Marketing IT Znajdź decydentów

Tytuł:
Marketing IT: Znajdź decydentów

Liczba słów:
446

Podsumowanie:
Marketing IT wymaga kontaktu z osobami, które mogą podjąć decyzję o zatrudnić cię. Poznaj swojego przedstawiciela programu partnerskiego i zobacz, jak pomaga on w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Najlepszym sposobem na wyjście poza bazę klientów jest więcej IT marketing poprzez dotarcie do społeczności i spotkanie z innymi osobami, które są decydentami. Kluczową sprawą jest znalezienie osób, które najprawdopodobniej będą Twoimi decydentami. Z tego artykułu dowiesz się, jak nawiązać kontakt z decydentami w zakresie działań marketingowych IT.

Na przykład, jeśli celujesz w właściciela i menedżera małej firmy, spotkasz wielu menedżerów oddziałów z banków, ale prawdopodobnie nie będą oni dla Ciebie właściwym decydentem . Możesz spotkać wielu dyrektorów wykonawczych z organizacji non-profit, ale nie mają oni dużo pieniędzy do wydania na usługi IT. Możesz spotkać ludzi, którzy pracują dla dużej firmy z listy Fortune 1000, która ma oddział w Twojej okolicy. Mogą to jednak nie być ludzie, których szukasz.

Ważne jest, aby dokładnie wiedzieć, do kogo jest docelowy decydent, do którego próbujesz dotrzeć, a to pomoże Ci maksymalnie wykorzystać wszelkie organizacje lub funkcje sieciowe lub grupy handlowe, spotkania lub konferencje, na które się wybierasz do.

Marketing IT: dołącz do programu partnerskiego

Innym sposobem na zdobycie pozycji w lokalnej społeczności jest dołączenie do programu dla partnerów lub sprzedawców. Załóżmy na przykład, że przystępujesz do programu Microsoft Certified Partner. To naprawdę ważne, szczególnie jako mniejsza firma, abyś był bardzo aktywny i dowiedział się, kto jest lokalnym przedstawicielem terenowym.

Porozmawiaj z przedstawicielem terenowym. Uścisnąć dłoń. Wymień wizytówki. Upewnij się, że mogą umieścić twarz z Twoim imieniem. Postaraj się zadzwonić do nich. Wysyłaj im e-maile co kilka tygodni, aby po prostu przekazywać im aktualizacje. Zadaj im pytania i przeprowadź burzę mózgów. Sprawdź, czy możesz spotkać się z nimi na filiżankę kawy kilka razy w roku, aby zobaczyć, gdzie są największe możliwości na Twoim lokalnym rynku.

Marketing IT: Dowiedz się o problemach

Zapytaj, czy są jakieś naprawdę duże problemy, z którymi mają teraz do czynienia z ludźmi, z którymi rozmawiają. Zapytaj, czy znają sposoby, w jakie możesz pomóc w rozwiązaniu tych problemów. Zapytaj, czy są ludzie, którzy należą do tych programów, które mogą być szczególnie podatne na partnerstwo, czy to w przypadku problemów z wyceną pracy, czy też niekonkurujących zestawów umiejętności. Twoi lokalni przedstawiciele handlowi są naprawdę dobrym źródłem pomocy w identyfikowaniu możliwości i problemów w społeczności, które pomagają w marketingu IT.

Copyright MMI-MMVI, Porady dotyczące obsługi komputera .com. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *