Marketing kontrolowany technologią

Tytuł:
Marketing kontrolowany przez technologię

Liczba słów:
547

Podsumowanie:
Kanały RSS i blogi podbiły marketing internetowy w 2005 roku. Za każdym razem, gdy się odwracamy po internetowej autostradzie pędzi zupełnie nowy pojazd marketingowy. W szybkim wyścigu wirtualnego świata łatwo dać się porwać nurtowi technologii.

Słowa kluczowe:
marketing, technologia

Treść artykułu:
Kanały RSS i blogi szturmem zdobyły marketing internetowy w 2005 roku. Za każdym razem, gdy się odwracamy po internetowej autostradzie pędzi zupełnie nowy pojazd marketingowy. W szybkim wyścigu wirtualnego świata łatwo dać się porwać nurtowi technologii.

Jeśli będziemy szczerzy ze sobą, przyznamy, że komputery przejęły kontrolę zarówno nad naszym światem osobistym, jak i światem biznesu. To przerażająca myśl! Wykonywanie połączeń telefonicznych bez rozmowy z komputerem jest prawie niemożliwe, a tym bardziej próby odniesienia sukcesu na rynku bez spędzania z komputerem więcej czasu niż z rodziną.

Szczerze mówiąc, nie byłoby tak źle, gdybym mógł sprawić, by mój komputer robił to, co chcę przez cały czas. Niestety, jest wiele dni, kiedy jestem gotowa wyrywać sobie włosy z frustracji, ponieważ odmawia wykonywania moich poleceń (zwykle krzyczy lub syczy przez zaciśnięte zęby). Wtedy zdaję sobie sprawę, jak niewielką kontrolę mam w tym technologicznym świecie.

Pomyśl o tym… kiedy komputer nie chce robić tego, co chcesz, jakie masz alternatywy? Możesz patrzeć przez cały dzień, grozić, że go strzelisz, lub oszaleć i użyć kilku przekleństw. Po prostu siedzi tam, zamrożony, z tym samym komunikatem o błędzie na ekranie – niezmącony i niezmienny. (Wtedy nauczysz się doceniać pracowników, którzy są przynajmniej zdenerwowani, gdy cię wkurza, ponieważ nie robią tego, co chcesz.)

Nie zrozum mnie źle. Komputery są naprawdę najbardziej niesamowitym wynalazkiem, jaki kiedykolwiek przedstawiono ludziom. Spójrz na Federal Express. Każdego dnia miliony paczek przechodzą przez system komputerowy firmy. Możesz śledzić paczkę za pomocą kilku kliknięć myszką i dokładnie wiedzieć, gdzie się znajduje i kiedy dotrze do Twoich drzwi. Doskonały przykład firmy, która kontroluje swój system komputerowy!

Technologia może również przyśpieszyć Twoje cele marketingowe. Jak możesz przejąć władzę i uczynić technologię raczej atutem niż mistrzem?

1. Przejmij kontrolę
Po prostu przejmij kontrolę. Hej, mówię poważnie! Jak często zdarza się, że używamy komputerów do więcej niż zamierzaliśmy? Tak, dowiadujemy się, co mogą zrobić, i czujemy, że musimy ich używać, gdy nie jesteśmy gotowi. Nie zapominaj, że masz moc, by powiedzieć „Nie!” lub nawet „później”. Wskoczenie do na wpół przygotowanego projektu to idealny przepis na przejęcie kontroli przez komputer.

2. Naucz się lin.
Nawet najbardziej utalentowani projektanci stron internetowych i programiści komputerowi byli kiedyś nowicjuszami, którzy musieli nauczyć się, który przycisk włącza komputer. Nie daj się zastraszyć. Weź udział w zajęciach lub znajdź kogoś, kto cię udzieli. Upewnij się, że rozumiesz, zanim włączysz nowy program do swojej kampanii marketingowej.

Komputery mogą rządzić światem, ale nie muszą rządzić tobą i mną jako indywidualnościami. Możemy ich używać, jeśli spełniają potrzeby naszych celów marketingowych. Możemy je uruchomić, gdy staną się kłopotliwe… po prostu nie zapomnij wykonać kopii zapasowej!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *