Marketing IT Wielopłaszczyznowe podejście marketingowe

Tytuł:
Marketing IT: Wielostronne podejście marketingowe

Liczba słów:
246

Podsumowanie:
Marketing IT najlepiej wykonywać, nie wkładając jaj w jedno kosz. Zrób trochę reklamy, trochę zorganizuj seminaria i trochę sieci, aby zbudować swoje portfolio marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Podejdź do marketingu i reklamy IT z podejściem wielotorowym. Pomyśl o swoim koncie emerytalnym lub portfelu inwestycyjnym. Czy naprawdę chciałbyś umieścić wszystkie swoje pieniądze w jednej akcji? Prawdopodobnie nie chciałbyś, żeby to był Anderson lub Enron! Jak dowiesz się z tego artykułu, nie chcesz umieszczać wszystkich swoich marketingowych jajek w jednym koszyku.

Marketing IT: nie daj się uwieść reklamom

Ludzi uwiodła propozycja od przyjaznej osoby zajmującej się reklamą, niezależnie od tego, czy chodzi o pocztę bezpośrednią, Yellow Pages lub inne inny rodzaj nośnika reklamy. Nie mają pojęcia, co chcą robić marketingowo w ciągu najbliższych sześciu do 12 miesięcy. Tak naprawdę nie mają budżetu marketingowego ani planu marketingowego, a potem stają się nadmiernie zależni lub nadmiernie obciążeni tym konkretnym środkiem reklamowym.

Stwórz swoje portfolio marketingowe. Może to obejmować połączenie pracy w sieci i aktywność w kilku organizacjach w Twojej okolicy. Nie zapomnij prowadzić własnych seminariów, a nie tylko chodzić na spotkania innych. Możesz zademonstrować swoją wiarygodność, organizując spotkanie z potencjalnymi klientami i rozmawiając na temat, który Cię interesuje, na który masz wiedzę i który akurat dotyczy czegoś, w czym specjalizuje się Twoja firma. Jest to bardzo skuteczne w marketingu IT.

Copyright MMI-MMVI, Blog dotyczący doradztwa komputerowego. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *