Marketing IT Znajdowanie pierwszych klientów

Tytuł:
Marketing IT: znajdowanie pierwszych klientów

Liczba słów:
327

Podsumowanie:
Marketing IT można znacznie wspomóc, pozyskując polecenia klientów. Aby zdobyć pierwszych poleconych klientów, poświęć swój czas na wolontariat w zasłużonej organizacji charytatywnej i poproś o polecenia, rozszerzając tym samym swój marketing IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT, sprzedaż IT, sprzedaż IT

Treść artykułu:
Kiedy już masz już kilku klientów na koncie , Marketing IT staje się łatwiejszy. W tym artykule dowiesz się, jak najlepiej znaleźć kilku kluczowych pierwszych klientów, którzy pomogą Twojemu marketingowi IT. Oto kroki do tego punktu:

o Chcesz wybrać datę uruchomienia.
o Chcesz wydrukować swoje wizytówki.
o Chcesz powiedzieć wszystkim, których znasz
o Potrzebujesz kont referencyjnych
o Musisz uzyskać polecenia

Marketing IT: wolontariusz z połowem

Zrób jakąś zamkniętą pracę wolontariacką w organizacji, do której czujesz sympatię. Gdy to zrobisz, powinieneś być w stanie uzyskać skierowania do pomocy w marketingu IT. Oto Twoja oferta:

„Wykonam z Tobą kawał dobrej roboty, pomagając Ci ulepszyć swój komputer lub zaktualizować witrynę, ale oto, czego od Ciebie oczekuję. W zamian, pod koniec pół dnia, chciałbym otrzymać od Ciebie list referencyjny i abyś mógł co jakiś czas odbierać telefony od potencjalnych klientów jako punkt odniesienia. Po drugie, chciałbym, abyś przedstawił mnie trzem osobom aktywnym w Twojej organizacji, które są dla mnie wykwalifikowanym liderem. „Osoby, które są właścicielami własnej firmy lub zarządzają własną firmą, które znasz, używają komputerów regularnie i mogą korzystać z moich usług”.

Jako dyrektor lub kierownik biura takiej organizacji, mają doskonałą pozycję, aby wiedzieć, którzy z członków zarządu zawsze narzekają na problemy z komputerem lub kto nigdy nie może poprawnie otworzyć pliku Excela, do którego zostali wysłani pocztą elektroniczną lub który zawsze narzeka na wirusa. Wolontariat to świetny sposób na zdobycie referencji i referencji.

Copyright MMI-MMVI, Small Business Computer Consulting .com. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *