Marketing IT potwierdzający wiarygodność

Tytuł:
Marketing IT: Budowanie wiarygodności

Liczba słów:
441

Podsumowanie:
Marketing IT może być bardzo pomocny, zdobywając referencje. Z tego artykułu dowiesz się, co znaleźć w swoich referencjach i jak je wykorzystać w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Jak najlepiej ustalić wiarygodność, jeśli masz tylko kilka referencji i dopiero zaczynasz w firmach konsultingowych? W tym artykule dowiesz się, jak zmaksymalizować efekt posiadanych referencji i zdobyć nowe.

Na początek upewnij się, że te referencje są tak silne, jak to tylko możliwe i że otrzymałeś je na piśmie na papierze firmowym klienta. Powinni również mówić o konkretnych korzyściach, takich jak:
Jak zaoszczędziłeś pieniądze
W jaki sposób Twoje rozwiązanie technologiczne generuje większe przychody
Jak umożliwiłeś im szybsze zamykanie miesiąca
poprawiła ich produktywność
W jaki sposób umożliwia im to płynniejszą komunikację z telepracownikami, dostawcami i sprzedawcami.

W marketingu IT ważne jest, aby Twoje referencje były tak silne, jak to tylko możliwe – jeśli masz ich tylko kilka.

Marketing IT: zdobywanie pierwszych referencji

Jeśli nie masz żadnych referencji, zdobądź je poprzez wolontariat. Wybierz jedną lub dwie organizacje non-profit, które naprawdę Cię pasjonują, i zawrzyj jakąś umowę, która wkrótce się zakończy. Nie chcesz być wolontariuszem zbyt długo. W ramach umowy poproś ich o napisanie dla Ciebie referencji. Organizacje non-profit są zwykle dobrze znane, a ich rekomendacje pomogą Ci.

W jaki sposób prosisz o polecenia?

Wiele osób wstydzi się prosić o polecenia. Nie chcemy naciskać na naszych klientów i nie chcemy wyglądać na potrzebujących. Są jednak przydatne w naszych działaniach marketingowych IT. Więc jaki jest najlepszy sposób, aby zapytać?

Zawsze proś o skierowanie, gdy ktoś cię komplementuje. Jeśli wchodzisz do biura lub kończysz projekt i ktoś mówi: „To jest niesamowite. Nie mogę uwierzyć, że mogę teraz usiąść w sali konferencyjnej, wziąć dysk sieciowy, surfować po Internecie i pisać e-maile. lub „To niesamowite. Nasze biura zdalne mogą ze sobą rozmawiać, a my zmniejszyliśmy opłaty za łącza dzierżawione o 5000 USD i robimy to wszystko za pośrednictwem niedrogiego łącza DSL. Jesteście wspaniali. ” To jest twój czas na działanie.

To jest Twoja doskonała okazja, aby poprosić o
Zaktualizowaną opinię (lub dowolną opinię, jeśli jej nie masz)
Zapytaj, czy zdarzyło się, że znają kogoś, kto mógłby skorzystać z Twoje usługi

Podsumowanie marketingu IT

Jedną z najlepszych form marketingu informatycznego w relacjach jest proszenie obecnych klientów o referencje i polecenia. Nie wstydź się. Twoi klienci nie będą mieli nic przeciwko poparciu dla Ciebie, jeśli wykonasz dobrą robotę.

Prawa autorskie MMI-MMVI, Small Biz Tech Talk. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *