Marketing małych firm Jeszcze tam jesteśmy

Tytuł:
Marketing małych firm: Czy już tam jesteśmy?

Liczba słów:
873

Podsumowanie:
Marketing to nie rodzinne wakacje. Jeśli jesteś tak, jak dzieci pytające: „Czy już tam jesteśmy?”, Prawdopodobnie nie uzyskasz wyników, których szukasz w marketingu.

Słowa kluczowe:
marketing w małych firmach, porady marketingowe, pomysły marketingowe, strategia marketingowa

Treść artykułu:
lt;bgt; Marketing w małych firmach nie jest podobny na rodzinne wakacje. lt;/bgt;

Czy ktokolwiek brał rodzinne wakacje tego lata? Masz własne dzieci, czy pamiętasz, jak to było, gdy byłeś dzieckiem na wycieczce?

Wciąż pamiętam rodzinne wakacje, kiedy dorastałem. Nasze słynne wędrówki po Ameryce w rodzinnym kombi lub wynajętym kamperze, kiedy kombi stało się niepraktyczne. Teraz z moją rodziną odbyliśmy kilka podobnych, ale generalnie mniejszych wycieczek.

Wygląda na to, że jedno z najczęściej zadawanych pytań przez dziecko – „Czy już tam jesteśmy?” Lub innym ulubionym jest „Jak długo jeszcze?” Jestem pewien, że mogę to odnieść nawet do rodzin, które latają na wakacje.

lt;bgt; Co to ma wspólnego z marketingiem? lt;/bgt;

Myślę, że czasami (może wiele razy) właściciele firm usługowych mogą upodobnić się do tego dziecka w zakresie marketingu. Daleko jeszcze? Jak długo jeszcze?

Pracujesz nad witryną internetową lub broszurą albo chodzisz na spotkania networkingowe i wysyłasz listy. Wtedy zastanawiasz się, kiedy zaczniesz uzyskiwać wyniki. Kiedy zaczyna się zabawa? Wiesz, zabawa – kiedy potencjalni klienci zaczynają dzwonić, a inni polecają i wysyłają biznes na Twój sposób.

I podobnie jak w przypadku rodzinnych wakacji, ciągłe pytania o to, czy już tam jesteśmy lub jak długo często prowadzi do nieplanowanych postojów lub objazdów. Przestajesz pracować nad innymi rzeczami, ponieważ jest tak dużo do zrobienia i czasami trudno jest zobaczyć, jak ten marketing zadziała.

lt;bgt; Marketing nie powinien zaczynać się ani kończyć. lt;/bgt;

Większość ludzi twierdzi, że rozumie, nawet jeśli ich działania mówią inaczej, że marketing jest działaniem ciągłym. Marketing nie jest jak wakacje, w których masz cel, a potem przestajesz podróżować, bo tam jesteś.

Niestety, wiele małych firm jest sfrustrowanych lub wypalonych, gdy pracują nad swoim marketingiem. Chcą wiedzieć, „jak długo to zajmie”. Daleko jeszcze?

I zdecydowanie zbyt wiele razy porzucili swoją kampanię marketingową, ponieważ nie przyniosła ona wyników i nie zabrała ich tam, gdzie chcieli. Ale co gorsza, wiele razy mentalność „czy jeszcze tam jesteśmy” nie pozwalała im nawet zakończyć planowania ani wprowadzić pomysłu w życie.

W końcu zaczynają planować, a może po prostu wyruszają w kolejną podróż marketingową. Po raz kolejny zaczynają się zastanawiać, ile jeszcze to potrwa. Daleko jeszcze?

Marketing musi być dla Twojej firmy podróżą na całe życie. Potrzeba regularnych i konsekwentnych wysiłków, aby Twój kanał był pełen dobrych, wysokiej jakości potencjalnych klientów i przesuwał potencjalnych klientów do przodu, aż staną się klientami płacącymi. Oznacza to ciągły marketing, nawet jeśli masz klientów, z którymi jesteś zajęty.

lt;bgt; Kontynuuj. lt;/bgt;

Pytanie „czy już tam jesteśmy?” musi brzmieć „jak idziemy dalej?” Tak, musisz monitorować wyniki, aby móc ocenić, jak dobrze wszystko działa, aby dotrzeć tam, gdzie chcesz. Kiedy pomiary pokazują, że coś działa, rób to dalej. W rzeczywistości rób więcej.

Ale możesz też nadal dążyć do osiągnięcia nowych wyżyn. Jak możesz stale ulepszać nawet te rzeczy, które pracują, aby uzyskać jeszcze lepsze, bardziej spójne wyniki?

Jeśli nadal będziesz zadawać pytanie „Czy już tam jesteśmy?” możesz po prostu utknąć w swojej podróży. Widzisz, w końcu odkryjesz strategie marketingowe, które zaczną przyciągać uwagę i generować oczekiwaną odpowiedź. Może się wydawać, że w rzeczywistości „jesteś tam”, więc w marketingu umieszczasz tempomat.

lt;bgt; Jak iść naprzód. lt;/bgt;

Kiedy już zadajesz to najczęściej zadawane pytanie, rozważ jeden lub wszystkie z poniższych pomysłów, które pozwolą Ci na ciągły rozwój.

Dowiedz się więcej o marketingu. Nie brakuje środków. Musisz je znaleźć i zacząć je konsumować. Dostępnych jest wiele książek na ten temat. Poszukaj takich, które oferują sprawdzone, praktyczne strategie i taktyki. Pamiętaj, że jeden lub dwa dobre pomysły od czasu do czasu mogą mieć znaczący wpływ na Twój biznes.

Utwórz lub dołącz do „think tanku” lub grupy mastermind. Znajdź grupę ludzi, którym zależy na Twoim sukcesie w takim samym stopniu, w jakim zależy Ci na ich sukcesie. To nie jest grupa przyjaciół, którzy po prostu pogłaskać twoje ego. Poszukaj uczciwej grupy, która będzie zadawać trudne pytania i wymagać od siebie wzajemnej odpowiedzialności podczas wspierania

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *