Marketing niszowy – jak skontaktować się z odbiorcami

Tytuł:
Marketing niszowy – jak skontaktować się z odbiorcami

Liczba słów:
502

Podsumowanie:
Czy Twoja witryna jest nakierowana na rynek niszowy?

Niezależnie od tego, czy postępujesz zgodnie z radami najlepszych sprzedawców internetowych, czy po prostu masz firmę, która obsługuje bardzo określoną grupę docelową, musisz być w stanie ich znaleźć, a oni muszą być w stanie znaleźć CIEBIE .

Słowa kluczowe:
marketing niszowy, rynek niszowy, marketerzy internetowi, biznes,

Treść artykułu:
Czy Twoja witryna jest nakierowana na rynek niszowy?

Niezależnie od tego, czy postępujesz zgodnie z radami najlepszych sprzedawców internetowych, czy po prostu masz firmę, która obsługuje bardzo określoną grupę docelową, musisz być w stanie ich znaleźć, a oni muszą być w stanie znaleźć CIEBIE .

Jedną z przyjemności marketingu niszowego jest luksus sięgania do ulubionego hobby, zawodu lub wiedzy i budowania wokół niego biznesu.

Jeśli rozwijasz istniejący biznes offline, zakładając stronę internetową, możesz znaleźć najcenniejsze kontakty bezpośrednio w swoim sklepie. Przygotuj broszury lub karty, które będą ogłaszać Twoją obecność w Internecie lub zapytaj klientów, czy chcieliby zapisać się na Twój biuletyn online.

Teraz możesz kontaktować się z klientami w sprawie nowych produktów, nowości branżowych lub ofert specjalnych bez kosztów wysyłki i czasochłonnego wypełniania kopert.

Zaproś swoich subskrybentów, aby polecili witrynę znajomym, którzy są zainteresowani tematem. Jeszcze lepiej, miej miejsce w swojej witrynie, aby „powiedzieć znajomemu”. Twój gość wprowadzi swój własny adres e-mail i imię i nazwisko jako nadawcy wiadomości, aby uniknąć skarg dotyczących spamu. Ostrzeżenie – nie rozpoczynaj wysyłania e-maili do zaproszonej osoby, chyba że zapisze się ona osobiście w celu otrzymywania newslettera.

Biuletyn naprawdę przyniesie korzyści dla witryn niszowych. Stwórz mały prezent, taki jak specjalny raport lub instrukcja obsługi, którą otrzymają w ramach subskrypcji. Dostarczając cennych informacji związanych z Twoim tematem, zyskasz zaufanie subskrybentów. Kontaktując się z nimi przynajmniej kilka razy w roku – maksymalnie raz w tygodniu, jeśli to możliwe – zawsze otrzymają przypomnienie o Twojej witrynie, gdy będą szukać informacji lub produktów w Twojej niszy.

Utwórz witrynę internetową z treścią informacyjną. Włącz słowa kluczowe (słowa lub frazy wpisywane przez odwiedzających w ich wyszukiwarkach) w treści, aby poprawić swoje miejsce w wyszukiwarkach.

Napisz artykuły, dzięki którym zostaniesz „ekspertem branżowym”. Jeśli nie czujesz się na siłach, by napisać je sam, możesz zatrudnić ghostwritera. Zakończ artykuł swoim imieniem i nazwiskiem, komentarzem na temat swojej firmy oraz linkiem do Twojej witryny. Prześlij swój artykuł do odpowiednich witryn internetowych lub zapytaj, czy właściciele witryn chcieliby skorzystać z Twojego wkładu. Upewnij się, że zgadzają się zachować nienaruszone Twoje imię i nazwisko oraz łącze do witryny.

Możesz znaleźć grupy dyskusyjne, które odpowiadają Twojemu rynkowi. Zaangażuj się w ich rozmowy i dołącz podpis do adresu swojej strony internetowej, jeśli pozwalają na to zasady. Nie reklamuj się w tych grupach, jednak możesz zaoferować swój darmowy przedmiot, gdy sytuacja na to pozwoli.

Spróbuj określić, gdzie jest Twój rynek. Czy są rodzicami? Emeryci? Właściciele domów? Miłośnicy zwierząt? Jeśli sprzedajesz materiały artystyczne, może się okazać, że witryny hobbystyczne zaspokoją potrzeby Twoich odbiorców. Jeśli sprzedajesz informacje do projektów „zrób to sam”, powinieneś pojawiać się na stronach poświęconych dekorowaniu domu, a także na stronach finansowych (na przykład „Oszczędzaj pieniądze na projektach budowlanych!”).

Zawsze szukaj nowych możliwości i oferuj to, co najlepsze, reszta przyjdzie sama!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *