Marketing IT poprawiający odpowiedź na pocztówki

Tytuł:
Marketing IT: Poprawa odpowiedzi na pocztówki

Liczba słów:
368

Podsumowanie:
Marketing IT wymaga, aby pocztówki były dobrze napisane, wrażliwe na czas i ograniczające . Poczucie pilności z dobrze napisaną kopią sprawia, że pocztówki są najbardziej skuteczne w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Jednym z największych błędów, które widzę, gdy ludzie wysyłają pocztę pocztową, jest nie ma pilności. Co to znaczy? Oznacza to, że nawet jeśli jestem zainteresowany zatrudnieniem Ciebie, nie ma teraz żadnego ważnego powodu, aby to robić. Po prostu złożę twoją kartę razem z innymi moimi rzeczami związanymi z komputerem.

Teraz, jeśli dostałem tę pocztówkę i napisano, że ta firma oferuje bezpłatną analizę systemu pierwszym 25 osobom, które odpowiedzą w większym obszarze Anytown, być może mam więcej powodów do odpowiedzi. Mogą powiedzieć: „Wiesz, nasze komputery są naprawdę spieprzone. Ta bezpłatna analiza systemu mówi, że nie ma żadnych zobowiązań, nie jest wymagany zakup ani nic w tym stylu. Chcę być jednym z pierwszych 25. Lepiej zadzwonię do nich teraz ”.

Marketing IT: ogranicz swoją odpowiedź w jedną lub drugą stronę

Jeśli nie chcesz ograniczać się do liczby osób, ogranicz je według daty. Pilność i niedostatek mogą zdziałać absolutne cuda. Porozmawiaj z każdym, kto poważnie myśli o direct mail lub marketingu online. Pilność i niedostatek są niezwykle silnymi motywatorami. Jeśli chcesz, aby ktoś podjął działania z odpowiedzią, którą możesz zmierzyć, musisz podać mu termin na materiały marketingowe IT.

Marketing IT: ucz się od ekspertów

Jeśli potrzebujesz pomocy przy projektowaniu marketingu bezpośredniego, musisz porozmawiać z ekspertem od marketingu bezpośredniego. W większości przypadków będzie to copywriter lub osoba, która przeszła na emeryturę w dużej firmie reklamowej i specjalizuje się w bezpośredniej reakcji.

Samo proszenie o ogólną poradę biznesową od właściciela firmy nie pomoże. Typem osoby, która idealnie nadaje się do generowania silnych odpowiedzi, jest osoba, która pochodzi z doświadczenia w sprzedaży wysyłkowej, ma doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, zajmuje się dużą ilością reklam online lub pracowała dla agencji reklamowej, która zajmowała się sprzedażą bezpośrednią, gdzie reakcje są mierzone.

Najważniejsze informacje o marketingu IT

Kluczowe kwestie to pilność, rzadkość, terminy, atrakcyjne nagłówki, nieodparte punkty bólu i coś, co motywuje ich do podjęcia działań już teraz.

Copyright MMI-MMVI, Computer Consulting 101. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *