lawn Man” – otrzymasz pomysł.

Bądź energiczny: Wydrukuj kilka plakatów w 4 kolorach – mniej więcej wielkości książki w miękkiej oprawie – to najbardziej uniwersalny rozmiar. Upewnij się, że wyjaśniają Twoją ofertę i są czytelne, zawierają grafikę i niezbyt dużo słów. Nie zapomnij swojego numeru telefonu kontaktowego, adresu, strony internetowej i nazwy firmy.

Mamy więc Twoich potencjalnych klientów i to, co chcesz im sprzedać – teraz musisz promować swoją firmę tam, gdzie prawdopodobnie znajdują się ci ludzie. Oto kilka sugestii dla Ciebie. Zawsze uzyskaj pozwolenie na publikowanie postów.
? Parkingi: Rozmieść małe plakaty na automatach płatniczych, przy barierkach wjazdowych lub przy kasie. Wszędzie tam, gdzie kierowca zatrzymuje się na chwilę.
? Filmy, restauracje itp .: Szczególnie przydatne, jeśli masz młodszego klienta. Umieść plakaty na tablicach ogłoszeń, w toaletach i wszędzie tam, gdzie ludzie odczekają chwilę.
? Twoje lokalne dania na wynos: umieść je tam, gdzie ludzie czekają na posiłki.
? Kluby, puby i tereny sportowe: umieść je tam, gdzie można zobaczyć, jak ludzie spotykają się lub ustawiają w kolejce.
? Usługi bezpłatne: np. Sprzedawcy samochodów, fryzjerzy itp. – każdy, kto oferuje usługę, która może przynieść korzyści lub usługi Twojej firmy. Oferuj prowizję sprzedawcom, którzy wysyłają Ci klientów. Zamieniaj się z nimi reklamami lub pakuj razem produkty.
? Firmy źródłowe: są to osoby takie jak prawnicy, pośrednicy w handlu nieruchomościami, organizatorzy ślubów, firmy finansowe itp., Które nie oferują wszystkich usług, których ludzie potrzebują w danym momencie, np. oferujemy usługi planowania biznesowego osobom ubiegającym się o wizy do USA lub kupującym biznes. Nasze źródła oferują pełną obsługę lub prowizję (jeśli jest to dopuszczalne) – i kierujemy do nich naszych ludzi.

Bądź nietypowy: Jeśli twój budżet się wydłuży, inne pomysły partyzanckie to:
? Umieść ogłoszenie na wieczku jedzenia na wynos.
? Podstawki pod piwo z Twoją usługą – przynieś je do siebie i uzyskaj rabat.
? Oferty specjalne wysyłane do lokalnych firm i ich pracowników – skierowane specjalnie do ich pracowników – np. zniżki dla pracowników fabryki Widgetów.
? Ciekawe magnesy na lodówkę są zawsze kolekcjonerskie.
? W pracy ludzie zawsze przyczepiają rzeczy do monitorów komputerów lub biurka. Mam piłeczkę, której regularnie używam.
? Konkurs (oczywiście legalny), który, miejmy nadzieję, będzie miał dla Ciebie lokalna gazeta. Może to być coś w rodzaju odgadnięcia podkładek w puszce, aby wygrać bezpłatną usługę. Wszystko, co przyciągnie ludzi do Twojej firmy, gdzie możesz się pochwalić i zapewnić materiały handlowe.

Bądź pomysłowy!

Wskazówka: wyślij informacje o nowej usłudze do lokalnej prasy i lokalnych stacji radiowych w formie komunikatu prasowego. Miejmy nadzieję, że udostępnią te informacje, aby zapewnić więcej bezpłatnej ochrony.

Wreszcie – pomyśl trochę nieszablonowo, wyróżnij się i postaraj się wprowadzić tylko jeden mały element swojej usługi – reszta przyjdzie sama.

——————————————– —–

© Copyright 2006 Biz Guru LLC
Lee Lister, pisze jako The Biz Guru, dla kilku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *