Marketing IT Wielozadaniowość to podstawa

Tytuł:
Marketing IT: Kluczem jest wielozadaniowość

Liczba słów:
301

Streszczenie:
Marketing IT wymaga jednoczesnego wykonywania kilku zadań marketingowych. Wybierz 3 lub 4 i rób je przez kilka miesięcy, a potem wyeliminuj te, które nie działają i dodaj nowe, aby kontynuować marketing IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Kiedy prowadzisz bezpośrednią kampanię pocztową, bardzo ważne jest, abyś wiedział dokładnie do kogo próbujesz dotrzeć i że wymyśliłeś jakąś ukierunkowaną wiadomość.

Jeśli dopiero zaczynasz, możesz czuć się przytłoczony, gdy zdasz sobie sprawę, że jest do 30 zadań marketingowych IT, które jesteś w stanie wykonać. Spójrz na listę i znajdź cztery lub pięć najbardziej atrakcyjnych, a potem po prostu pracuj z nimi kwartał na raz. Kluczem jest jednoczesne wykonywanie kilku zadań marketingowych IT.

Pomysły na marketing IT

Może to być telemarketing wychodzący. Mogą to być przesyłki pocztowe, w ramach których wysyłasz pewną liczbę pocztówek do grupy i prawdopodobnie wysyłasz kolejną pocztę co tydzień lub dwa lub może bezpośrednie listy pocztowe. Mogą to być niektóre targi, które odbywają się w Twojej okolicy, wystawy lub branże, a może odbywają się seminaria.

Dywersyfikuj swoje zasoby

Uderz w różne obszary i wymyśl sposób, w jaki możesz mierzyć i śledzić to, co robisz. Dowiedz się, ile czasu i pieniędzy przeznaczasz na każdą kategorię. Dowiedz się, jakiego rodzaju potencjalnych klientów pozyskujesz z czasu i pieniędzy, które inwestujesz. Dowiedz się, co działa, abyś mógł zrobić więcej, a co nie, abyś mógł zrobić mniej.

Oceniaj swoje działania marketingowe IT co kwartał

Cokolwiek wybierzesz, trzymaj się tego przez 2 do 3 miesięcy i zobacz, jak to idzie. Po zakończeniu kwartału trzymaj się tych, które działały, czy te, które nie działały, i dodaj kilka nowych do miksu. Marketing to ciągły proces! To naprawdę proces udoskonalania w czasie.

Copyright MMI-MMVI, Blog o doradztwie komputerowym 101. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *