Marketing IT z wykorzystaniem wypowiedzi ustnych

Tytuł:
Marketing IT: Korzystanie z ustaleń

Liczba słów:
376

Podsumowanie:
Marketing IT można realizować na wiele sposobów, w tym poprzez wygłaszanie przemówień lub seminaria. Znajdź najlepsze perspektywy i rozmawiaj krótko, aby wspomóc tę formę marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT, sprzedaż IT, sprzedaż IT

Treść artykułu:
Przemawianie w organizacjach biznesowych to kolejna świetna forma marketingu IT. Z tego artykułu dowiesz się, jak mówienie może pomóc Ci nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.

Przemawiaj na spotkaniach innych grup

Wspaniałą częścią przemawiania na spotkaniach innych ludzi jest to, że masz tam zniewoloną publiczność. Idą już do izby handlowej na śniadanie. Już jadą na spotkanie Rotary. Ktoś inny przekonuje ich, aby pełnili tę funkcję, a ty po prostu pokazujesz się jako wyróżniony mówca.

Marketing IT: dostosuj przemówienie do swoich odbiorców

Oczywiście chcesz mieć pewność, że mówisz o czymś, co jest na tyle ogólne, że przemawia do interesu przedsiębiorców. Nie chcesz używać wielu akronimów do marketingu IT. Chcesz zachować bardzo niski poziom technologii.

Upewnij się, że organizacje biznesowe, na których się koncentrujesz, mają podobne dane demograficzne do tego najlepszego miejsca. Możesz się tego szybko dowiedzieć, rozmawiając z dyrektorem wykonawczym lub menedżerem jednej z tych organizacji.

Marketing IT: bezpłatne seminaria

Innym sposobem na zaprezentowanie swojego nazwiska jest myślenie o poprowadzeniu darmowego seminarium. Możesz zrobić jeden, jak chronić systemy komputerowe przed wirusami, naruszeniami bezpieczeństwa i awariami, lub coś w tym rodzaju.

Najtrudniejsza część seminariów polega na ich przeprowadzaniu i dostarczaniu. Oczywiście potrzebujesz w swoim sklepie kogoś, kto czuje się komfortowo przy dostawie. Dobrze jest mieć więcej niż jedną osobę, aby można było je podzielić i uczynić bardziej interesującym dla przyjeżdżających osób. Twoje seminarium nie powinno trwać dłużej niż około 45 minut.

Marketing IT: jak zachęcasz ludzi do przychodzenia na Twoje seminaria?

W jaki sposób generujesz zapotrzebowanie i RSVP na bezpłatne seminaria? Wyślij wiadomość e-mail bezpośrednio na listę docelową lub listę typu izby handlowej. Jednym ze skutecznych i niedrogich sposobów wysyłania takich wiadomości jest umieszczenie seminarium na platformie pocztowej izby handlowej i umieszczenie ulotki z biuletynem wśród wysyłanych wiadomości. Może to być bardzo niedrogie i skuteczne.

Prawa autorskie MMI-MMVI, Small Biz Tech Talk. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *