Marketing IT Poznaj decydenta

Tytuł:
Marketing IT: Poznaj decydenta

Liczba słów:
413

Podsumowanie:
Marketing IT wymaga, abyś wiedział, kto jest decydentem. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego jest to ważne i jak znaleźć decydenta ds. Marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Wiesz dokładnie, do kogo decydujesz się wcześniej zaczynasz marketing IT i pozyskiwanie nowych klientów. W tym artykule dowiesz się, dlaczego niezwykle ważne jest, aby jak najściślej określić, kto jest decydentem i jak to zrobić.

Jeśli istnieje konkretna branża, do której próbujesz dotrzeć ze swoim marketingiem IT, poznanie osoby podejmującej decyzję będzie znacznie łatwiejsze. Gdy już poznasz swoją niszę, znacznie łatwiej będzie znaleźć grupy branżowe, listy, do których musisz się udać, znaleźć konferencje, na które musisz się udać, dowiedzieć się, jakie gorące przyciski chcesz uderzyć i kim jest decydent.

Jak znaleźć właściwego decydenta lub osobę kontaktową w firmie, do której kierujesz marketing IT? Czym by się to różniło w biurze 10-osobowym v. 50-osobowym v. 100-osobowym?

Więc podstawowe pytanie dotyczy Twoich działań sprzedażowych i marketingowych, jaka jest rola, jakie jest stanowisko, do jakiego rodzaju osoby chcesz dotrzeć?

Marketing IT: dwie najbardziej prawdopodobne osoby kontaktowe

W większości małych firm można znaleźć dwa typy głównych osób kontaktowych. Znajdziesz osobę, do której chcesz dotrzeć, podpisze czeki lub zamówienia, umowy lub upoważnienia do zakupu. Czasami nazywam to osobą odpowiedzialną za rachunek zysków i strat, ponieważ jest ona odpowiedzialna za rachunek zysków i strat firmy. W rzeczywistości może to być właściciel lub wspólnik, zwłaszcza w mniejszych firmach.

Osoba numer dwa jest wewnętrznym guru. To ten, na który wszyscy krzyczą, gdy pojawiają się problemy z komputerem, ale zajmowanie się problemami z komputerem nie jest ich pracą na pełny etat. Zwykle mają inną pracę w firmie. Czasami jest to kierownik biura. Czasami są asystentami wykonawczymi lub administracyjnymi, ale to na nich wszyscy wrzeszczą, gdy coś idzie nie tak z IT.

W razie wątpliwości po prostu zapytaj, kto nosi dany kapelusz. Kto podejmuje decyzje finansowe przy dużych zakupach IT? Kim jest osoba, która w przypadku zacinania się drukarki laserowej lub awarii połączenia internetowego? Kto rozmawia przez telefon z dostawcą technologii? Odpowiedzi na te pytania są dobrym punktem wyjścia do znalezienia osoby, której potrzebujesz do marketingu IT

Copyright MMI-MMVI, Small Business Computer Consulting .com. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *