Marketing joint venture – jak wykorzystać wyzwalacze sprzedaży, aby zwiększyć reakcję

Tytuł:
Marketing joint venture – jak wykorzystać bodźce sprzedaży do zwiększenia odpowiedzi

Liczba słów:
924

Podsumowanie:
Wspólne przedsięwzięcia to jeden z najskuteczniejszych sposobów rozwijać swój biznes. Jednak, podobnie jak w przypadku wielu najskuteczniejszych strategii marketingowych, niewłaściwie wykonane wyniki mogą często być słabe.

Kiedy próbujesz sprzedać swój produkt, używasz różnych taktyk konwersji, takich jak budowanie relacji, osiąganie korzyści, stosowanie terminów, wyłączności i wezwań do działania.

Dlatego warto kierować się tymi samymi wskazówkami, próbując przyciągnąć partnerów joint venture r …

Słowa kluczowe:
wspólne przedsięwzięcia, promocja, partnerstwo, zwiększenie ruchu , marketing online

Treść artykułu:
Wspólne przedsięwzięcia to jeden z najskuteczniejszych sposobów na rozwój firmy. Jednak, podobnie jak w przypadku wielu najskuteczniejszych strategii marketingowych, niewłaściwie wykonane wyniki często mogą być słabe.

Kiedy próbujesz sprzedać swój produkt, używasz różnych taktyk konwersji, takich jak budowanie relacji, osiąganie korzyści, stosowanie terminów, wyłączności i wezwań do działania.

Dlatego warto kierować się tymi samymi wskazówkami, próbując przyciągnąć partnerów joint venture, prawda? Twoim głównym celem jest nakłonienie ludzi do podjęcia działania, na którym Ci zależy. Wszyscy ludzie są tacy sami. Reagują na te same wyzwalacze. Nie ma znaczenia, czy mają wieloletnie doświadczenie w marketingu partyzanckim, czy też są nowicjuszami.

Przyjrzyjmy się niektórym punktom spustowym, które zwiększą Twój sukces w planowaniu wspólnych przedsięwzięć:

1.) Budowanie relacji

Ludzie chętniej będą współpracować z kimś, kogo Pracowałem wcześniej. Jest też bardziej prawdopodobne, że kupią od kogoś, kogo kupili wcześniej. Dzieje się tak, ponieważ zaufanie jest najważniejszym aspektem każdego związku. Jeśli zbliżasz się do mnie i nie mam pojęcia, kim jesteś, automatycznie nie ufam ci, dopóki nie zrobisz czegoś, aby to zaufanie zbudować.

Możesz budować zaufanie na wiele sposobów. Jednym ze sposobów jest odniesienie się do wspólnego partnera biznesowego. Powiedzmy, że robiłem interesy z twoim przyjacielem Jeffem. Ufam Jeffowi, ponieważ mieliśmy dobre interesy. Jeśli Jeff cię popiera, automatycznie zyskałeś moje zaufanie. Więc skontaktuj się z Jeffem i niech się ze mną skontaktuje. Wszystko, co musisz zrobić, to zapytać Jeffa.

Być może nie znasz nikogo w branży. Wtedy korzystasz z prawa wzajemności na swoją korzyść. Zgodnie z tym prawem, gdy robisz dla kogoś coś miłego, jest bardziej prawdopodobne, że się odwzajemnią. Na przykład, jeśli bezpłatnie udostępniasz potencjalnym klientom dobre informacje, czują, że są ci coś winni.

Możesz zrobić wiele rzeczy dla potencjalnych partnerów jv. Możesz tworzyć materiały marketingowe, których mogą używać w swoim programie partnerskim. Możesz stworzyć dla nich samouczki wideo z kamerą ekranową, aby mogli rozdawać je swoim klientom.

To zajmie więcej pracy niż zwykłe wysłanie wiadomości e-mail. Jeśli dokładnie zbadałeś potencjalnego partnera jv, będziesz wiedział, że wielkość transakcji, którą zdobędziesz, będzie warta Twojego wysiłku. Nawet jeśli ten kandydat na jv nie zadziała z tobą, najprawdopodobniej skieruje cię do swoich innych ciężkich przyjaciół.

Oczywiście to, co nakreśliłem powyżej, może wydawać się dużo pracy. Możesz po prostu być szczęśliwy, wysyłając listy seryjne do jak największej liczby osób, prosząc ich o promowanie produktu za udział w zyskach. Na podstawie liczby wysłanych e-maili możesz zdobyć kilka zainteresowanych osób. Jeśli użyjesz taktyki brutalnej siły, z pewnością zabraknie Ci potencjalnych klientów do wysłania e-maila.

Teraz, gdy już rozumiesz, jak ważne jest budowanie relacji, spójrzmy na drugi czynnik uruchamiający.

2.) Wyłączność

Ludzie lubią czuć się, jakby należeli do specjalnej grupy. Jeśli powiesz im, że zostali specjalnie wybrani na podstawie pewnych kryteriów, poczują się wyjątkowo i prawdopodobnie zareagują pozytywnie. Pogłaskaj trochę ich ego.

Oto przykład tej metody:

Drogi potencjalny partner jv,

Przeczytałem Twój artykuł na ‘xyz site’ i pomyślałem, że jest on bardzo pouczający. Podoba mi się, jak wskazałeś bla bla bla. Opierając się na twoim artykule, czułem, że jesteś autorytetem w „temacie xyz”. Mam produkt związany z tą niszą i szukam ekspertów w tej dziedzinie, którzy będą promować mój produkt za udział w zyskach.

lub

Szanowny potencjalny partner jv,

Kontaktuję się z Tobą, ponieważ niedawno zostałeś wyróżniony jako najlepszy partner dla „produktu xyz”. Mam ekskluzywny program partnerski tylko z zaproszeniem i chciałbym zaprosić do przyłączenia się tak wielce hity jak Ty. Akceptuję obecnie tylko kilkunastu partnerów, abyś miał korzyści z mniej konkurujących partnerów.

3.) Korzyści

Wiele osób nie wie, jaka jest różnica między partnerem a partnerem jv. Należy zauważyć tę różnicę, ponieważ plik jv partn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *