Marketing IT z wykorzystaniem referencji

Tytuł:
Marketing IT: Korzystanie z referencji

Liczba słów:
438

Podsumowanie:
W materiałach marketingowych IT można skorzystać z opinii klientów. Ułatw swoim klientom dostarczanie referencji i ciesz się korzyściami, jakie zapewnia ona Twojemu marketingowi IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
W marketingu IT referencje mogą być świetnym punktem sprzedaży dla Twojej firmy. Z tego artykułu dowiesz się, jak najlepiej wykorzystać referencje.

Referencje dają Ci wiarygodność

Jeśli chcesz mieć wiarygodne, wiarygodne referencje, muszą one być prawdziwe: w pełni przypisane imieniem, nazwiskiem, stanowiskiem pracy, nazwą firmy i absolutne minimum, miasto i stan. Pokazuje potencjalnym klientom, że masz na myśli biznes – nie bawisz się, a te świadectwa są prawdziwe.

Ludzie są o wiele bardziej skłonni wierzyć innym klientom, niż wierzyć twierdzeniom, które ty składasz. Ludzie wierzą, że osoby trzecie, które nie mają w tym żywotnego interesu, o wiele bardziej, niż uwierzą we własne materiały marketingowe i sprzedażowe.

Jakie referencje powinny zawierać

Chcesz, aby na papierze firmowym klientów napisano solidne referencje skoncentrowane na korzyściach, omawiające, w jaki sposób Twoja firma pomogła im przez lata. Chcesz konkretnych przykładów, które mówią o zwrocie z inwestycji, o tym, jak wiarygodna i niezawodna była Twoja firma, jaki rodzaj czasu reakcji generalnie pokazujesz, że zawsze będziesz tam w nagłych wypadkach, że rozumiesz ich potrzeby biznesowe i że pracować w ramach swojego budżetu i ograniczeń czasowych.

Marketing IT: uzyskiwanie referencji

Jak nakłaniasz swoich klientów do tego?
o Przeprowadź z nimi wywiady i zadaj im pewne pytania w dowolnym kierunku, w którym chcesz je skierować.
o Przygotuj sugerowane referencje i wyślij je e-mailem. Możesz poprosić ich o przejrzenie, edycję i zatwierdzenie. I poproś klientów, aby umieścili to na papierze firmowym i podpisali.
o Zbierz pięć lub sześć sugerowanych punktów, które powinni uwzględnić w opinii (np. w ankiecie).
o Zabierz klientów na lunch lub śniadanie i przesłuchaj ich. Zanotuj kilka notatek i wróć do swojego biura, napisz to, wyślij do nich e-mailem i zapytaj, czy mogą po prostu sprawdzić, czy dokładnie odzwierciedla Twoją rozmowę. Jeśli uważają, że tak, poproś ich, aby umieścili to na swoim papierze firmowym i podpisali, aby można było umieścić go w swoim pliku i wykorzystać w celach marketingowych jako referencje.

Ułatw im to, a prawdopodobnie dadzą Ci referencje marketingowe IT, których potrzebujesz.

Podsumowanie marketingu IT

Uzyskanie referencji od obecnych klientów może bardzo pomóc w marketingu IT. Ułatw swoim klientom dostarczanie referencji, których potrzebujesz, aby pomóc potencjalnym klientom zdobyć zaufanie do Ciebie.

Copyright MMI-MMVI, Blog dotyczący doradztwa komputerowego. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *