Marketing jak gra w szachy

Tytuł:
Marketing – jak gra w szachy

Liczba słów:
425

Podsumowanie:
Strategie i wszystko o marketingu, aby wygrać – naucz się ich!

Słowa kluczowe:
direct mail postcards, direct mail, marketing, business marketing, direct mail marketing, postcards, joy gendusa

Treść artykułu:
Have zacząłeś już myśleć o swojej promocji walentynkowej?

To może brzmieć jak dziwne pytanie w przeddzień Święta Dziękczynienia, ale tak naprawdę nie jest. Planowanie promocji przypomina grę w szachy. Zawsze powinieneś myśleć o co najmniej 3 ruchach do przodu.

W tym przypadku każdy „ruch” powinien trwać jeden miesiąc. Dlatego powinieneś
myśleć o swoich walentynkowych lub lutowych promocjach, zasypiając po wielkiej tureckiej kolacji.

Jest kilka powodów, dla których musisz mieć swoje promocje tak wcześnie.

lt;bgt; Wydanie promocji zajmuje trochę czasu. lt;/bgt;

Dzięki opracowaniu wszystkiego z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, dajesz sobie wystarczająco dużo czasu na logistykę. Przygotowanie koncepcji, zebranie grafiki, wydrukowanie i wysłanie pocztą – wszystko to musi być zrobione, a to może zająć kilka tygodni od pojawienia się pomysłu w głowie do bycia częścią promocji w rękach klientów. Będziesz także chciał mieć ten element w rękach swoich klientów co najmniej 2 tygodnie przed sprzedażą lub wydarzeniem.

lt;bgt; Wielokrotne wysyłanie wiadomości. lt;/bgt;

Wczesne wysłanie promocji pozwala na ponowne przesłanie wiadomości do domu. Weźmy na przykład Boże Narodzenie. Jeśli zaczniesz wysyłać pocztę do swoich klientów na początku listopada, będziesz mógł utrwalić nazwę swojej firmy w ich głowie, ponieważ będziesz mógł wysyłać do nich wiele razy, zanim będą musieli dokonać zakupów świątecznych. Z drugiej strony, jeśli zaczniesz wysyłać do nich pocztę pod koniec listopada lub na początku grudnia, nie będziesz mieć czasu na wysyłanie wielu wiadomości. Wysłanie jednego mailingu na tym etapie będzie nadal dużo lepsze niż nie wysyłanie czegokolwiek, ale nic nie działa lepiej podczas promocji niż wielokrotne wysyłanie z tą samą wiadomością na tę samą listę.

lt;bgt; Wolny czas na prowadzenie firmy. lt;/bgt;

Większość właścicieli firm prowadzi własny marketing. Na szczęście marketing to jedna z niewielu rzeczy w biznesie, którą można zrobić z dużym wyprzedzeniem. Planując z wyprzedzeniem świąteczne promocje, będziesz mógł nosić wszystkie inne kapelusze, które robisz w swojej firmie.

Planowanie promocji może wydawać się ogromnym zadaniem, ale niektóre rzeczy są warte dodatkowego przemyślenia. To naprawdę nie jest takie trudne. Gdy to zrobisz, będziesz miał czas, aby skierować swoje pomysły i energię na inne obszary, które wymagają Twojej uwagi, aby zmaksymalizować wysiłki na rzecz ekspansji.

Szach mat!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *