Marketing IT Sprzedawaj swoją wiedzę

Tytuł:
Marketing IT: Sprzedaj swoją wiedzę specjalistyczną

Liczba słów:
437

Podsumowanie:
Marketing IT musi być wyjątkowy, aby był skuteczny. Sprzedaj swoje doświadczenie i wyjątkowe doświadczenie, aby odnieść sukces w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT

Treść artykułu:
Jak wyróżniasz się na tle innych na lokalnym rynku? Jednym z najlepszych sposobów jest skupienie się na wyjątkowej wiedzy z zakresu marketingu IT. Twoi klienci naprawdę Cię kupują, a nie pudełko, serwer czy licencja na oprogramowanie. Z tego artykułu dowiesz się, jak się wyróżnić.

Nie stań się towarem

Towary są tanie i wszyscy kupują po cenach. Aby uniknąć tego rodzaju mentalności, musisz sprzedawać „You Incorporated”. Skoncentruj się na sprzedaży swojej wiedzy i szczególnej wartości w rozwiązywaniu problemów, którą wnosisz do stołu.

Nie daj się ukryć w materiałach marketingowych IT

Upewnij się, że Twoja witryna jest wymieniona jako właściciel. Nie próbuj ukrywać rozmiaru swojej firmy i nadać jej wygląd, zachowując anonimowość. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić w marketingu IT, jest skupienie się na sprzedaży swojego doświadczenia (oraz doświadczenia któregokolwiek z partnerów biznesowych i personelu). Powinieneś także opowiedzieć ludziom o swoich wyjątkowych przekonaniach i filozofiach na temat tego, jak możesz pomóc małym firmom.
Bądź wyjątkowy

Jedno z największych pytań, jakie otrzymuję, brzmi: „Co uważasz za najlepszy i najbardziej opłacalny sposób na zdobycie świetnych potencjalnych klientów, zarówno w swojej własnej firmie, jak i wśród niektórych konsultantów z którymi współpracujesz w całym kraju i na całym świecie? ”

Największym problemem, jaki widzę, jest to, że wszyscy dążą do tych samych leadów z tym samym wysłużonym tonem sprzed pięciu lat. Problem z tym polega na tym, że w przekazie nic nie jest wyjątkowe. Na boisku nie ma nic wyjątkowego.

Czy Twoje materiały marketingowe IT wyglądają jak wszystkie inne?

Jeśli uważasz, że jesteś na to odporny, oto prosty test. Wyjmij swoją wizytówkę. Spójrz na swoją stronę główną. Zbierz kilka wizytówek i stron głównych od konkurentów w Twojej okolicy i zobacz, co mówisz, jest inne. Domyślam się, że wszyscy mówią: „Sprzedajemy sprzęt i oprogramowanie komputerowe, sieci LAN i usługi”. To prawda… to właśnie robisz. Ale jak oczekujesz, że nowi klienci wybiorą Cię z paczki?

Zapytaj siebie; chcesz konkurować z kilkunastoma potencjalnymi konkurentami lub kilkuset potencjalnymi konkurentami? Czy chcesz codziennie walić głową w ścianę, próbując konkurować z każdym, kto mówi dokładnie to samo? A może chcesz konkurować z kilkoma doświadczonymi sprzedawcami VAR w Twojej okolicy?

Informacja o prawach autorskich:

Prawa autorskie MMI-MMVI, Small Business Computer Consulting .com. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *