Marketing MySpace

Tytuł:
Marketing w MySpace

Liczba słów:
418

Podsumowanie:
MySpace to największy w Internecie niewyczerpany zasób marketingowy. Ponad 75 milionów użytkowników, 15 milionów unikalnych logowań dziennie, 240 000 nowych użytkowników dziennie i prawie 30 miliardów miesięcznych odsłon – to 10 593 odsłon na sekundę.

Słowa kluczowe:
MySpace, Marketing, MySpace Marketing, Promocja, Promocja internetowa, Reklama, MySpace Promotion, Music Promotion

Treść artykułu:
Z stale rosnąca popularność internetowych grup społecznościowych, MySpace stał się liderem. MySpace stało się tak popularne; stworzył cały rynek nowych możliwości biznesowych poprzez marketing i reklamę. Żadna inna witryna na świecie nie pozwala jednej osobie komunikować się z milionami ludzi za pomocą jednego kliknięcia. Pozwoliło to e-commerce na nowy kanał komunikacji z potencjalnymi klientami.

Teraz większość ludzi nie spojrzałaby na MySpace z biznesowego punktu widzenia, ale e-biznesy i artyści zdają sobie sprawę, że MySpace to kopalnia możliwości biznesowych. MySpace to największy w Internecie nieobsługiwany zasób marketingowy. Ponad 75 milionów użytkowników, 15 milionów niepowtarzalnych logowań dziennie, 240 000 nowych użytkowników dziennie i prawie 30 miliardów miesięcznych odsłon – to 10 593 odsłon na sekundę. To sieć, w której większość ludzi nie widzi nawet wartości marketingowej.

MySpace nieustannie ewoluuje, zmieniając się wraz z pragnieniami i potrzebami użytkowników. Dali muzykom i zespołom możliwość dzielenia się swoją muzyką i informacjami o grupie z milionami innych ludzi, dając im możliwość rozwoju, jak nigdy dotąd. Odkąd MySpace wdrożyło obszar MySpace Music w swojej sieci społecznościowej, różne gatunki muzyczne zyskują coraz większą popularność, a artyści znajdują nowe i unikalne sposoby komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi fanami.

Korzystanie z tej sieci jako narzędzia marketingowego może być bardziej złożone niż większość ludzi zdaje sobie sprawę. Istnieje wiele zasad i przepisów, które wdrożyła MySpace, a jeśli ich nie przestrzegasz, możesz bardzo szybko usunąć swój profil. Nie pozwalają na spamowanie w jakiejkolwiek formie. Oznacza to, że nie możesz skonfigurować profilu głównie do prowadzenia działalności. MySpace jest zbudowany wokół zwykłych użytkowników, więc musisz się za nich przebrać. Celem jest wyglądanie jak zwykły użytkownik, który ma wiele do zaoferowania innym użytkownikom i ma TONY przyjaciół. Najlepszym sposobem, aby dotrzeć do wszystkich, są biuletyny grupowe. Te biuletyny będą wysyłane do wszystkich z Twojej listy znajomych w jednej wiadomości. Podobnie jak w przypadku masowego e-maila. Ale znowu, nie rób tego, żeby wyglądały jak reklama, ponieważ Twoi przyjaciele bardzo szybko zgłaszają cię władzom MySpace. Istnieje mnóstwo innych wskazówek i sztuczek, dzięki którym można w pełni wykorzystać rynek MySpace.

Skorzystaj z mojej rady i poszukaj informacji. Jest mnóstwo artykułów i blogów na temat marketingu MySpace, takich jak MySpace Trends. Takie blogi zawierają wiele informacji na temat promowania e-biznesu lub muzyki za pośrednictwem MySpace.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *