Marketing niezrozumianego lub przerażającego produktu lub usługi

Tytuł:
Marketing Niezrozumiany lub przerażający produkt lub usługa

Liczba słów:
351

Podsumowanie:
Co robisz, jeśli Twoja firma, produkt lub usługa są czymś mało kto jest tego świadomy lub nie rozumie? Albo jeszcze gorzej, jeśli jest to coś, czego się boją lub chcą tego uniknąć? Oto 3 wskazówki.

Słowa kluczowe:
marketing, reklama, marketing niskokosztowy

Treść artykułu:
Co robisz, jeśli Twoja firma, produkt lub usługa jest czymś trudnym ktoś jest tego świadomy lub rozumie? Albo jeszcze gorzej, jeśli jest to coś, czego się boją lub chcą tego uniknąć?

Moja odpowiedź jest potrójna.

Po pierwsze, skoncentruj się na ROZWIĄZANIU, który zapewniasz

Jaki jest główny problem, który możesz rozwiązać u potencjalnych klientów? Czy odczuwają ból, który możesz złagodzić? Czy mają dolegliwości lub dolegliwości, które możesz wyleczyć? W takich przypadkach nie sprzedajesz swojego „przerażającego” lub „niezrozumianego” produktu lub usługi, lecz sprzedajesz środki przeciwbólowe lub lecznicze.

Konieczne jest, aby spojrzeć na to, co sprzedajesz z perspektywy potencjalnych klientów i porozmawiać o tym w kategoriach rozwiązania dla nich.

Po drugie, zrozum swoją przewagę konkurencyjną

Musisz zrozumieć, w jaki sposób to, co sprzedajesz, wypada na tle innych opcji, które mają Twoi potencjalni klienci. Czy jest lepszy? Czy efekty utrzymują się dłużej? Czy to jest bezpieczniejsze? Czy to jest tańsze? Lista pytań mogłaby ciągnąć się w nieskończoność.

Ostatecznie musisz być w stanie jasno zakomunikować potencjalnym klientom, w jaki sposób możesz im pomóc w sposób, w jaki nikt lub nic innego nie może. To sprawia, że Twój „przerażający” lub „niezrozumiany” produkt lub usługa jest dla nich jedyną logiczną alternatywą i pomoże pokonać wszelkie przeszkody lub obawy, jakie mogą mieć. Po prostu staje się najlepszym rozwiązaniem problemu, który mamy.

Po trzecie, podejmij edukacyjny wysiłek marketingowy

Dzięki swojej witrynie internetowej, biuletynowi lub e-zinowi, specjalnym raportom, telesemariom i prezentacjom lub innym bezpłatnym produktom i usługom informacyjnym, masz doskonały możliwość poinformowania potencjalnych klientów o Twoim produkcie lub usłudze i rozwianiu wszelkich obaw lub błędnych przekonań, jakie mogą mieć.

Możesz nawet poprosić o opinie zadowolonych klientów. Ludzie bardzo często bardziej wierzą w to, co inni mówią o Twojej firmie, niż w to, co mówisz. Jeśli nie masz jeszcze klientów, od których możesz zbierać referencje, potraktuj kilku przyjaciół lub współpracowników swoim produktem lub usługą i poproś ich o przesłanie referencji w zamian. To świetny sposób na udany start firmy!

(C) 2005 Debbie LaChusa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *