Marketing IT z wykorzystaniem Twojej promocji

Tytuł:
Marketing IT: Korzystanie z promocji

Liczba słów:
345

Podsumowanie:
Marketing IT wymaga skutecznej prezentacji motywacyjnej, na którą musisz być gotowy posługiwać się. W tym artykule znajdziesz przykłady skutecznych przemówień w windzie oraz informacje o tym, kiedy wykorzystać je w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Prezentacje reklamowe to skuteczne, szybkie sposoby na codzienne ćwiczenie marketingu IT. Kluczowe jest powiedzenie czegoś, co zapadnie w pamięć i szybko, oraz użycie tego, kiedy jest to właściwe. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawić, by przemówienie w windzie wyróżniało się w skutecznym marketingu IT.

Na przykład, wchodzisz do windy na 20. piętrze i widzisz bardzo dobrze ubranego mężczyznę lub kobietę. Ta osoba wygląda na dyrektora, który może być Twoim dobrym klientem. Oboje wychodzicie z tego samego przyjęcia koktajlowego. Spogląda na Twoją plakietkę i mówi: „Cześć Randy, jak leci?” Mówisz: „OK, jak leci z tobą?”

Większość ludzi jest ciekawa, zwłaszcza na tych wydarzeniach networkingowych, i jak wiele innych osób pyta: „Skąd jesteś?” To jest miejsce, w którym musisz sięgnąć po torbę sztuczek marketingowych IT i odpowiedzieć na pytanie, jak działa winda.

„Firma, która naprawia, buduje i modernizuje komputery”. Jeśli okaże się, że jej komputery są w bałaganie, może poprosić o kartę lub zadać dodatkowe pytania.

Przykłady skutecznych prezentacji wind

„Jestem xxx z xxx i naszym celem jest pomaganie małym i średnim firmom w nauce, jak uzyskać najlepsze korzyści z ich komputerów, Internet i wydajność sieci ”.

Inna to: „Nasz zespół serwisowy specjalizuje się w usługach biznesowych na miejscu i rozwiązaniach sieciowych. Doradzamy również w zakresie rozwoju sieci i bieżącego utrzymania ”.

Pamiętaj, aby porozmawiać o korzyściach

Marketing IT polega na korzyściach, dlatego ważne jest, aby przekazać je osobom, z którymi rozmawiasz. Mówisz o tym, jak świadczysz usługi biznesowe i doradzasz w zakresie sieci, a jeśli możesz porozmawiać trochę więcej o typach problemów, które pomagasz ludziom rozwiązać, może to ich bardziej zaintrygować. Możesz nawet rozważyć wezwanie do działania na końcu, na przykład poproś ich o umówienie się na konsultację.

Copyright MMI-MMVI, Small Business Computer Consulting .com. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *