Marketing Mix

Tytuł:
Marketing Mix

Liczba słów:
696

Podsumowanie:
P’s of Marketing

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
lt;bgt; Produkt lt;/bgt;
Twój plan marketingowy musi być oparty na produkcie. Zanim jednak będzie można rozpocząć dystrybucję, należy przeprowadzić badanie rynku. Analiza rynku i badanie działań konkurencji nada perspektywę Twojej strategii marketingowej i wizji. Dostarczy również kluczowych wskaźników dotyczących cen i potencjału. Należy wziąć pod uwagę cykl życia produktu, który jest ważny przy określaniu, kiedy rynek odrzuci Twój produkt.

Po wprowadzeniu produktu na rynek na początku powszechny jest stabilny wzrost sprzedaży. To ostatecznie ustabilizuje się, gdy produkt będzie się starzał, a gdy więcej konkurentów wejdzie na rynek, w końcu zacznie spadać, aż do momentu eliminacji. Trudno jest określić, na jakim etapie cyklu życia znajduje się określony produkt lub jak długo będzie trwać każda faza. Zależy to od wielu czynników na rynku i od tego, jak sobie z nimi radzimy. Wiele firm przyjęło strategie walki ze skróceniem żywotności produktów poprzez wydawanie ulepszonych wersji.

lt;bgt; Cena lt;/bgt;
Marketing Mix: Cena Kiedy wchodzisz na rynek po raz pierwszy, wycena jest czymś, co może cię zmusić lub złamać. Małe firmy często myślą, że muszą oferować naprawdę niskie ceny, aby mieć szansę na przetrwanie. To nie o to chodzi. Wszystko zależy od tego, co robisz, co możesz zrobić i co chcesz zrobić. Wszyscy wiemy o popycie i podaży, duża podaż zmusza ceny do spadku, ponieważ spada popyt. Widzimy to obecnie w Wielkiej Brytanii, wiele firm oferuje tę samą usługę w tym samym obszarze, ale nadal wydaje się, że to robi. W jaki sposób? Nazywa się to usługami o wartości dodanej. Wzięcie standardowego produktu, który jest dostępny na Rynku i dodanie czegoś, co jest wyjątkowe i korzystne dla konsumentów, zapewnia, że Twój produkt ma szansę. Zapewnia również większą elastyczność w zakresie cen.

lt;ugt; Ekonomiczna lt;/ugt;
Cena jest utrzymywana na jak najniższym poziomie. Strategia najbardziej kojarzona z supermarketami, które zwykle uzyskują bardzo niskie marże na towarach, takich jak żywność w puszkach.

lt;ugt; Skim lt;/ugt;
Strategia ta jest stosowana przez firmy, które mają unikalny produkt lub przewagę konkurencyjną i dlatego mogą pobierać wysoką cenę. Ta strategia nie trwa zbyt długo, ponieważ wysoka cena otwiera drzwi konkurencji. Ostatecznie prowadzi to do zwiększenia podaży, co nieuchronnie obniża cenę rynkową.

lt;ugt; Penetrate lt;/ugt;
Wiąże się to z ustaleniem ceny na jak najniższym poziomie w celu zdobycia znaczącego udziału w rynku. Po osiągnięciu tego cenę można zwiększyć. Strategia wiodąca wśród firm telekomunikacyjnych w Wielkiej Brytanii.

lt;ugt; Premium lt;/ugt;
Podobnie jak w przypadku cen Skim, ta strategia jest popularna wśród młodych firm, które oferują unikalny produkt lub usługę. Różnica między nimi polega na tym, że cena Premium jest zwykle kojarzona z produktem, który zaspokaja niszowy rynek.

lt;ugt; Ceny pakietów lt;/ugt;
Popularna strategia, w której produkty są łączone w jeden pakiet.

lt;ugt; Wycena wartości lt;/ugt;
Tam, gdzie czynniki rynkowe zmuszają firmy do obniżania cen w celu utrzymania sprzedaży.

lt;ugt; Wycena psychologiczna lt;/ugt;
Stosuje raczej emocjonalną percepcję niż racjonalne przekonanie konsumenta … 1,99 GBP zamiast 2,00 GBP.

lt;bgt; Stanowisko lt;/bgt;
Wiele małych firm kojarzy stanowisko tylko z lokalizacją. To znacznie więcej niż fizyczna lokalizacja Twojej firmy lub obszary dystrybucji. Chodzi o stworzenie unikalnej tożsamości dla Twojej firmy, Marki, która będzie działać jako platforma do wprowadzania Twoich produktów. Innymi słowy, pozycja dotyczy Twojego miejsca na Rynku. Czy nazwa Twojej firmy odzwierciedla to, o co Ci chodzi, czy konsumenci będą w stanie Cię natychmiast rozpoznać?

lt;bgt; Promocja / dystrybucja lt;/bgt;
Kim są Twoi klienci. Jeśli nie wiesz, kim oni są i czego chcą, nie będziesz w stanie skutecznie się promować. Cel, cel, cel. Większość informacji będzie pochodzić z badań rynku i analiz. Takie kwestie, jak średni wiek, roczne wydatki, grupy klientów, nawyki zakupowe to ważne fakty, dzięki którym promocja jest skuteczna i łatwa. Po zidentyfikowaniu idealnego klienta musisz znaleźć najlepszy sposób, aby do niego dotrzeć. Pamiętaj … Twoja wiadomość marketingowa usłyszana! Wybór kanału komunikacji ma ogromne znaczenie. Wybranie niewłaściwego spowoduje dotarcie do niewłaściwej publiczności.
Sprawdź naszą sekcję Reklama, aby uzyskać więcej informacji. Twój plan marketingowy będzie działał jako deklaracja misji, co zamierzasz zrobić, aby osiągnąć swój cel lub wizję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *