Marketing IT Zdobądź swoją wiedzę specjalistyczną

Tytuł:
Marketing IT: Zdobądź swoją wiedzę na każdym kroku

Liczba słów:
442

Podsumowanie:
Marketing IT może odnieść sukces dzięki zastosowaniu skutecznych studiów przypadków i posiadaniu odpowiednich uprawnień informacje w Twojej witrynie. Postępuj zgodnie z tymi sugestiami i ulepsz swój marketing IT

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Dwa potężne narzędzia wpływające na cel odbiorcy to studia przypadków i Twoja witryna. Te narzędzia pokazują Twoim potencjalnym klientom, że jesteś dla nich najlepszym rozwiązaniem. Z tego artykułu dowiesz się, jak korzystać ze studiów przypadku i witryn internetowych, aby pomóc w marketingu IT.

Studia przypadków

Studium przypadku to naprawdę wyszukane świadectwo. Zwykle zawiera zdjęcie klienta z logo, pełną nazwę, adres i inne dane kontaktowe.

Studium przypadku będzie zawierało kilka krótkich akapitów, w których klient będzie mówił o korzyściach, jakie uzyskał, współpracując z Twoją firmą przez lata, a także silnym poparciu podpisanym przez nich oraz danych kontaktowych Twojej firmy na dół jako wezwanie do działania. Jeśli na przykład kierujesz swoją ofertę do małych gabinetów lekarskich i masz od dwóch do czterech powiązanych studiów przypadku, mogą one być niezwykle potężne.

Witryny internetowe

Witryna internetowa jest ważnym narzędziem marketingowym IT dla Twojej firmy. Umieść w nim odpowiednią treść, aby zapewnić maksymalny wpływ na Twoich klientów. Nie trać czasu na nieistotne rzeczy, takie jak reklamowanie najtańszego zasilacza lub płyty głównej. Skoncentruj się na rozwiązaniach specyficznych dla Twojej branży i rozwiązywaniu największych problemów IT w niszy.

Każda strona internetowa powinna zajmować niszę

Jeśli masz trzy nisze, na które kierujesz swój marketing IT, przygotuj stronę dla każdej z nich. I upewnij się, że każda strona zawiera omówienie trendów branżowych oraz tego, jak rozwiązania IT rozwiązują te problemy.

Powinieneś znać gorące przyciski swojej niszy. Powinieneś znać typowe pakiety oprogramowania, które mają skłonić ludzi do uwierzenia, że masz silne kompetencje w tej dziedzinie. (Jest to idealny moment na wybiórcze „rzucanie nazw”, jeśli masz specjalistyczną wiedzę). Poznaj konkretne korzyści, które zapewniasz swojej niszy, i korzystaj z nich w swojej witrynie internetowej.

Marketing IT: kładź nacisk na obsługę w swojej witrynie

Większość aktywności w witrynie będzie pochodzić z dwóch miejsc.
1. Wytworzyłeś popyt w innym miejscu i używasz tej strony internetowej jako zamiennika drogiej, fantazyjnej błyszczącej broszury.
2. konkurenci przeglądają Twoją witrynę w poszukiwaniu informacji.

Chcesz, aby potencjalni klienci widzieli, kiedy trafią na Twoją witrynę internetową, że kładziesz nacisk na usługi… i problemy, które te usługi rozwiązują w przypadku niektórych rodzajów małych firm.

Podsumowanie marketingu IT

Wykorzystaj studia przypadków i swoją witrynę internetową, aby uzyskać większy wpływ z działań marketingowych IT. Upewnij się, że zajmujesz się swoimi indywidualnymi niszami i problemami, z którymi się boryka.

Copyright MMI-MMVI, Sekrety konsultantów komputerowych. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *