Marketing, który chwyta – odkryj ten gorący sekret

Tytuł:
Marketing, który sięga – odkryj ten gorący sekret

Liczba słów:
355

Podsumowanie:
Wzmocnij swój marketing dzięki temu sekretowi. Jest tak skuteczny, że dociera do potencjalnego nabywcy i przyciąga go. Nie ma znaczenia, jaki jest Twój produkt. Ten sekret działa ze wszystkim.

Aby uczynić go jeszcze bardziej wartościowym, praktycznie nikt go nie używa. Dlatego wciąż jest tajemnicą. Co to jest?

To jest twarz.

Każdy uwielbia widzieć twarz. Nawet twoje zwierzęta lubią widzieć twoją twarz. Spójrz na wszystkie sposoby przyciągania ludzi do twarzy. Kilka dekad temu był Potato Head …

Słowa kluczowe:
marketing, kupujący, strona internetowa, produkty, reklama, klienci

Treść artykułu:
Zwiększ swój marketing dzięki temu sekretowi. Jest tak skuteczny, że dociera do potencjalnego nabywcy i przyciąga go. Nie ma znaczenia, jaki jest Twój produkt. Ten sekret działa ze wszystkim.

Aby uczynić go jeszcze bardziej wartościowym, praktycznie nikt go nie używa. Dlatego wciąż jest tajemnicą. Co to jest?

To twarz.

Każdy uwielbia widzieć twarz. Nawet twoje zwierzęta lubią widzieć twoją twarz. Spójrz na wszystkie sposoby przyciągania ludzi do twarzy. Kilka dekad temu panowała moda na Ziemniaczaną Głowę. Później Pet Rock wziął nas szturmem.

Ludzie noszą twarze ulubionych postaci z kreskówek jako ozdoby lub spinki do krawatów. Jesteśmy przyzwyczajeni do otrzymywania „uśmieszków” w e-mailach i zdejmowania uśmiechniętej buźki na liście, którą piszemy.

Oto 5 sposobów wykorzystania twarzy do sprzedaży produktu:

1) Jeśli masz witrynę sieci Web, dołącz swoje zdjęcie. Buduje natychmiastowe zaufanie. Kupowanie i sprzedawanie to sprawa osobista, a klienci lubią mieć poczucie, że mają do czynienia z prawdziwą osobą.

2) Umieść zdjęcie osoby na swoim produkcie. Może znajdować się na okładce książki lub na opakowaniu. Badacze odkryli, że widzów najbardziej przyciąga twarz, która patrzy prosto na nich – oko w oko.

3) W przypadku materiału reklamowego, takiego jak ulotka lub pocztówka, pysk zwierzaka jest bardzo skuteczny. Może być stosowany do każdego rodzaju produktów – nie tylko produktów dla zwierząt.

4) Referencje są potężnymi bodźcami do zakupu. Potencjalni nabywcy wierzą innym, którzy już kupili. Uczyń swoje referencje jeszcze mocniejszymi, używając zdjęcia osoby, która je wystawiła.

5) Twarz dziecka jest zwycięzcą. Kilka dni temu widziałem mężczyznę sprzedającego w telewizji system filtracji. Mówiąc, trzymał małego chłopca na kolanach. Nie wspominając o dziecku, mówił o zaletach swoich filtrów. Widząc twarz tego małego chłopca, wiedziałeś, że potrzebujesz tego filtra, aby chronić własne dzieci.

Konkluzja – umieść twarz na swoim produkcie tak szybko, jak to możliwe. Twój marketing ożyje i wydarzą się dobre rzeczy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *